ביטוח אובדן כושר עבודה
 דריזין ביטוחים

דריזין ביטוחים

ביטוח אובדן כושר עבודה

כאשר אתה בריא, חזק, ועובד במשרה שמאפשרת לך לחיות ברווחה ואף מציבה לך יעדים עתידיים לשאוף להתקדם ולהתפתח אליהם, קל לחשוב ששום דבר לא יכול לאיים על איכות החיים שלך.

 יחד עם זאת, גם כאשר אתה בשיא כוחך, אינך יכול לדעת מה צופן לך העתיד. ביטוח אבדן כושר עבודה מוודא שגם במקרה וחלילה לא תוכל לעבוד במשך תקופה ארוכה, או שתאבד לצמיתות  את כושר העבודה שלך, לא תאבד את פרנסתך, ואתה ובני ביתך תוכלו להמשיך לחיות חיי רווחה.

סקר שוק

כדי לרכוש ביטוח אובדן כושר עבודה במחיר משתלם, יש לערוך השוואת מחירי אובדן כושר עבודה בין הפוליסות שחברות הביטוח השונות מציעות. כיום, לאחר הרפורמה בביטוחי אבדן כושר עבודה שיזמה המפקחת על הביטוח דורית סלינגר, ניתן לבצע השוואת מחירים עבור פוליסות ביטוח אבדן כושר עבודה בקלות, שכן המבנה הבסיסי של הפוליסות זהה. יחד עם זאת בכדי להבין לאשורם את כל סעיפי הפוליסות, ועל מנת לבצע השוואת מחירים ריאלית, יש להיוועץ במומחה.

פוליסה חדשה

לאחר הרפורמה בביטוח אובדן כושר עבודה, שנכנסה לתוקף ב 2017, למרות עלייה במחיר, תנאי הפוליסות והכיסוי הביטוחי שהן מבטיחות למבוטחים הם טובים יותר, כך שבסופו של חשבון, הפוליסות החדשות טובות יותר עבור המבוטח. מבוטחים שרכשו פוליסת אבדן כושר עבודה לפני הרפורמה יכולים לבחור להישאר עם הפוליסה הקודמת, ואילו מבוטחים חדשים כבר יבוטחו בפוליסה החדשה. בין השיפורים שקיימים בפוליסות החדשות נמצאים תשלום עבור אובדן כושר עבודה זמני, ביטול של תקופת המתנה במקרה של מחלה חוזרת, זמן המתנה של 3 חודשים, ועוד.

כפל ביטוח

לפני רכישת פוליסת אובדן כושר עבודה, אתם רוצים לוודא שאינכם משלמים פעמיים על אותם סעיפים, שכן במקרה של כפל ביטוח, לא תקבלו כפל תשלום. כך למשל, אם ברשותכם קרן פנסיה, אתם משלמים על אבדן כושר עבודה בקרן הפנסיה. במקרה שיש לכם ביטוח אובדן כושר עבודה בסיסי, תוכלו לרכוש ביטוח משלים, וכך לדאוג מצד אחד שתהיו מכוסים כראוי, ומצד שני שלא תשלמו פעמיים על אותו סעיף ביטוחי. סוכן ביטוח מקצועי יבדוק שאין לכם כפל ביטוחי, ויציע לכם את הפתרונות וההשלמות הנדרשות לקבלת כיסוי ביטוחי מלא.

פוליסה מותאמת אישית

דריזין ביטוחים מזמינים אתכם לרכוש פוליסת אובדן כושר עבודה במחיר הטוב ביותר, ובתנאים המתאימים לכם ביותר. בין אם אתם זקוקים לביטוח אובדן כושר עבודה מנהלים, ובין אתם זקוקים להשלמות והרחבות עבור ביטוח אובדן כושר עבודה במסגרת קרן פנסיה שיש ברשותכם. סוכן הביטוח שלכם בדריזין ביטוחים יערוך השוואת מחירי פוליסות ביטוח אובדן כושר עבודה חברות הביטוח השונות, יוודא שהכיסוי הביטוחי בפוליסה  הולם עבור אובדן כושר עבודה זמני, וכן עבור אובדן כושר עבודה חלקי, וידאג שתרכוש את כל ההרחבות הביטוחיות להן אתם זקוקים. בין אם מדובר בביטוח אובדן כושר עבודה,ביטוח בריאות חו"ל, ביטוח קבלנים, או כל ביטוח אחר, בדריזין ביטוחים יעשו הכל כדי שתקבלו את הפיצוי המגיע לכם. מעוניינים בביטוח אובדן כושר עבודה? צרו קשר עוד היום!

תגיות תוכן

הצעת מחיר