gallery_source_1493-1725
 דריזין ביטוחים

דריזין ביטוחים

ביטוח חקלאי

לאור מגמת ההתאוששות וההפרטה של הסקטור הקיבוצי וההתיישבותי בכלל, לצד תהליכי ההתפתחות וההשתכללות הטכנולוגית התמידיים של המשק החקלאי הישראלי, הצורך בביטוחים חקלאיים מסוגים שונים הולך וגובר.

אם ניקח כדוגמא את הרפתות, שעברו בשנים האחרונות תהליכי מחשוב ומציבות כיום את הרף הגבוה ביותר ברמה העולמית בתחום – מן הסתם יש צורך קריטי בכיסוי ביטוחי על מנת להגן על הציוד המשוכלל והמיכון היקר מכל פגע אפשרי. אך ביטוח חקלאי הינו חשוב והכרחי לא רק ברמת ענפי חקלאות שלמים אלא גם ברמת החקלאי הבודד, הזקוק להגנה על משקו הפרטי, כלי הרכב החקלאיים שברשותו, כיסוי ביטוחי לעובדים שהוא מעסיק, ואף לחיות המשק שברשותו.

מהו ביטוח חקלאי

ביטוח חקלאי הוא שם כולל לשלושה סוגי ביטוח עיקריים – ביטוח המשק, ביטוח הציוד החקלאי וביטוח משק החי – כאשר ניתן לרכוש פוליסות הכוללות את שלושתם או רק חלק מהם, לפי הצורך.

הכיסויים במסגרת ביטוח המשק, הכולל את מבני המשק השונים (רפתות, לולים, מחסנים וכו') ותכולתם, מכסים את המבוטח מפני אסונות טבע ובעיקר שריפות, כאשר ניתן לרכוש הרחבות לפוליסה אשר מכסות את המבוטח מפני מקרים של הרעלות, גרימת נזק בזדון וגניבות. ביטוח ציוד חקלאי מתייחס בעיקר לביטוח טרקטור, אך לא רק, ויכול לכלול בין היתר כיסוי להוצאות חילוץ וגרירה, ביטוח סחורות המועברות על גבי הטרקטור או הנגרר, ביטוח שבר מכני, ביטוח כלפי צד ג' ועוד. לבסוף, ביטוח משק החי מגן בעיקר על בקר המיועד לחלב, וכולל כיסוי למבוטח במקרים של גניבות ומחלות.

רוב-רובם של 260 הקיבוצים בישראל מבוטח עדיין במסגרת התק"מ (התנועה הקיבוצית המאוחדת), אך כיום רואים מגמה ברורה בה יותר ויותר קיבוצניקים ואנשי מושבים מחפשים אפשרויות ביטוח חדשות ופוליסות ביטוח חקלאי אטרקטיביות יותר, כמו אלו אשר תמצאו אצלנו בדריזין סוכנות לביטוח בע"מ, כאשר לרשותכם עומד צוות אמין ומנוסה בתחום, שידאג להרכיב לכם את הפוליסה המושלמת עבור צרכיכם ואשר תכסה אתכם ואת המשק שלכם מכל צרה שלא תבוא, כך שתוכלו לעסוק במלאכת החקלאות בראש שקט ונקי מדאגות.

הקרן לנזקי טבע

כשמדובר בגידולים חקלאיים שאינם גידולי חממה, תנאי מזג האוויר יכולים לחרוץ את גורלו של הפרי ואת עתידו של החקלאי. גשמים וסופות בשלהי האביב יכולים להביא לנשירה מוקדמת של הפירות, לנשירה של פרחים שלא יתפתחו לפירות, ולירידה לטמיון של יבול רב.  שנות בצורת מערימות קשיים על החקלאים, ולעומתן גשמים כבדים שלא בעונתם, ומכות קור עזות הם בעלי פוטנציאל נזק אדיר, וכל זאת עוד בטרם דיברנו על שריפות. במקרים כאלו, לצידם של החקלאים עומדת הקרן לנזקי טבע, קנט, אשר מנתוניה עולה כי היקף הפיצויים לחקלאים בשנת 2017 עמד על כמאה ושמונים מיליון ₪.

טרור חקלאי

פוליסת ביטוח חקלאי יכולה להגן עליך מהצתות, גניבות, וכיוצא בזה, אולם למרבה הצער, באזורים נרחבים ברחבי הארץ קיימת תופעה של התנכלות חוזרת ונשנית לחקלאים מצד גורמים עוינים, חלקם ממניעים לאומניים וחלקם ממניעים פליליים. אותם חקלאים שסבלו התנכלויות חוזרות ונשנות מצד גורמים עוינים נתקלים בסירוב של חברות הביטוח לחידוש הפוליסה, כיוון שהן מוצאות עצמן בהפסד. מצד הממשלה נעשים ניסיונות להתמודד עם תופעות שונות של טרור חקלאי, בינתיים מאמצים אלו לא הוכתרו בהצלחה מרובה.

ציוד חקלאי

טרקטורים, מלגזות, קטפות וקוונועים הם רק חלק מרשימת הכלים החקלאיים הנמצאים בשימוש ברחבי הארץ. ביטוח חקלאי הכולל בנוסף גם פוליסת ביטוח צ.מ.ה לציוד ומכונות מבטיח לחקלאי ולקבלן עבודות חקלאיות כי יוכל להמשיך לבצע את מלאכתו גם אם תתגלה תקלה באחד הכלים. מענה מהיר ויעיל לכל תקלה ובעיה הוא קריטי בשלבים רבים של הגידול, ובייחוד בזמין הקטיף, הקציר ואיסוף התבואה.

חברת ביטוח חקלאי

חברת ביטוח חקלאי היא אגודה המשותפת למעל 260 קיבוצים ומושבים, ומציעה פוליסות ביטוח לחקלאים ומגדלים. החברה נוסדה בשנות השלושים של המאה הקודמת, בעקבות מקרים חוזרים ונשנים של שריפות שנגרמו על ידי רכבת העמק. מאז התפתחה החברה, וכיום היא מספקת מגוון פתרונות ביטוח, ומתמחה בביטוחים חקלאיים שונים, יחד עם זאת מומלץ לבדוק את כל האופציות הקיימות בכדי לאתר את הפוליסה הטובה ביותר עבורכם. בדריזין ביטוחים סוכן הביטוח יבדוק הצעות מובילות מחברות הביטוח השונות, ויחד איתכם תיבחר ההצעה הטובה ביותר.

ביטוח חקלאי מותאם אישית

לכל ענף חקלאי צרכים ביטוחיים שונים, ולכל משק חקלאי אפיונים משלו הכוללים בין היתר את גודל השטח, סוג הגידול, שיטת הגידול וכן הלאה. בכדי שפוליסת הביטוח החקלאי שלכם תספק לכם את הכיסוי הטוב והמתאים ביותר, אתם צריכים סוכן ביטוח שידע לאתר את הצרכים שלכם מצד אחד, ומצד שני למצוא את ההצעות המשתלמות ביותר עבורכם בחברות הביטוח השונות. בדריזין ביטוחים אנו דואגים שבעת קרות מקרה ביטוחי הם יקבלו את הפיצוי המרבי המגיע להם, בין אם מדובר בביטוח חקלאי,ביטוח רכב, ביטוח עבודות קבלניות, או כל ביטוח אחר. כאן תיהנו משירותיו של סוכן ביטוח חקלאי מקצועי, אשר יאתר עבורכם פוליסת ביטוח חקלאי מותאמת אישית, שתספק לכם את ההגנה המרבית במחיר המשתלם ביותר. נשמח להעניק לכם שירות אדיב ומקצועי, ולספק לכם פוליסת ביטוח חקלאי שתבטיח המשך פעילות פורה ומשגשג.

לבירור פרטים נוספים וקבלת הצעה לביטוח חקלאי או לפוליסה שברשתוכם חייגו עכשיו >> 03-6772277

או מלאו את פרטיכם בטופס שבעמוד זה ואנו ניצור איתכם קשר בהקדם האפשרי.

עוד מאמרים בנושא:

ביטוחי עסק

ביטוח חקלאי

לאור מגמת ההתאוששות וההפרטה של הסקטור הקיבוצי וההתיישבותי בכלל, לצד תהליכי ההתפתחות וההשתכללות הטכנולוגית התמידיים של המשק החקלאי הישראלי, הצורך בביטוחים חקלאיים מסוגים שונים הולך

קרא עוד »

תגיות תוכן

הצעת מחיר