ביטוח בריאות
 דריזין ביטוחים

דריזין ביטוחים

ביטוח בריאות


ביטוח בריאות פרטי נועד להעניק למבוטח כיסויים ופתרונות שונים עבור מגוון תרחישים של בעיות וסיבוכים רפואיים

, אשר בעת הצורך עלולים לדרוש רכישת תרופות יקרות שאינן בסל הבריאות, ביצוע ניתוחים יקרים או השתלות מסובכות, קבלת טיפול רפואי בחו"ל, ולמעשה כל תרחיש אשר אינו מכוסה על ידי חוק הבריאות הממלכתי או במסגרת ביטוחי שב"ן (שירותי בריאות נוספים של קופות החולים), שמכסים בעיקר את עלות הטיפול במצבים רפואיים שגרתיים יותר, לרבות חיסונים ובדיקות.

סל שירותי הבריאות אינו מספיק

חוק הבריאות הממלכתי מבטיח לכל אזרח את הזכות לקבלת סל שירותי בריאות בסיסי, הניתן במסגרת ביטוח הבריאות של קופות החולים. עם זאת, ביטוח הבריאות על פי חוק אינו מקיף מספיק ואינו מספק כיסוי למצבים וצרכים רבים אשר עלולים חס וחלילה לעלות ואותם אי אפשר לצפות מראש.

כמו כן, מאז החלת חוק ביטוח בריאות ממלכתי באמצע שנות התשעים, חלה ירידה מתמדת בהוצאה הממשלתית על בריאות. שירותי הבריאות הנוספים (שב"ן), אשר מציעות קופות החולים במסגרת תוכניות כמו "כללית מושלם", "מאוחדת עדיף" ודומיהם, אמנם מכסים שירותים רפואיים אשר כלולים במסגרת חוק הבריאות הממלכתי, למשל רפואת שיניים, אך גם הם אינם מכסים מצבי סכנת חיים. כל זאת, לצד הנתונים שמלמדים כי אדם עובר בממוצע כ-3 ניתוחים במהלך חייו, יוצרים צורך אמיתי בביטוח רפואי פרטי. ישנן סוגי פוליסות שונים של ביטוח בריאות פרטי, כאשר העיקריות הן – ביטוח בריאות לתרופות שאינן כלולות בסל התרופות (לעתים קרובות מדובר בתרופות מצילות חיים בעלות של אלפי שקלים בחודש), ביטוח מחלות קשות, וביטוח ניתוחים והשתלות בארץ ובחו"ל, אשר בין היתר מעניק למבוטח את הפריבילגיה לבחור את המוסד הרפואי והמנתח אותם הוא מעדיף.

לחיות בשקט נפשי ובביטחון

חשוב להדגיש את אחד היתרונות הגדולים ביותר של פוליסת ביטוח בריאות פרטי, והוא שבשעת צרה, במקרה של אירוע בריאותי חמור אשר דורש טיפול דחוף, המבוטח יוכל להתרכז בבחירת הרופא הטוב ביותר והטיפול היעיל ביותר עבורו, זאת ללא צורך בדאגה לעלויות הכספיות הכרוכות בכך, כך שבתוך כל המשבר הבריאותי והדאגות הנלוות אליו, לפחות לא יהיה טרוד מהפן הכלכלי.

על פי הנתונים, מעל 90% מכלל המבוטחים בביטוח רפואי פרטי יעשו שימוש כזה או אחר במהלך חייהם בפוליסת ביטוח הבריאות, כאשר הפעלת הביטוח יכולה לנוע החל מהחזר כספי בסך כמה מאות שקלים על טיפול רפואי פשוט ועד הצלת חיי אדם בניתוח בהול בחו"ל בעלות של כמה מאות אלפי שקלים.

פוליסה מותאמת אישית

חשוב להתאים את הפוליסה לצורכי המבוטח, כך שתקבלו פוליסת ביטוח בריאות שאכן תסייע לכם בדרך הטובה ביותר בכל מקרה של מצוקה בריאותית, מחלה, או הליך כירורגי שיהיה עליכם לעבור. חברות הביטוח מציעות ביטוחי בריאות במחירים משתנים, הכוללים כיסויים והרחבות מגוונים. בכדי לאתר את הצעות הביטוח המתאימות לכם ביותר, סוכן הביטוח שלכם בדריזין ביטוחים יערוך חישוב ביטוח בריאות, יקבל הצעות ביטוח בריאות פרטי מומלץ מחברות מובילות, ויבצע עימכם השוואת מחירי ביטוח בריאות בין הפוליסות השונות.

ביטוח בריאות מקרים מיוחדים

מומחי הביטוח של דריזין ביטוחים יעשו את כל המאמצים בכדי למצוא את פוליסת ביטוח הבריאות המשתלמת ביותר עבור כל לקוח. גם כאשר מדובר במקרים ייחודיים, לא נחסוך במאמצים להתאים עבור כל אחת ואחד את הפיתרון הביטוחי המתאים ביותר. במקרים כאלו, בהם נדרשת פוליסת ביטוח בריאות לתיירים, ביטוח רפואי לעובדת זרה או עובד זר, או ביטוח בריאות לתושב חוזר, המומחים של דריזין ביטוחים יערכו השוואת ביטוח בריאות פרטי בין ההצעות הטובות ביותר, וידאגו שתקבלו הצעות ביטוח בריאות לתיירים ,עובדים זרים או תושבים חוזרים במחיר הטוב ביותר, עם הכיסוי המלא ביותר.

השוואת מחירים

התשובה לשאלה כמה עולה ביטוח בריאות פרטי תלויה במצבו הבריאותי של המבוטח, בגילו, ובהרחבות הביטוחיות בהן הוא מעוניין. סוכן ביטוח מקצועי יפרט בפני המבוטח את האפשרויות השונות העומדות בפניו, יצביע על הרחבות חשובות, על סעיפים שיש לתת עליהם את הדעת, ועל כל פרט שחשוב שהמבוטח ידע. לאחר שסוכן הביטוח שלכם יבין את הצרכים והמשאבים שלכם, ניתן יהיה לקבל הצעות ביטוח מתאימות, ביניהן תוכלו לערוך השוואת מחירים עבור ביטוח בריאות. השוואה בין ביטוחי בריאות צריכה לקחת בחשבון מצד אחד את הפרמיה אותה משלם המבוטח, ומצד שני את הכיסוי הביטוחי שמובטח לו, ואת מה שמסתתר בינות לאותיות הקטנות בפוליסה. בדריזין ביטוחים, סוכן הביטוח שלכם יעמוד על כך שתדעו את כל מה שעליכם לדעת, בכדי לקבל את ההחלטה הנכונה עבורכם.

מי צריך ביטוח בריאות

בעולם מושלם, שירותי הבריאות של המדינה היו מספיקים לצרכיו של כל אזרח, אולם הדרך לשם עדיין ארוכה, ולכן כל אדם הרוצה להבטיח לעצמו טיפול רפואי איכותי יעיל ומהיר בכל בעיה בריאותית שתתעורר, צריך להתכונן מראש. בין אם מדובר בניתוח דחוף, שאם אין לכם ביטוח מתאים תיאלצו להמתין בתור אליו זמן ארוך, בין אם מדובר בתרופה שאינה נמצאת בסל הבריאות, ובין אם מדובר באפשרות לבחור את הרופא שינתח אתכם, ביטוח בריאות מתאים יסייע לכם לקבל את הטיפול הטוב ביותר בזמן המהיר ביותר. פעמים רבות ביטוח בריאות טוב יעשה את ההבדל בין כאב וסבל מתמשכים, ובין הקלה וריפוי מהירים. לאור כל אלו, התשובה המתבקשת לשאלה מי צריך ביטוח בריאות היא כל אחד.

לבירור פרטים נוספים וקבלת הצעה לביטוח בריאות או לפוליסה שברשתוכם חייגו עכשיו >> 03-6772277

או מלאו את פרטיכם בטופס שבעמוד זה ואנו ניצור איתכם קשר בהקדם האפשרי.

איך בוחרים ביטוח בריאות מקצועי במחיר הוגן

על פי חוק, כל תושב ישראלי זכאי לשירותי בריאות, אותם יקבל מאחת מקופות החולים. על מנת שיוכל לקבל את שירותי הבריאות להם הוא זכאי, על התושב לבחור באחת הקופות ולהירשם אליה. קופות החולים מחויבות לקבל לשורותיהן כל תושב ישראלי הפונה אליהן, ללא הבדלי דת, גזע, גיל, מין, וכדומה. למרבה הצער, ביטוח הבריאות הבסיסי שקופות החולים מחויבות לספק לחבריהן אינו מספק, ומבוטחים רבים תרים אחר הדרך הטובה ביותר להבטיח לעצמם ביטוח בריאות מקיף ומספק.

שב"ן או ביטוח פרטי

ביטוח הבריאות הבסיסי שקופות החולים מחויבות לספק לחבריהן אינו מספק, ורבים מעוניינים להרחיב אותו. לשם כך מציעות קופות החולים שירותי ביטוח בריאות המכונים שב"ן, והם מאפשרים הרחבות של השירותים המוענקים למבוטח. לכל קופה שירותי שב"ן משלה, ואם אתם בוחרים בשב"ן כהשלמה לביטוח הבריאות שלכם, עשו לעצמכם טובה גדולה, וקראו היטב את כל סעיפי הפוליסה. אפשרות נוספת להבטיח לעצמכם ביטוח בריאות מקיף, היא רכישת ביטוח בריאות פרטי שישלים את ביטוח הבריאות הבסיסי. ההרחבות הנפוצות והעיקריות בביטוחי הבריאות המשלימים הן כיסוי תרופות שאינן בסל התרופות, כיסוי ניתוחים בחו"ל והשתלות, ובחירת הרופא המנתח, היתרון בביטוח פרטי הוא שאתם יכולים לבחור בדיוק איזה כיסוי תקבלו, ובכך להשפיע גם על הפרמיה החודשית.

ביטוח בריאות מותאם לצורכיכם

כיוון שביטוח הבריאות הבסיסי של קופות החולים אינו מספק מענה  מלא לכל צרכיו של המבוטח, נדרש אזרח המעוניין בביטוח בריאות מלא למצוא דרכים להשלים ולעבות את הכיסוי הביטוחי הבריאותי שלו. הרחבת הכיסוי דרך קופות החולים מעניקה לך אפשרויות מוגבלות, ולעומתה ביטוח פרטי מאפשר לך להתאים את הכיסוי הביטוחי הרפואי לצרכיך וליכולותיך. זה הזמן לרכוש לעצמכם בדריזין ביטוחים ביטוח בריאות פרטי לאחר השוואת מחירים, שיספק לכם כיסוי הולם לכל צורכיכם הרפואיים. ביטוח בריאות פרטי מותאם אישית יספק לכם הגנה מושלמת, ימנע כפל ביטוחים, ויאפשר לכם לבחור ביטוח בריאות משלים במחיר משתלם. לפרטים נוספים, השאירו את פרטיכם בטופס ההתקשרות באתר דריזין ביטוחים, או התקשרו לטלפון 03-6772277.

ביטוח בריאות משלים בדריזין ביטוחים

בכדי לחיות בשקט נפשי ובביטחון שאפשר להתמודד עם כל מצב רפואי שעלול לקרות, על כל אדם לרכוש ביטוח בריאות פרטי, כשאצלנו ב"דריזין" תמצאו את הצוות המנוסה והקשוב ביותר, שירכיב עבורכם פוליסה באופן פרטני עם אפשרויות והרחבות שונות על פי צרכיכם האישיים, וחשוב מכל יעמוד לצדכם בשעת צרה תוך מתן שירות מהיר ואמין.

סוכן ביטוח מקצועי יציג לפניכם מגוון הצעות ביטוח בריאות מומלץ ממיטב חברות הביטוח, ואתם תבחרו את הפוליסה המתאימה לכם ביותר. סוכן הביטוח של דריזין ביטוחים יעבור איתכם על כל הסעיפים החשובים, וינחה אתכם לגבי הנקודות שיש לשים אליהן לב, וכן לגבי ההפתעות המחכות בין האותיות הקטנות של הפוליסה. ההבדל בין רכישת ביטוח רפואי דרך קופת החולים שלכם, ובין רכישת ביטוח בריאות פרטי הוא שכאשר אתם רוכשים ביטוח פרטי אתם מבצעים סקר שוק והשוואת מחירים, וזוכים לביטוח בריאות במחיר הוגן. בנוסף, כאשר אתם רוכשים ביטוח בריאות בדריזין ביטוחים, הסוכן מבהיר לכם את יתרונותיה וחסרונותיה של כל פוליסה, את הפיצוי לו תהיו זכאים, ואת הסייגים והמכשולים שעליכם לשים אליהם לב.

תגיות תוכן

הצעת מחיר