ביטוח רכבי יוקרה
 דריזין ביטוחים

דריזין ביטוחים

ביטוח רכבי יוקרה

עבור רבים מאיתנו, הרכב בו אנו מחזיקים הוא סמל סטאטוס, ומגדיר את מעמדנו, מצבנו הכלכלי, וסגנון החיים שלנו.

מעבר לצורך שלנו בכלי תחבורה שיאפשר לנו לנוע ממקום למקום בהתאם לרצוננו ולסדר היום שלנו, הרכב בו אנו נוהגים מעביר מסר מיידי בקשר לעמדתנו כלפי כסף ומעמד, ומיקומנו בסולמות השונים המודדים אותם.

רכבי יוקרה משדרים יוקרה וסטייל, עוצמה פיננסית ומעמד כלכלי איתן, ואין זה פלא שמי שיכול להרשות לעצמו לרכוש רכב כזה אינו חושב פעמיים, וכל זאת עוד בטרם דיברנו בשבחם של הנוחות, הקדמה ואיכות הנסיעה שרכבים אלו מעניקים לנהג ולנוסעים.

ניסיוננו בתחום זה והכרותינו האישית מול הגורמים הפועלים בתחום ביטוחי רכב יוקרה בחברות הביטוח הופכות את העבודה ליעילה וזריזה וכפועל יוצא שירות איכותי ומהיר ללקוח.

מחיר היוקרה

את זה שמחירם של רכבי יוקרה הוא גבוה , כל אחד יודע, אולם אם כבר הושטת ידך אל הכיס ושלפת ממנו את סכומי העתק שנדרשו בכדי לרכוש רכב יוקרתי, תידרש להושיט ידך עמוק לתוכו שוב ברגע שתחפוץ לבטח את הרכב. מחירן של פוליסות ביטוח רכבי יוקרה הוא גבוה, וקיימות מספר סיבות לכך:

  • חלקי חילוף – מחירם של חלקי החילוף עבור רכבי יוקרה הוא גבוה, ויתירה מכך, לעתים יידרש יבוא מיוחד של החלקים, אשר לא בכל מוסך ניתן למצוא אותם.
  • סיכון גבוה – רכבי יוקרה נמצאים בסיכון גבוה לגניבה או השחתה.
  • ערכו של הרכב – מחירם הגבוה של רכבי היוקרה מציב מראש רף גבוה למחירה של פוליסת הביטוח.

איכות השירות

יוקרה וסגנון מחייבים מוצרים ושירות ברמה הגבוהה  ביותר, ובדריזין ביטוחים אנו עושים את כל המאמצים לספק ללקוחותינו בעלי רכבי היוקרה את השירות האיכותי והטוב ביותר. כאשר אתה יודע שאתה מקבל את השירות הטוב ביותר עבור כספך, וכאשר אתה מבין שרכבך מבוטח כך שבכל מקרה ביטוחי תקבל את הפיצוי והטיפול המגיעים לך, עלות הביטוח בטלה בשישים מול איכות השירות והשקט הנפשי שפוליסת הביטוח מעניקה לך.

יתירה מכך, כאשר אתה יודע שסוכן הביטוח שלך בדריזין הוא מומחה לביטוח רכבי יוקרה, שלא יחסוך מאמצים להפיק עבורך את פוליסת הביטוח הטובה ביותר, אתה קונה לעצמך שקט נפשי.

בין אם מדובר בביטוח לקסוס, ביטוח אאודי, ביטוח לפורשה או ביטוח עבור כל רכב יוקרה אחר, המקום הטוב ביותר לרכוש בו ביטוח כזה הוא סוכנות הביטוח דריזין .

דרישות סף

כיוון שביטוח רכבי יוקרה נחשב כבעל סיכון גבוה עבור חברות הביטוח, מציבות החברות השונות תנאי סף שעל הנהג והרכב לעמוד בהם על מנת שניתן יהיה להפיק עבורם פוליסת ביטוח מתאימה.

בין השאר ידרשו חברות הביטוח מגבלת גיל לנהגים (בדרך כלל מעל לגיל שלושים), והוכחות לעבר ביטוחי נקי של הנהג והרכב.

דרישות הסף נקבעו על מנת לאפשר לחברת הביטוח להעניק למבוטח את הכיסוי הטוב ביותר מבלי להסתכן בעלויות שלא תוכל לעמוד בהן.

האינטרס שלנו כסוכני הביטוח שלך הוא לספק לך את הכיסוי הגבוה ביותר בעלות הנמוכה ביותר, בעד שהאינטרס שלך הוא לקבל את תנאי הביטוח הטובים ביותר, מבלי שחברת הביטוח שהעניקה אותם לך תקרוס כלכלית.

מומחי ביטוח רכבי היוקרה המקצועיים שלנו יודעים כיצד לשלב בין הפקטורים השונים, ולהפיק פוליסות ביטוח עבור רכבי יוקרה כמו אלפא רומאו, אאודי או לקסוס, שיענו על צורכי המבוטח, ויחד עם זאת יעמדו בכל דרישות הסף של חברות הביטוח השונות.

סוכן הביטוח האישי שלך בדריזין ביטוחים יעבור יחד איתך על תנאי הסף הנדרשים לביטוח יוקרה בחברתנו, יוודא שאתה עומד בהם, וימצא פתרונות יעילים לכל סעיף בעייתי. מטרתו של סוכן הביטוח האישי שלך בדריזין היא לוודא שבסופו של יום תצא כשבידך ביטוח רכבי יוקרה הטוב ביותר עבורך ועבור רכב היוקרה שלך.

מהם ההבדלים המהותיים בביטוח רכב יוקרה לביטוח רכב "רגיל "?

ישנם מספר הבדלים משמעותיים בין ביטוח עריכת פוליסת ביטוח רכב יוקרה לבין  ביטוח רכב רגיל.

  1. שוויו של הרכב – רכבי יוקרה מוגדים בחברת הביטוח עבור רכבים שעלותם  עולה על 400,000 שקל
    רכבים לדוגמא : מרצדס, אודי, ב.מ.וו, לקסוס, אינפיניטי, פורשה, לנד רובר פרארי, מאזרטי, יגואר ועוד.
  2. תנאי קבלה לביטוח – חברות הביטוח בוחנות היטב את עברו הביטוחי של הלקוח, מצב התביעות (בד"כ דורשות עבר ביטוחי לרכב יוקרה קודם)
  3. הגבלת נהגים – מקובל בביטוח רכבי יוקרה להגביל את הנהגים שיהיו רשאים לנהוג ברכב וזאת על מנת לצמצם את הסיכון למבטחים.
  4. השתתפות עצמית – מקובל לנקוב בפוליסת הביטוח בהשתתפות עצמית גבוה יותר מהמקובל בפוליסת רכב "רגיל " וזאת מאחר ובעת אירוע תאונתי מדובר בד"כ בנזקים גדולים ומשמעותיים בעלויות התיקון.
  5. זמינות חלקי חילוף – בעוד שברכבים "רגילים " הנמכרים בארץ ישנה זמינות של חלקי חילוף הן מקוריים והן תחליפים הרי שברכבי יוקרה המצב שונה לחלוטין. חברות הביטוח מודעות להעדר חלקי חילוף זמין והצורך לרכוש חלקי חילוף באופן פרטני דבר המייקר את עלות החלפים וזמן התיקון.
  6. כידוע ענף הביטוח מושתת על אקטואריה, דהיינו בעיקר על ניסיון העבר. מאחר וענף ביטוחי היוקרה בישראל הקטנה אינו מפותח במיוחד ומכאן שלחברות הביטוח אין מספיק ניסיון וזאת בניגוד לרכבים סטנדרטים.

הבדלים בין רכבי יוקרה הנמכרים בארץ לרכבי יוקרה ביבוא אישי 

רכבי יוקרה הנמכרים בארץ ע"י היבואנים המקומיים מלווים באחריות ושירות חלפים זמין וזאת  בהתאם לתקנות משרד התחבורה.
רכבים אלה נמצאים במחירון שיוצא מידי חודש ע"י שמאי הרכב יצחק לוי ומלווה בקוד דגם אשר מתאר את תכונותיו של הרכב. במקרה זה חברת הביטוח "מכירה " את הרכב ויודעת כיצד לבטחו.
 

ברכבי יוקרה ביבוא אישי, מדובר ברכבים מיד שנייה אשר רמת הגימור של הרכב איננה בהכרח זהה לרמת הגימור המיובאת ע"י היבואן הרשמי (בד"כ ביבוא אישי רמת הגימור גבוהה יותר) ועל כן על מנת שחברת הביטוח תוכל לקבל את כל הנתונים של הרכב לרבות התוספות והתכונות המיוחדות ובפרט עלותו יש צורך קודם לביצוע הביטוח לבצע שמאות ע"י שמאי מוסמך. 

שיתוף פעולה הדוק מול המבוטח הינו חיוני ביותר לביצוע ביטוח מקיף וחובה לרכב יוקרה וכן ביטוח צד שלישי לרכב היוקרה שלכם. המבוטח נדרש למסור אינפורמציה רבה הן על זהותו והן על הרכב.

עריכת ביטוח זה דורשת יעילות וזריזות שכן מעורבים בו זמנית מספר גורמים כגון, שירותי המכס, שמאי המעריך את הרכב, התקנת מיגונים בהתאם לדרישת המבטחים, חתמים בחברת הביטוח ועוד.

ניסיוננו בתחום ביטוח הרכב בפרט (ביטוח חובה, ביטוח מקיף ביטוח צד ג, ביטוח נהג צעיר, ביטוח נהג חדש ועוד) וביטוחי רכבי יוקרה בכלל והכרותינו האישית מול הגורמים הפועלים בתחום ביטוחי היוקרה בחברות הביטוח הופכות את העבודה ליעלה וזריזה וכפועל יוצא שירות איכותי ומהיר ללקוח.

שיתוף פעולה

בדריזין ביטוחים אנו שואפים לבסס יחסי אמון ושיתוף פעולה מלאים בין הסוכן ובין הלקוח, שיתוף פעולה כנה עוזר לסוכני הביטוח המקצוענים שלנו להתאים לכל אחד מלקוחותינו את הביטוח המתאים ביותר.

כשמדובר בביטוח רכבי יוקרה כמו ביטוח וולבו, ביטוח מרסדס, או ביטוח לפרארי, ובייחוד כאשר מדובר בביטוח רכבי יוקרה ביבוא אישי, שיתוף פעולה הדוק ויחס אישי ומקצועי מסייעים לסוכן שלנו להתאים לכם את הפוליסה המשתלמת ביותר. בדריזין מקפידים על שירות אישי, איכותי, מקצועי ואדיב, כך שלקוחותינו יכולים לדעת שהם מקבלים את השירות הטוב ביותר.

פוליסה מותאמת אישית

מה שעושה את ההבדל בין פוליסת ביטוח סטנדרטית לפוליסת ביטוח מעולה הוא היכולת של סוכן הביטוח להתאים עבורכם אישית את הפוליסה. כאשר מדובר ברכבי יוקרה, ובייחוד ברכבי יוקרה ביבוא אישי, התאמה מדויקת של הפוליסה לרכב בו מדובר היא קריטית.

בדריזין ביטוחים אנו מקפידים להפיק עבור כל מבוטח בכל תחום את הפוליסה שתתאים לו ולצרכיו באופן האישי והמדויק ביותר, כך שהלקוח יצא כשבידו הפוליסה הטובה ביותר עבורו.

כאמור, פוליסת ביטוח רכבי יוקרה היא עסק יקר, ולכן חשוב להקפיד לרכוש פוליסה מותאמת אישית. מצד אחד, אין צורך לשלם על סעיפים וסיכונים לא רלוונטיים, מצד שני, אינכם רוצים לגלות בדיעבד שאינכם עומדים בתנאים המזכים אתכם בכיסוי הביטוחי עליו שילמתם.

בכדי לחסוך מעצמכם עגמות ואכזבה, אם רכשתם את הרכב ביבוא אישי דאגו למסמכים המוכיחים את עברו של הרכב, ומצביעים על בעליו הקודמים. בנוסף לכך, רכשו את הביטוח באמצעות סוכן ביטוח מקצועי אשר מכיר את התחום לעומק, ויצביע עבורכם על כל נקודה ועניין שעליכם לתת עליהם את הדעת.

סוכן ביטוח מנוסה שעובד למענכם ודואג לאינטרסים שלכם הוא מי שיכול לעשות את ההבדל בין כיסוי ופיצוי נאות בזמן אמת, ובין סירוב של חברת הביטוח להיענות לתביעתכם. 

כאשר מדובר ברכבי יוקרה, זה עשוי להיות הבדל של מאות אלפי שקלים. בין אם מדובר בביטוח רכב יוקרה,ביטוח דירה, ביטוח קבלנים או כל ביטוח אחר אנו בדריזין נעשה בשבילך את המירב.

צוות דריזין ביטוחים מזמין אתכם לעשות את הצעד הראשון בדרך לרכישת פוליסת ביטוח רכב יוקרה, וליצור איתנו קשר בטלפון או דרך אתר הבית, אנחנו כבר נעשה את השאר.

לבירור פרטים נוספים וקבלת הצעה לביטוח רכב יוקרה או פוליסה שברשתוכם חייגו עכשיו >> 03-6772277

או מלאו את פרטיכם בטופס שבעמוד זה ואנו ניצור איתכם קשר בהקדם האפשרי.

 

1

פרטים ראשוניים

2

פרטי הרכב

3

עבר ביטוחי

עוד מאמרים בנושא:

ביטוחי רכב

ביטוח צד ג' לרכב

נהיגה יכולה להיות דבר מפחיד מאוד. כל מי שנוהג בכביש מסתכן וצריך להיות זהיר מאוד ומרוכז באופן מלא. אחד הדברים הכי אחראיים שכל נהג יכול

קרא עוד »

תגיות תוכן

הצעת מחיר