gallery_source_1484-7590
 דריזין ביטוחים

דריזין ביטוחים

ביטוח מנהלים וקרן פנסיה

מדובר למעשה בשני סוגים שונים של ביטוחים פנסיוניים, שיכולים לשמש גם כסוג של ביטוח חיים, ואשר מעבר לכיסוי סיכונים של מוות או אובדן כושר עבודה.

היציאה לגמלאות יכולה להיות פתח לשנים של הנאה ובילוי זמן איכות עם חברים ובני משפחה. הזמן הפנוי מאפשר לגמלאי לצאת לנופש במקומות בהם תמיד רצה לבקר בחו"ל או בארץ, לפגוש בני משפחה וחברים, להשתתף בפעילויות וחוגים, ועוד. בכדי שתוכל ליהנות מכל מה שיציאה לגמלאות מציעה, יש להתכונן מראש, חיסכון פנסיוני חכם יאפשר לך לחיות בכבוד ורווחה גם לאחר שתצא לגמלאות

ביטוח פנסיוני

החיסכון הפנסיוני נצבר לאורך שנים מהפרשות חודשיות של סכומים שנקבעו מראש על ידי המעביד והעובד, ומבטיח למבוטח קצבה חודשית במסגרת קרן פנסיה או ביטוח מנהלים. המרכיב הפנסיוני בביטוח החיים חשוב במיוחד בימינו, כאשר תוחלת החיים גבוהה, ולאחר הפרישה לגמלאות נותרות לפניך עוד שנים רבות וטובות של חיים מלאים ופעילים.

מדובר למעשה בשני סוגים שונים של ביטוחים פנסיוניים, שיכולים לשמש גם כסוג של ביטוח חיים, ואשר מעבר לכיסוי סיכונים של מוות או אובדן כושר עבודה, כוללים גם מרכיב מהותי של חיסכון לגיל פרישה.  

ביטוח מנהלים

בעבר, ביטוח מנהלים היווה אופציה אטרקטיבית ביותר עבור העובדים, כיוון שאפשר תשלום הוני גבוה עם היציאה לגמלאות, והיה בעל מקדם פרישה קבוע מראש. אולם מי שמצטרף לביטוח מנהלים כיום אינו נהנה מהטבות אלו,( למעט מקרים ספציפיים)  ולכן התשובה לשאלה מה עדיף, קרן פנסיה או ביטוח מנהלים אינה חד משמעית. אחד ההבדלים המשמעותיים בין ביטוח מנהלים לקרן פנסיה הוא שביטוח מנהלים הוא חוזה אישי בין המבוטח וחברת הביטוח, בעוד שקרן פנסיה מתנהלת על פי מדדים ונתונים הכוללים את סך המבוטחים. כך, כאשר אתה חוסך בקרן פנסיה, גורל החיסכון שלך תלוי בשאר העמיתים. בכדי לקבוע אם משתלם לך להפריש כספים לביטוח מנהלים או קרן פנסיה,אנו נבצע עבורך ברור צרכים מקיף ויסודי הכולל את כל הפרמטרים הרלוונטים לרבות ,מצבך הכלכלי , כספים שהנך עתיד לקבל, גילך, מצבך הבריאותי וגובה המשכורת שלך.

על אף שמו המטעה, ביטוח מנהלים אינו מיועד למנהלים בלבד, כי אם לכל שכיר בכל דרגה. ביטוח מנהלים מבוסס על שיתוף פעולה בין עובד למעביד, כאשר שני הצדדים מפרישים סכום חודשי קבוע (המחושב באופן יחסי למשכורת) עבור כיסוי סיכונים וחיסכון לגיל פרישה, כשגם המעסיק וגם המבוטח זוכים להטבות מס עקב כך.

חשוב לציין כי ביטוח מנהלים מכסה את העובד מפני מקרה של אובדן כושר עבודה, כאשר התגמולים החודשיים יכולים להגיע עד לכ-75% מהשכר המקורי. כמו כן, בדומה לביטוח חיים, ביטוח מנהלים מכסה את המוטבים, בני המשפחה של המבוטח, במקרה של מות המבוטח.

קרן פנסיה

קרן פנסיה מבטיחה לעמית תשלומים חודשיים מרגע שיצא לגמלאות, והיא אחד מפתרונות הביטוח הפנסיוני האפשריים עבור שכירים ועצמאיים. את קרן הפנסיה רשאי כל עובד לבחור על פי גובה דמי ניהול קרן הפנסיה, ועל פי הכיסוי המובטח לו. בנוסף לכך, קרנות הפנסיה נבדלות זו מזו ברמת הסיכון שלהן, כאשר בקרנות בעלות סיכון גבוה, קיים סיכוי לרווחים גבוהים יותר. אנו בדריזין ביטוחים מסייעים ללקוחות לבחור את קרן הפנסיה המתאימה ביותר עבורם, ולבצע השוואת פנסיה הכוללת את כל הפרמטרים המשמעותיים שישפיעו על רווחתם העתידית.

קרן פנסיה משלבת חיסכון לגיל יציאה לגמלאות ביחד עם פתרונות ביטוח הדומים לאלו המוצעים במסגרת ביטוח חיים. בקרן פנסיה מפרישים כספים לאורך הקריירה על מנת להיות זכאים לכיסוי לא רק בפרישה, אלא גם במצבים של נכות ואובדן כושר עבודה, כמו גם פיצוי בצורת קצבה חודשית לשאירי המבוטח במקרה של מותו. בביטוח מנהלים ניתן לרכוש כסוי ביטוחי למקרה פטירה אשר ישולם למוטבים (לדוגמא ,לאלמנה וליתומים )כסכום חד פעמי משמעותי אשר יסייע למשפחה להתמודד עם האובדן . 

ההבדל הגדול והמהותי ביותר בין שני סוגי הביטוח הללו נעוץ בכך שבעוד שקרן פנסיה היא קבוצתית ופועלת מתוקף תקנון שמשרד האוצר רשאי להתערב בעניינו (לקצצו למשל), ביטוח מנהלים פועל על פי חוזה אישי אשר נחתם בין המבוטח לחברת הביטוח בלבד ושאינו יכול להשתנות באופן חד צדדי. 

התאמה אישית

בדריזין ביטוחים חשוב לנו להבטיח שכל לקוח מקבל את המירב בין אם מדובר בביטוחים פנסיוניים, ביטוחי עסקים, ביטוחי קבלנים, וכל ביטוח אחר. כאן תקבל ייעוץ פנסיוני מקצועי, כך שניתן יהיה להתאים לו פוליסת ביטוח פנסיוני על פי הצרכים והיכולות שלו. בכדי להבטיח שתקבל את הכיסוי הביטוחי הטוב ביותר, יועץ פנסיוני של דריזין ביטוחים יערוך השוואת ביטוח מנהלים וקרן פנסיה, וכן השוואת דמי ניהול פנסיה וביטוח מנהלים בטרם בחירת הפוליסה המושלמת עבורך. הסוכן יבחן הצעות מחברות ביטוח מובילות, ייעזר במחשבון פנסיה, וישווה את התנאים, כולל הפרמיה החודשית, הכיסוי הביטוחי, דמי הניהול וכן הלאה. מתוך ההצעות המובילות, תיבחר ההצעה הטובה והמתאימה ביותר עבורך. סוכנות הביטוח דריזין ביטוחים תשמח לייעץ לכם בנושא ותתאים לכם את פוליסת הביטוח הפנסיוני הטובה ביותר עבורכם,  מתוך היכרות מעמיקה עם מגוון הביטוחים המוצעים על ידי חברות הביטוח המובילות בארץ איתן אנו עובדים על בסיס קבוע וצמוד, כך שתקבלו את הפוליסה האטרקטיבית ביותר, הן מבחינה כלכלית והן מבחינה ביטוחית.

לבירור פרטים נוספים וקבלת הצעה לביטוח מנהלים או פוליסה כזו שברשתוכם חייגו עכשיו >> 03-6772277

תגיות תוכן

הצעת מחיר