עובדים (8)
 דריזין ביטוחים

דריזין ביטוחים

כל מה שחשוב לדעת על ביטוח אובדן כושר עבודה

כולנו מכירים ומבינים את החשיבות של ביטוחים חיוניים כמו ביטוח חיים או ביטוח הדירה בה אנו גרים. לעומת זאת, אחד הביטוחים החשובים ביותר לכל מפרנס משפחתי (גבר ואישה, ולא חשוב מה חלקם ותרומתם להכנסה המשפחתית), הוא ביטוח אובדן כושר עבודה.

ביטוח אובדן כושר עבודה מבטיח לנו פיצויים ותשלומים במקרים קשים של מחלה, פציעה, תאונת עבודה וסיבות אחרות המונעות מאיתנו להמשיך בעבודה בה עבדנו במהלך השנים האחרונות, ואת האפשרות להמשיך ולפרנס את משפחתנו.

מה נותן לנו ביטוח אובדן כושר עבודה

הביטוח נועד לאפשר לנו להמשיך ולפרנס את המשפחה ברמת חיים דומה גם כאשר אנו נאלצים להפסיק לעבוד (ולעיתים, למרבה הצער, מדובר בחוסר יכולת קבועה). למרות שבמקרי תאונה אנו נקבל פיצויים שונים ותשלומים חודשיים מהביטוח הלאומי, מדובר בסכומים שבדרך כלל אינם מספיקים לקיום. התשלומים של ביטוח אובדן כושר עבודה מבטיחים לכם הכנסה חודשית קבועה של 75 אחוז (במרבית המקרים) מהשכר שהשתכרתם בתקופת העבודה האחרונה שלכם.

איך רוכשים פוליסת אובדן כושר עבודה ?

עד לפני כשנתיים נכלל ביטוח זה, בחלק מן המקרים, בתוך ביטוחים אחרים (כמו ביטוח מנהלים) שרכשנו, מצב שגרם לבלבול רב בקרב המבוטחים, לכפל ביטוחים ולהוצאות מיותרות, אך לפני כשנתיים בוצעה רפורמה מקיפה בתחום, וכיום קל יחסית להשוות בין חברות הביטוח השונות ולרכוש פוליסת ביטוח אובדן כושר עבודה שתתאים לצרכים שלכם.
חשוב להבין כי ביטוח אובדן כושר עבודה הוא אחד התחומים המורכבים והמסובכים בעולם הביטוח, לפני שאתם רוכשים פוליסה כזו חשוב ללמוד היטב את הנושא, ולהתייעץ עם סוכן ביטוח מקצועי ומנוסה שידע לבחון את הפוליסות והביטוחים שכבר יש לכם, ולהתאים לכם ביטוח מתאים ומשתלם.

ביטוח חשוב וחיוני – גם לצעירים

חשוב להבין- תאונות שונות (בעבודה או אחרות), מחלות ובעיות רפואיות אינן נחלתם של אנשים מבוגרים בלבד. הן יכולות לקרות, לצערנו, גם לאנשים צעירים בתחילת הקרירה שלהם, ולשנות כרעם ביום בהיר את מהלך החיים. כבר בתחילת דרכנו המקצועית והחל ממקום העבודה הראשון, חשוב שלכל אחד ואחת מאיתנו תהיה פוליסת ביטוח אובדן כושר עבודה, שיחד עם ביטוחים נוספים יאפשרו לנו לחיות את חיינו בראש שקט וללא דאגות מיותרות.

עוד מאמרים בנושא:

ביטוחי רכב

ביטוח צד ג' לרכב

נהיגה יכולה להיות דבר מפחיד מאוד. כל מי שנוהג בכביש מסתכן וצריך להיות זהיר מאוד ומרוכז באופן מלא. אחד הדברים הכי אחראיים שכל נהג יכול

קרא עוד »

תגיות תוכן

הצעת מחיר