gallery_source_1470-9336
 דריזין ביטוחים

דריזין ביטוחים

חיסכון לכל ילד

מזל טוב! הילד שלכם הגיע לבגרות – הילדה שלכם מתחילה את דרכה בעולם המבוגרים. אתם, ההורים, עבדתם קשה לאורך השנים כדי לספק את כל צרכיהם ולהעניק להם את הטוב ביותר.

קפיצה קטנה לעתיד
מזל טוב! הילד שלכם הגיע לבגרות – הילדה שלכם מתחילה את דרכה בעולם המבוגרים. אתם, ההורים, עבדתם קשה לאורך השנים כדי לספק את כל צרכיהם ולהעניק להם את הטוב ביותר.

כעת הילדים שלכם, מבוגרים קטנים, ניצבים בפני החלטות משמעותיות מאוד: כדאי ללמוד? ואם כן, מה? אולי לפתוח עסק? אולי הם מקימים משפחה בעצמם? ברגעים האלה, אתם ההורים רוצים לסייע להם להתחיל את החיים ברגל ימין.
להתחיל את המסע עם 20,000 שקל מתנה
שנת 2017 נפתחת עם בשורה מרגשת להורים: בעשרים בינואר, הביטוח הלאומי יפתח תכנית חיסכון לכל ילד, בה יפקיד 50 שקלים מדי חודש. את הסכום שיצטבר, יוכלו למשוך בהגיעם לבגרות ולהשתמש בו לכל מטרה. זאת ועוד – אתם ההורים תוכלו לבחור להכפיל את הסכום ולהפריש מתוך קצבת הילדים 50 שקלים נוספים שיגדילו את ההפקדה החודשית ל- 100 שקלים מדי חודש. 18 שנים של חיסכון כזה הן לא פחות מ – 21,600 שקלים (!).
אז איך זה בעצם עובד?  
ניתן לבחור בין שני מסלולים לניהול החיסכון: קופת גמל או חיסכון בבנק. בהגיעם לגיל 18, הביטוח הלאומי יפקיד לחיסכון מענק על סך 500 שקלים, וילדיכם שבגרו יוכלו למשוך את הכסף באישורכם ולהגשים בעזרתו את חלומותיהם. במידה שיבחרו להמשיך לחסוך את הכסף עד גיל 21 – למשל, עד אחרי השחרור מהצבא – הביטוח הלאומי יפקיד בחיסכון מענק נוסף על סך 500 שקלים. החל מגיל 21 ילדיכם יוכלו למשוך את הכסף ללא אישורכם, ההורים. נשמע טוב.

עולם שלם של אפשרויות

בבנקים יוצעו שלושה מסלולי חיסכון:

  1. ריבית קבועה לא צמודה – במסלול זה הריבית השנתית לתקופת החיסכון נקבעת מראש ולא משתנה במהלך כל התקופה.
  2.  ריבית משתנה בהתאם לפריים – במסלול זה הריבית השנתית נקבעת כמרווח מריבית הפריים (ריבית בנק ישראל+1.5%) ומשתנה בכל מועד שבו יחול שינוי בריבית הפריים.
  3. ריבית קבועה צמודה למדד – במסלול זה הריבית השנתית קבועה ומוצמדת לשינויים במדד המחירים לצרכן.

לרשות מי שיבחר לחסוך באמצעות קופת גמל להשקעה, יעמדו חמישה מסלולים לבחירה: מסלול בסיכון נמוך, מסלול בסיכון בינוני, מסלול בסיכון גבוה, מסלול השקעה לפי חוקי ההלכה ומסלול השקעה לפי חוקי השריעה.

מה ההבדל?
במסגרת הבנק, מובטחת תשואה קבועה – נמוכה יחסית ובטוחה. לעומת זאת, בקופת הגמל כל בית השקעות יגדיר את מסלול ההשקעה לפי ראות עיניו. לפיכך, הבחירה תלויה במשך הזמן של החיסכון. כלל האצבע הוא שככל שמשך הזמן ארוך יותר, מומלץ להשקיע בנכסים מסוכנים יותר – כדי לקבל תשואה גבוהה יותר; דהיינו קופת גמל להשקעה.
אם לא תבחרו באיזה מסלול השקעה יופקדו הכספים, הכסף שלכם יחסך במסלולי ברירת המחדל: בקופות הגמל – מסלול לחוסכים המעדיפים סיכון מועט, ובבנקים השקעה בריבית קבועה לא צמודה.

זה הזמן לכמה החלטות חשובות
תכנית החיסכון לכל ילד מציעה לנו בסוף הדרך סכום משמעותי שבוודאי ישמש את ילדינו למטרות ראויות בבוא העת, אולם בהווה אנו ניצבים בפני החלטות חשובות באשר לניהולו המיטבי. לא לכולנו יש את הכלים לשקול ולקבל את ההחלטה הטובה ביותר. דריזין ביטוחים סוכנות לביטוח  בע"מ מציעה לכם ניסיון מקצועי רב שנים, המהווה בסיס איתן לייעוץ בהחלטות חשובות המשפיעות משמעותית על עתיד ילדיכם. הייעוץ ניתן לצד מגוון שירותים רחב המוצע ללקוחות החברה העסקיים והפרטיים כאחד בתחום ביטוחי החיים, ביטוחי הרכב, ביטוחי הבריאות, ביטוחי הסיעוד, ביטוחי נסיעות לחו"ל, ביטוחי קבלניםקרנות פנסיה, קופות גמל ,קרנות השתלמות ותחומים רבים נוספים. בדריזין ביטוחים אנו מחויבים אך ורק ללקוחותינו ועושים את כל המאמצים למצוא את המסלולים והשירותים המתאימים ביותר לכם ולצורכיכם.

אתם מוזמנים ליצור קשר עוד היום ולקבל ייעוץ מקצועי כיצד לכלכל את צעדיכם להצלחה – דריזין ביטוחים 03-6772277

תגיות תוכן

הצעת מחיר