ביטוח מחלות קשות
 דריזין ביטוחים

דריזין ביטוחים

ביטוח מחלות קשות

ביטוח מחלות קשות מקנה למבוטח תשלום של סכום חד פעמי שנקבע מראש במקרה של גילוי מחלה קשה. 

הביטוח נועד לאפשר למבוטח ולמשפחתו להתמודד עם השלכות המחלה על התקציב המשפחתי, ולאפשר לחולה להתמקד במאמצים להחלים.

מי צריך ביטוח מחלות קשות

ראשית נציין, שאם יש ביכולתך, תמיד עדיף להיות עם כיסוי ביטוחי לכל תרחיש אפשרי. יחד עם זאת, יש מקרים בהם חשיבותו של ביטוח מחלות קשות היא גבוהה יותר. נציין כמה מהם:

  • בעלי משפחה ומפרנסים עיקריים – במקרה של מחלה קשה הפוקדת את המפרנס העיקרי של המשפחה, הנטל הכלכלי שנוצר מן השילוב בין ירידה בכושר הפרנסה ובין ההוצאות הגבוהות שההתמודדות עם המחלה מחייבת, עלול להיות כבד מנשוא, ומומלץ לרכוש ביטוח מחלות קשות.
  • נטייה גנטית – מי שבמשפחתו קיימת נטייה גנטית למחלה כלשהי, או שאחד מבני המשפחה הקרובה שלו חלה במחלה קשה, נמצא בסיכון גבוה לחלות גם כן, ולכן מומלץ לרכוש ביטוח מחלות קשות.
  • להיות בטוח – מי שמעוניין להבטיח שיוכל להתמודד עם גילוי מחלה קשה, ואין לו מקורות מימון.

מדוע צריך ביטוח מחלות קשות

ההתמודדות עם מחלה קשה כרוכה בכאב, אובדן פרנסה, והוצאת סכומי כסף גדולים על טיפולים והתייעצויות עם מומחים. את העלויות האלו קשה לגייס מתוך תקציב משפחתי ממוצע, ועד שהמבוטח יוכל לקבל פיצוי במסגרת ביטוח אובדן כושר עבודה, חולף זמן יקר, שבו חשבון הבנק של המשפחה עלול להתרוקן. ביטוח מחלות קשות מעניק למבוטח סכום כסף גבוה, שנקבע מראש, עבור התמודדות עם המציאות החדשה.

מה כדאי לבדוק

פוליסת ביטוח מחלות קשות מבטיחה לכם סכום כסף גדול חד פעמי עם גילוייה של מחלה קשה. חשוב לקרוא ולהבין היטב את כל הסעיפים בפוליסה, כולל האותיות הקטנות, בכדי שתדעו בדיוק מה אתם אמורים לקבל, ומה התנאים הנדרשים לכך שתקבלו זאת. מחיר ביטוח מחלות קשות תלוי במצבו הבריאותי של המבוטח, בגילו, בהיותו מעשן או לא, ועוד. בנוסף לכך, הפרמיה מתעדכנת אחת לחמש או עשר שנים. בדקו אילו מחלות מוגדרות בפוליסה כמחלות קשות, ככלל, הרשימה תהיה דומה בין החברות השונות, יחד עם זאת כדאי לשים לב להבדלים קטנים, שעשויים להיות משמעותיים עבורכם, בשל היותכם שייכים לקבוצות סיכון מסוימות. כמו כן בדקו כיצד הופעת מחלה קשה משפיעה על המשך הפוליסה.

מי מטפל בך

כאן בדריזין ביטוחים אנו דואגים שכל לקוח יקבל את המגיע לו בעת קרות אירוע ביטוחי בין אם מדובר בביטוח מחלות קשות,ביטוח בריאות,ביטוח עבודות קבלניות או כל ביטוח אחר. כדי לרכוש פוליסת ביטוח מחלות קשות מותאמת לצרכיכם, פנו לדריזין ביטוחים בהקדם, וסוכן ביטוח מקצועי מטעמנו יערוך השוואת מחירי פוליסות ביטוח מחלות קשות שיותאמו עבורכם. בעזרת סוכן ביטוח מקצועי תוכלו לרכוש ביטוח מחלות קשות שיהיה מצד אחד במחיר הוגן, ומצד שני ייתן לכם כיסוי הולם לכל צורכיכם. ביטוח מחלות קשות הוא מוצר ביטוחי הכרחי לבעלי משפחות, שפרנסת המשפחה תלויה בהם, ליחידים, ולכל מי שאין לו רזרבות פיננסיות בלתי מוגבלות. ככל שתקדימו לרכוש את הביטוח, כך תקבלו כיסוי גדול יותר בפרמיה נמוכה יותר, לכן אם עדיין לא רכשתם ביטוח מחלות קשות, זה הזמן לעשות זאת.

תגיות תוכן

הצעת מחיר