52410143 - happy romantic couple in love gesturing a heart with fingers
 דריזין ביטוחים

דריזין ביטוחים

מחלקת ביטוחי פרט

דריזין ביטוחים מציגה: מחלקת ביטוחי פרט

רוצים להבטיח לעצמכם את הפוליסה המותאמת ביותר עבורכם במגוון רחב של ענפי ביטוח שונים?

זה הזמן להיחשף לפתרונות הביטוח האטרקטיביים הממתינים גם לכם במחלקת ביטוחי הפרט הפועלת ב-דריזין ביטוחים.

כל מוצרי הביטוח לסקטור הפרטי במקום אחד

מחלקת ביטוחי פרט ב-דריזין ביטוחים, מאפשרת לכל אחד ואחת מלקוחותיה, ליהנות מהיצע מגוון של מוצרי ביטוח שונים המותאמים לכל צורך ביטוחי בחיי היומיום, כאשר בין יתר מוצרי הביטוח המשווקים על ידי נציגי המחלקה תוכלו למצוא:

  • ביטוחי רכב- לרשותנו, התמחות רבת שנים עם תחום ביטוחי הרכב, כאשר בין יתר סוגי הביטוחים המשווקים על ידינו בתחום זה תוכלו למצוא: ביטוחי חובה, ביטוחי צד ג' וביטוח מקיף לכל סוגי הרכבים, וזאת לצד ביטוחי רכבי יוקרה וביטוחי משאיות ומובילים.
  • ביטוחי דירה- מוצר ביטוח אופטימאלי והכרחי לבעלי דירות ו/או שוכרי דירות. ביטוחי הדירה שלנו משלבים בין ביטוח מבנה לביטוח תכולה והם מותאמים באופן פרטני לכל לקוח/ה ובהתאמה מלאה למאפייני הנכס. כמו כן, אנו מתמחים בהתאמת כיסויים והרחבות כגון: ביטוח רעידות אדמה, ביטוח דירה צד ג', ביטוח אוספים מיוחדים ועוד.
  • ביטוח משכנתא –  נוטלים הלוואת משכנתא למטרות קנייה או בניה של נכס למגורים? אצלנו ב-דריזין ביטוחים, תוכלו למצוא מסלול ביטוח ייעודי המשלב בתוכו גם ביטוחי חיים למשכנתא וגם ביטוחי דירה למשכנתא, וכל זאת בהתאם למאפייני הנכס אותו אתם עתידים לרכוש/לבנות ובהתאם לכל צרכי הביטוח לאורך כל תקופת הפוליסה.
  • ביטוח אובדן כושר עבודה – ביטוח זה מיועד להבטיח את רווחתכם הכלכלית גם במקרים בהם תקלעו למצב של אובדן כושר העבודה באופן זמני או קבוע עקב תאונת עבודה ו/או מחלת מקצוע. מוצר ביטוחי זה משווק על ידינו גם באמצעות הרחבה ביטוחית לביטוחי מנהלים וקרנות הפנסיה השונות וגם במסגרת פוליסה ייעודית.
  • ביטוח תאונות אישיות – מוצר ביטוחי שמטרתו להבטיח לכם פיצוי כספי בסכום קבוע מראש (בהתאם לתנאי הפוליסה) בכל אותם מקרים בהם תקלעו לתאונה אישית כזו או אחרת.

מחלקת ביטוחי הפרט בחברתנו, מתמחה בהליכי תכנון והקמה של כל אחת מהפוליסות המופיעות לעיל, וזאת בהתאם לשקלול צרכיו הביטוחיים של כל מבוטח/ת בהתאמה אישית מלאה.

עוד מאמרים בנושא:

ביטוחי רכב

ביטוח צד ג' לרכב

נהיגה יכולה להיות דבר מפחיד מאוד. כל מי שנוהג בכביש מסתכן וצריך להיות זהיר מאוד ומרוכז באופן מלא. אחד הדברים הכי אחראיים שכל נהג יכול

קרא עוד »

תגיות תוכן

הצעת מחיר