ביטוח סייבר
 דריזין ביטוחים

דריזין ביטוחים

איך בוחרים סוכנות לביטוח הייטק

ענף הביטוח הוא תחום רחב ומורכב, בתחום פועלות חברות רבות, ואיכותה של סוכנות ביטוח נמדד במידת ההתאמה של הפוליסה לצורכי המבוטח.

ענף הביטוח הוא תחום רחב ומורכב, בתחום פועלות חברות רבות, ואיכותה של סוכנות ביטוח נמדד במידת ההתאמה של הפוליסה לצורכי המבוטח. הדבר נכון שבעתיים בתחום הביטוח המקצועי, כיוון  שלכל מקצוע סיכונים ואפיונים ייחודיים משלו, ואם אתה רוצה להיות מוגן, עליך לפנות לחברה המתמחה בביטוח מקצועי בתחום בו אתה פועל.

הייטק – מגוון אפשרויות

חברות הייטק בישראל נחלקות לכמה קטגוריות, ולכל חברה צרכים ביטוחיים, חזקות, וחולשות אחרים. חברת סטארט אפ אינה דומה לחברת אבטחת מידע, וחברת חומרה אינה דומה לחברת תוכנה. לכל חברה משאבים כספיים וחומריים שונים, צרכים פיננסיים שונים, וסיכונים שונים. החוכמה, כאמור, היא להתאים את פוליסת הביטוח המקצועי לצרכים המדויקים של החברה.

פוליסה מדויקת ומותאמת אישית

רוב חברות הביטוח בימינו מודעות לכך שהלקוח הישראלי רוצה וזכאי לקבל תמורה מלאה עבור כספו, לכן חברות ביטוח מתקדמות שמות דגש על התאמה מדויקת של הפוליסה לצרכיו של המבוטח. התאמת פוליסת הביטוח המקצועי לצרכי החברה בצורה מדויקת מאפשרת לכם הגנה מקסימאלית מחד, ופרמיה נוחה מאידך. שילוב זה מתאפשר בזכות העובדה שאת הפוליסה מרכיבים בהתאם לסיכונים אליהם החברה שלכם חשופה, ולעומת זאת, כל רכיב שאינו רלוונטי עבורכם מוצא מן הפוליסה, כיוון שאין הצדקה לכך שתשלמו עבור סיכונים שאינם רלוונטיים בתחום העיסוק שלכם.

מישהו מטפל בך

כדי שההבטחה להתאמה מדויקת של הפוליסה תתממש, אתם צריכים סוכן ביטוח שיטפל בכם אישית, שידאג לאינטרסים שלכם, ויסביר לכם את הפלוסים והמינוסים של כל  סעיף, ניסוח, ושורה בפוליסה. בנוסף, סוכנות ביטוח מקצועית עובדת עם מספר חברות ביטוח, כך שסוכן הביטוח שלכם יכול להציג בפניכם מספר הצעות מחברות ביטוח שונות, ולעזור לכם לבחור את המתאימה ביותר עבורכם.

ביטוח מקצועי מושלם

העתיד, כידוע אינו צפוי, ולא לנו ניתנה הנבואה, מספרן הרב של חברות הייטק בישראל מעיד על פריחה ואפשרויות של שגשוג מחד, ועל תחרות גדולה מאידך. פוליסת ביטוח הייטק תגן עליכם מפני אסונות, תביעות, ועוד מרעין בישין שעלולים לחרוץ את גורל העסק שלכם. בכדי להיות מוכנים ומוגנים, כדאי לרכוש פוליסת ביטוח לחברות הייטק שתותאם לסיכונים העומדים בפניכם על ידי סוכן ביטוח מקצועי ומיומן. כאשר אתם בוחרים את הסוכנות בה תרכשו את הביטוח, תנו דעתכם על ניסיונה של הסוכנות בביטוח הייטק, על חוות דעת שניתנו עליה, ועל מקרים בהם טיפלה בשנים האחרונות. בקשו המלצות וחוות דעת מקולגות ומכרים, וערכו מחקר מהיר באינטרנט. בנוסף לכך, תנו מקום לאינסטינקטים שלכם, הקשיבו לתחושתכם במהלך הפגישה עם נציג חברת הביטוח, ולאיכות התקשורת הבינאישית ביניכם ובין הסוכן. האם הסוכן מקדיש את הזמן הנחוץ להסביר לכם כל סעיף? האם הוא מתייחס ברצינות לדבריכם ועונה בפרוטרוט על כל שאלותיכם? האם אתם מקבלים את התחושה שהסוכן מעריך אתכם ואת דעתכם?

בסוכנות דריזין המקצועיות והשירות הם מעל הכל. בין אם תרצו לעשות ביטוח הייטק או ביטוח סייבר ובין אם תבחרו בביטוחים אחרים כגון ביטוח לרכב, ביטוח עסקים, ביטוח דירה ותכולה, ביטוח עבודות קבלניות או כל ביטוח אחר שהסוכנות מציעה, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שעושים הכל בשבילכם ובעת קרות מקרה ביטוחי אתם בידיים טובות של סוכן ביטוח עתיר ניסיון וידע שיעניק לכם את השירות הטוב ביותר.

תגיות תוכן

הצעת מחיר