רשלנות רפואית
 דריזין ביטוחים

דריזין ביטוחים

כל מה שחשוב לדעת על ביטוח מחלות קשות

למרות העליה המתמדת בתוחלת החיים והחידושים והשיפורים הבלתי פוסקים בעולם הרפואה, עדיין אנו חשופים לפגיעתן של מחלות קשות רבות, שחלקן (כמו מחלות לב וסרטן) כבר אינן מאפיינות גילאים מבוגרים בלבד.

ניתן למצוא גם אנשים שהיו בריאים לחלוטין בצעירותם אשר נפגעים מהן כבר בשנות השלושים והארבעים לחייהם. לתחלואה זו סיבות וגורמים רבים, אך העיקרי שבהם הוא אורח החיים המודרני, החושף אותנו לחומרים כימים מסוכנים, לקרינה מסוגים שונים, ומתאפיין במזון לא בריא וחוסר פעילות גופנית. ביטוח מחלות קשות הוא הביטוח המשלים את מעטפת הביטוחים הרפואיים האחרים שלנו למקרים של מחלה קשה-  כמו ביטוח רפואי משלים, ביטוח אובדן כושר עבודה ואחרים.

מה זה ביטוח מחלות קשות ומה הוא מכסה?

ביטוח מחלות קשות מעניק למבוטח תשלום חד פעמי מיידי במקרה של גילוי מחלה קשה, המצריכה הוצאות טיפול יקרות וחריגות וכמו כן מאפשרת למבוטח ולמשפחתו לשמור על רמת החיים הרגילה שלו, לפחות עד שיתקבלו תשלומי הביטוח האחרים (המשולמים בדרך כלל בתוך מספר חודשים מרגע גילוי המחלה).

רשימת המחלות אותן מכסה הביטוח היא ארוכה- החל מסרטן, שבץ מוחי והתקף לב, ועד למחלות הגורמות לחירשות, עיוורון ונכות מסוגים אחרים. הביטוח גם מאפשר למבוטחים לקבל את הטיפול הרפואי הטוב ביותר (שבדרך כלל גם עולה סכומים נכבדים) על מנת להתגבר על המחלה.

איך לבנות כיסוי ביטוחי מתאים?

ביטוח מחלות קשות הוא ביטוח המותאם ומורכב אישית לכל מבוטח על פי פרמטרים ושיקולים רבים כמו גיל, מצב בריאותי, מחלות מהם סבלתם בעבר, מחלות במשפחה ומחלות גנטיות.

ניתן לרכוש פוליסת ביטוח לכל בני המשפחה ולכל גיל, אך כמובן כדאי לתת עדיפות בהיקף הכיסוי ובגובהו על פי שיקולים נוספים כמו מי המפרנס העיקרי במשפחה.

לפני שקובעים את תכולת הביטוח חשוב להתייעץ עם רופא המשפחה ורופאים מטעם חברת הביטוח, וכמובן מומלץ תמיד לרכוש את הביטוח דרך סוכן מנוסה המתמחה בתחום, אשר ידע לייעץ לכם לגבי הפוליסה והכיסוי המתאימים לכם, גם בהתחשב בביטוחים הנוספים בהם אתם מכוסים.

 

עוד מאמרים בנושא:

ביטוחי עסק

ביטוח מוסך

בעלי מוסכים עוסקים באופן שוטף במתן שירות עבור לקוחות ואנשים המבקרים בתוך המוסך שלהם, על בסיס יום יומי.

קרא עוד »

תגיות תוכן

הצעת מחיר