ביטוח עסקים
 דריזין ביטוחים

דריזין ביטוחים

ביטוח עסקים בהתאמה אישית מלאה

דריזין ביטוחים מציגה:

ביטוח עסקים בהתאמה אישית מלאה

ביטוח עסקים הינו מוצר ביטוחי המיועד לכל סוגי העסקים באשר הם, וזאת בהתאם למאפייני בית העסק וצרכיו הביטוחיים. ביטוח זה כולל בתוכו מגוון רחב של כיסויים ביטוחיים בסיסיים לצד הרחבות ביטוחיות אותן ניתן להתאים לכל עסק בהתאמה אישית מלאה בהתאם לאופיו העסקי, כאשר בין יתר סוגי הביטוחים המוצעים לכם במסגרת פוליסה לעסקים תוכלו למצוא:

  • ביטוח מבנה המיועד לצרכי כיסוי נזקים מוחשיים למבנה  בו פועל בית העסק
  • ביטוח רכוש המיועד לצרכי כיסוי נזקי רכוש המשמש את בית העסק בתוך שטח המבנה ממנו הוא פועל
  • ביטוח רכב לעסקים המיועד לצרכי כיסוי נזקי גוף ורכוש הנגרמים כתוצאה ממעורבותם של כלי הרכב המצויים בבעלות העסק בתאונת דרכים
  • ביטוח חבות מעבידים המיועד לצרכי כיסוי נזקי גוף הנגרמים לעובדי בית העסק במהלך ביצוע עבודתם .
  • ביטוח אחריות חוקית כלפי צד ג' המיועד לצרכי כיסוי נזקי גוף ו/או רכוש כלפי צד שלישי .
  • ביטוח אובדן הכנסות ו/או אובדן רווחים כתוצאה מהפסקת פעילותו של בית העסק עקב אירוע ביטוחי המכוסה בפוליסה.
  • ביטוח אחריות מוצרפוליסה המותאמת לצרכיו הביטוחיים של כל יצרן, יבואן ומשווק מוצרי צריכה שונים, החשוף לתביעות צד שלישי בגין נזקי גוף ו/או רכוש אשר נגרמו לצד שלישי כתוצאה משימוש במוצר.
  • ביטוח אחריות מקצועיתפוליסה ייעודית לבעלי מקצועות חופשיים במסגרתה ניתן כיסוי ביטוחי למטרות הגנה בפני תביעות רשלנות מקצועית.

וכיסויים ביטוחים נוספים המותאמים באופן פרטני לכל סוגי העסקים בהתאם לגודלם ואופי פעילותם העסקית.

דריזין ביטוחים – המומחים לביטוחי עסקים מאז 1964

אנחנו בסוכנות הביטוח דריזין ביטוחים, עוסקים ומתמחים בהליכי תכנון והקמה של ביטוחי עסקים לכל סוגי העסקים מאז שנת 1964. לרשותנו, התמחות ענפית בתחום ביטוחי עסקים, וזאת לצד היכרות רבת שנים עם כל גורמי הסיכון אליהם חשופים כל סוגי העסקים בישראל. פתרונות הביטוח המוצעים על ידינו לבעלי עסקים, מבוססים בין היתר על פוליסות הביטוח המורחבות של חברות הביטוח הגדולות ביותר בישראל.

עוד מאמרים בנושא:

ביטוחי רכב

ביטוח צד ג' לרכב

נהיגה יכולה להיות דבר מפחיד מאוד. כל מי שנוהג בכביש מסתכן וצריך להיות זהיר מאוד ומרוכז באופן מלא. אחד הדברים הכי אחראיים שכל נהג יכול

קרא עוד »

תגיות תוכן

הצעת מחיר