דריזין ביטוחים

דריזין ביטוחים

ביטוח צ.מ.ה

תיקון, גרירה ושיפוץ ציוד מכני הנדסי הן פעולות הכרוכות בעלויות כבדות מצד אחד, ומצד שני יש לבצען במהירות האפשרית בכדי שהחברה תוכל לחדש את פעילותה.
ביטוח צמ"ה הוא ביטוח המיועד להגן על נזקים לציוד מכני הנדסי, הנמצא בשימוש בדרך כלל בחברות המבצעות עבודות עפר, בנייה ופיתוח, וכן במפעלים הנזקקים לציוד מכני הנדסי לצורך עבודתם השוטפת. חברות הביטוח השונות מציעות פוליסות ביטוח צמה מגוונות, ותפקידו של סוכן הביטוח המקצועי הוא להתאים עבור הלקוח את הפוליסה שתיתן לו את ההגנה הטובה ביותר על פי צרכיו, אופי העבודה שהחברה מבצעת, כלי הצ.מ.ה בהם מדובר, והסיכונים הייחודיים אליהם חשופה החברה.

מענה הולם לצורכי המבוטח

פוליסת ביטוח צמה מספקת הגנה מפני מגוון תרחישים, והמבחן המקצועי של סוכן הביטוח הוא התאמת סעיפי הפוליסה לצרכים הספציפיים של המבוטח. פוליסה בסיסית תספק כיסוי לטיפול בתקלות הנגרמות לציוד, ובדרך כלל תכלול גם גרירת הכלי בו מדובר, אם יש בכך צורך. בנוסף, פוליסת צ.מ.ה יכולה לכסות את המבוטח מפני נזק שנגרם לציוד בעקבות אסונות טבע כמו רעידת אדמה, שריפה או שיטפון, וכן בעקבות גניבה והשחתה זדונית של ציוד מכני השייך למבוטח. ביטוח צ.מ.ה יכול לכסות נזקים שנגרמו לצד ג' כתוצאה מהפעלת הציוד, נזקים לחלקים של הציוד כמו שמשות, נגררים, ועוד. התאמת הפוליסה לצרכיך משרתת שתי מטרות, ראשית, היא מבטיחה שתקבל את הכיסוי הביטוחי לו אתה זקוק, ושנית, היא מבטיחה שלא תשלם על סעיפי ביטוח לא רלוונטיים עבורך. כיוון שפוליסות ביטוח צ.מ.ה הן פוליסות יקרות, התאמת הפוליסה בדרך המדויקת ביותר היא הכרחית.

עמידה בדרישות חברות הביטוח

ברכישת ביטוח צ.מ.ה חשוב לשים לב לכל התנאים והדרישות שמציבה חברת הביטוח על מנת שהמבוטח יהיה זכאי לפיצוי, בכדי לחסוך עגמת נפש בדיעבד, כשמתברר לכם שלא תקבלו את הכיסוי הביטוחי לו ציפיתם, כיוון שלא עמדתם בדרישות. סוכן ביטוח מקצועי ידע לכוון אתכם אל הסעיפים והדרישות המדוברים, ולהנחות אתכם כיצד לעמוד בכל דרישותיה של חברת הביטוח, ובנוסף לכך, יעמוד לצידכם מול חברת הביטוח כאשר תזדקקו לכיסוי לו אתם זכאים.

הגנה מלאה

אם אתם בעלי חברת בנייה, חברה המבצעת עבודות עפר, חברה קבלנית או מפעל,העושה שימוש בכלי צמ"ה כמו דחפורים, משאיות, מנופים מחפרונים וכיוצא או שברשותכם משק חקלאי מומלץ שבנוסף לביטוח חקלאי עבור המשק תערכו ביטוח צ.מ.ה עבור הקטפות ,בוצרות או כלים חקלאיים מסוגים שונים חשוב שתבטיחו המשך פעילות תקין של החברה במקרה של תקלה באחד מהכלים. כדי שפוליסת ביטוח צ.מ.ה שתרכשו תהיה מתאימה לצורכיכם ותספק לכם כיסוי הולם במקרה של אירוע ביטוחי, אתם צריכים סוכן מקצועי ומנוסה שיעבוד בשבילכם. דריזין ביטוחים מעניקה לכל מבוטחיה שירות מקצועי וליווי אישי, בין אם מדובר בביטוח צ.מ.ה, ביטוח דירה, ביטוח עבודות קבלניות, או כל ביטוח אחר. כאן תקבלו פוליסת צ.מ.ה אשר בזמן אמת תאפשר לחברה שלכם להמשיך לפעול כרגיל. לפרטים נוספים ולקביעת פגישת יעוץ השאירו פרטיכם באתר, או התקשרו לדריזין ביטוחים, ואחד מנציגינו ישמח להעניק לכם שירות מקצועי, יעיל ואדיב.

עוד מאמרים בנושא:

ביטוח סייבר
ביטוחי עסק

ביטוח סייבר

עולמנו הוא דינמי ומשתנה, וההתפתחויות הטכנולוגיות בתחום התקשורת, המחשוב והמידע מביאות איתן סיכויים וסיכונים.

קרא עוד »
ביטוח עסקים
ביטוחי עסק

כיצד לבחור סוכנות ביטוח לצרכי רכישת ביטוח עסקים?

על מנת להבטיח לעצמכם את המוצר הביטוחי הטוב בתחום ביטוח לעסקים, אנו ממליצים לכם בראש ובראשונה לבחור בסוכנות ביטוח מנוסה ומובילה בתחומה המתמחה במתן פתרונות שירות בתחום הביטוח לעסקים לכל

קרא עוד »

תגיות תוכן

הצעת מחיר