ביטוח תאונות אישיות
 דריזין ביטוחים

דריזין ביטוחים

ביטוח תאונות אישיות

ביטוח תאונות מעניק למבוטח פיצוי כספי בסכום שנקבע מראש במקרה של תאונה הגורמת לנכות או מוות

חברות הביטוח נהגו לשווק ביטוח תאונות אישיות בדרך אגרסיבית באמצעות הטלפון, מה שעורר תלונות רבות, ודרבן את המפקחת על הביטוח, דורית סלינגר לעשות סדר גם בתחום הזה. כיום מחויבות חברות הביטוח ליידע את המבוטחים על פוליסות ביטוח בריאות שקיימות עבורם, ולהקפיד על הוגנות ושקיפות בשיווק ביטוחי תאונות אישיות.

לא לקנות חתול בשק

אם ברצונכם לרכוש ביטוח תאונות אישיות, עשו זאת באמצעות סוכן ביטוח שדואג לאינטרסים שלכם, ויתאים לכם את הפוליסה על פי צורכיכם ומשאביכם, ולא באמצעות מוקדן בשירות חברת הביטוח, אשר מתקשר אליכם ומנסה לשווק לכם מוצר ביטוחי שלא בהכרח מותאם עבורכם. סוכן ביטוח מקצועי ואמין יסביר לכם את היתרונות שיש לביטוח תאונות אישיות להציע לכם, יבדוק שלא  מכרו לכם ביטוח תאונות אישיות מבלי ידיעתכם, ויערוך השוואת מחירי פוליסות ביטוח תאונות אישיות בחברות הביטוח השונות.

ביטוח תאונות אישיות תלמידים

על פי החוק בישראל, כל תלמיד מבוטח בביטוח תאונות אישיות על ידי רשות החינוך המקומית בה נמצא המוסד אליו הילד רשום. משום כך אין צורך לרכוש פוליסת ביטוח תאונות אישיות לתלמידים עד גיל 18. פוליסת ביטוח תאונות אישיות תלמידים מכסה תאונות במוסד החינוכי ומחוצה לו, ובמקרה של תאונה בה מעורבים שני תלמידים, שניהם מכוסים, ללא קשר לשאלה מי אשם בתאונה.

מה כוללת הפוליסה

כשאתם רוכשים פוליסת ביטוח, חשוב להבין ולדעת מראש מה הפוליסה מכסה ומה לא. כשמדובר בביטוח תאונות אישיות, הפוליסה בדרך כלל לא מכסה תאונות שבגינן יקבל המבוטל פיצוי מביטוח לאומי,כמו פעולות איבה, או תאונות במסגרת שירות ופעילות כוחות הביטחון. בנוסף פוליסת תאונות אישיות סטנדרטית אינה מכסה פעילויות אקסטרים וספורט, עבורן תצטרכו לרכוש הרחבה ביטוחית. ביטוח תאונות אישיות עבור פעילויות ספורט ואקסטרים הוא בדרך כלל קצר מועד, ומוגבל לזמן בו המבוטח עוסק בפעילות המדוברת, אלא אם כן מדובר בביטוח תאונות אישיות לספורטאים מקצועיים.

שירות מקצועי וליווי אישי

אנו בדריזין ביטוחים שואפים להתאים לכל מבוטח את הפוליסה הטובה ביותר עבורו, שתכסה במלואם את צרכיו הביטוחיים, ותתאים לתקציב שברשותו בכל ביטוח, בין אם מדובר בביטוח תאונות אישיות,ביטוח רכב, ביטוח עבודות קבלניות, או כל ביטוח אחר. ברכישת ביטוח תאונות אישיות חשוב לערוך השוואת ביטוח תאונות אישיות של כמה חברות, ומתוכן לבחור את הפוליסה המשתלמת ביותר.

סוכן הביטוח שלכם בדריזין ביטוחים ידאג להתאים את הצעות הביטוח לצורכיכם, ויעזור לכם לבחור את ההצעה המתאימה לכם ביותר. שירות מקצועי וליווי אישי יבטיחו שהפוליסה שתרכשו לא תאכזב אתכם בעת הצורך, וכי אכן במקרה של תאונה תקבלו את הפיצוי המגיע לכם. אם עדיין אין לכם ביטוח תאונות אישיות, או שיש לכם ביטוח שאינו מתאים לצורכיכם, זה הזמן לפנות לדריזין ביטוחים, ולרכוש פוליסת ביטוח תאונות אישיות משתלמת, התפורה במיוחד עבורכם.

תגיות תוכן

הצעת מחיר