ביטוח לרכב| מחירי ביטוח רכב| ביטוח רכב השוואה| ביטוח לרכב פרטי
 דריזין ביטוחים

דריזין ביטוחים

ביטוח צד ג' לרכב

ביטוח צד ג' מכסה אותך במקרה של תאונה בה גרמת נזק לרכוש של אדם אחר, בין אם מדובר ברכב בו פגעת, בפנס רחוב, או בגדר של בית.

להבדיל מביטוח חובה, אותו מחויב כל נהג לרכוש, ביטוח צד שלישי הוא ביטוח אופציונאלי, ואינך חייב לרכוש אותו.

אל תוותרו על ביטוח צד ג'

מחזיקים ברכב, עשיתם ביטוח חובה, ואתם מעוניינים לרכוש גם פוליסת ביטוח צד ג' לרכב, שתעניק לכם כיסוי מלא, ותהיה במחיר הוגן? דריזין ביטוחים היא סוכנות הביטוח בה תוכלו למצוא בדיוק את מה שאתם מבקשים. דריזין ביטוחים פועלת בתחום הביטוח מאז שנת 1964, ובמהלך השנים צברה הסוכנות ניסיון רב המאפשר לנו להעניק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר, במחיר ההוגן ביותר.

ביטוח צד ג'

ביטוח צד ג' מכסה אותך במקרה של תאונה בה גרמת נזק לרכוש של אדם אחר, בין אם מדובר ברכב בו פגעת, בפנס רחוב, או בגדר של בית. להבדיל מביטוח חובה, אותו מחויב כל נהג לרכוש, ביטוח צד שלישי הוא ביטוח אופציונאלי, ואינך חייב לרכוש אותו. יחד עם זאת, הסכומים שתתבקש לשלם במקרה של פגיעה ברכוש צד ג' עלולים להיות כה גבוהים, עד כי משתלם וכמעט הכרחי לכל נהג לרכוש ביטוח צד ג'.  ביטוח רכב צד ג' הוא זול יותר מביטוח מקיף לרכב, וניתן להוסיף לו הרחבות כגון ביטוח שמשות, ביטוח רדיו, שירותי גרירה ועוד.

ביטוח רכב יוקרה

דריזין ביטוחים

דריזין ביטוחים היא סוכנות וותיקה ומקצועית, השמה דגש על שקיפות, הגינות, ושירות מסור ללקוח בכל סוגי הביטוחים, בין אם מדובר בביטוח רכב,ביטוח משאיות, ביטוח קבלנים או כל ביטוח אחר. על מנת שנוכל להרכיב לכל אחד את פוליסת הביטוח המתאימה לו כגון ביטוח צד ג', ביטוח מקיף, ביטוח חובה, ביטוח לנהג צעיר או ביטוח נהג חדש, אנו משתמשים בסימולטורים המאפשרים לנו לבחון את האפשרויות, ולקבל הצעות ביטוח בזמן אמת, אונליין, מחברות מובילות בשוק. סוכן הביטוח שלך בדריזין יפרט את האפשרויות העומדות בפניך, ויציין יתרונות וחסרונות של כל הצעה, כך שתוכל לבחור את הפוליסה הטובה ביותר עבורך. בכדי ליהנות מפוליסה מקיפה, אנו ממליצים לרכוש ביטוח חובה וצד ג' לרכב באותה חבילה, כך תימנע מכפל ביטוחים ומאי התאמות. ברכישת ביטוח חובה וצד שלישי לרכב בדריזין תקבלו מעטפת ביטוחית שלמה במחיר הוגן, שתאפשר לך לישון בשקט בלילה, מבלי לשלם מחירי עתק על הפוליסה.

ביטוח צד שלישי לרכב במחיר הוגן

מחיר ביטוח חובה וצד ג' לרכב הוא נמוך משמעותית ממחיר ביטוח חובה וביטוח מקיף לרכב, אך בעזרת הרחבות מתאימות, סוכן הביטוח המקצועי שלכם יכול לבנות עבורכם פוליסת ביטוח צד שלישי וחובה לרכב שתכסה את כל צורכיכם הביטוחיים. בדריזין סוכן הביטוח יבחן את כל האפשרויות ויבדוק הצעות מחברות הביטוח השונות לאחר השוואת מחירי ביטוח הצד ג' שלהם ואם תהיו מעוניינים יבצע גם השוואת ביטוח רכב מקיף, עד שתימצא הפוליסה המתאימה ביותר עבורכם. בנוסף לכך, בדריזין ביטוחים רואים את הייצוג מול חברות הביטוח במקרה של אירוע ביטוחי כחלק חשוב ובלתי נפרד מן השירות המוענק לכל אחד ואחד מלקוחותינו. זה הזמן לרכוש ביטוח חובה וצד ג' לרכב בדריזין ביטוחים בין אם מדובר בביטוח רכב פרטי או מסחרי, ביטוח רכבי יוקרה או אפילו ביטוח משאיות ומובילים, בכדי שתוכלו להיות רגועים, ולדעת שאתם מכוסים ומוגנים. לפרטים נוספים, למענה על שאלות, ולתיאום פגישה, הינכם מוזמנים להשאיר את פרטיכם באתר החברה, או להתקשר 03-6772277 ואחד מנציגינו ישמח לעזור.

לבירור פרטים נוספים וקבלת הצעה לביטוח צד שלישי לרכב  או כזו שברשתוכם חייגו עכשיו >> 03-6772277

או מלאו את פרטיכם בטופס שבעמוד זה ואנו ניצור איתכם קשר בהקדם האפשרי.

1

פרטים ראשוניים

2

פרטי הרכב

3

עבר ביטוחי

עוד מאמרים בנושא:

ביטוחי רכב

ביטוח צד ג' לרכב

נהיגה יכולה להיות דבר מפחיד מאוד. כל מי שנוהג בכביש מסתכן וצריך להיות זהיר מאוד ומרוכז באופן מלא. אחד הדברים הכי אחראיים שכל נהג יכול

קרא עוד »

תגיות תוכן

הצעת מחיר