ביטוח משאית
 דריזין ביטוחים

דריזין ביטוחים

ביטוח משאיות ומובילים

ביטוח משאיות הינו ענף בתחום ביטוחי הרכב אולם דורש תשומת לב מיוחדת מאחר והמשאית משמשת כמקור פרנסה לבעל העסק.

ביטוח משאיות הינו ענף בתחום ביטוחי הרכב אולם דורש תשומת לב מיוחדת מאחר והמשאית משמשת כמקור פרנסה לבעל העסק , למוביל או לכל מטרה אחרת.

אנו בדריזין ביטוחים סוכנות לביטוח מודעים לצרכים המיוחדים להם זקוקים בעלי המשאיות ולדרישות המיוחדות של ביטוח משאיות ולכן ליקטנו את מיטב הכיסויים הביטוחיים תחת פוליסת אחת של ביטוח משאית הלקוח. 

קיימות בישראל מגוון משאיות במשקלים וגדלים שונים:

  • משאיות המוגדרות כמשאיות קטנות שמשקלן עד 6.5 טון.(טנדרים גדולים ורכבים מסחריים המשמשים להובלות מסוגים שונים ).
  • משאיות בגודל בינוני שמשקלן בין 6.5 טון ל 15 טון .
  • משאיות גדולות וכבדות שמשקלן מעל ל 15 טון (סמי טריילר , פול טריילר וכד').                                           

כאשר רוכשים ביטוח משאית באמצעות דריזין ביטוחים ,הלקוח מקבל ביטוח מקיף ורחב הכולל בתוכו את הסעיפים הבאים ע"פ בחירתו.

בעת ארוע ביטוחי אנו נספק למבוטח, בעל המשאית שירות יעיל ומקצועי על מנת למזער ככל שניתן את הנזקים שנגרמים לו. מטרתו לספק שירותי ביטוח משאיות ללקוחותינו תוך מתן מענה מלא בשעת הצורך. 
 

למה צריך ביטוח משאיות

משאיות הן רכבי עבודה, הן נושאות מטענים כבדים, כולל ארגזי המטען והמרכבים, הן פועלות שעות רבות ביממה, ונוסעות לאורך קילומטרים רבים בכל יום. כל הנתונים הללו גורמים לשחיקה גבוהה של המשאית, מה שמגדיל את הסיכון לגרימת נזק ובלאי למשאית. בנוסף, מטבע הדברים, כאשר כלי רכב גדול כמו משאית נמצא בדרכים שעות רבות בכל יום, הסיכויים שיגרם נזק לצד ג' הם גדולים, ואתם לא מעוניינים שההוצאות יפלו עליכם. במקרה של נזק למשאית, או נזק לצד ג', ביטוח למשאיות יכסה את הוצאות הטיפול במשאית, ביטוח משאית צד ג' יכסה את תביעות הצד הנפגע, וביטוח משאיות מקיף יעניק לכם כיסוי ביטוחי מלא.

מי צריך ביטוח משאיות

ראשית, משאיות הן כלי רכב, ולכן כל בעל משאית חייב על פי חוק לרכוש ביטוח חובה למשאית. בנוסף לכך, המשאית היא כלי עבודה, ובמידה ותושבת המשאית תושבת גם העבודה, לכן כל בעל  עסק המחזיק צי משאיות צריך לדאוג לביטוח משאיות שיבטיח לו תיקון וטיפול מהירים בכל תקלה, וקבלת משאית חלופית לזמן ההמתנה עד שיסתיים הטיפול במשאית, כך ששגרת העבודה של העסק לא תיפגע. מעבר לצורך התפעולי, תביעות נזקי צד ג' עלולות לרושש את בעל המשאית, ולכן כדאי לו לרכוש לפחות ביטוח צד ג', אם לא ביטוח משאיות מקיף.

כמה עולה ביטוח משאיות

מחיר ביטוח משאית הוא גבוה יותר מביטוח רכב רגיל, ותלוי במשקל המשאית, בשנת הייצור ,בשוויה של המשאית , בעברו הביטוחי של הנהג, בגילו ובניסיונו. נהגים צעירים ונהגים חדשים ישלמו יותר מנהגים ותיקים ומנוסים בעלי עבר ביטוחי נקי מתאונות ותביעות. כמובן, רצוי לערוך השוואת מחירי ביטוח משאיות בין הפוליסות המוצעות על ידי חברות הביטוח השונות, ולבחור את המתאימה לכם ביותר. בבחינת הפוליסה שימו לב לדמי ההשתתפות העצמית, לגובה הפרמיה, ולגובה הכיסוי.

טיפול אישי

בכדי שתוכלו לרכוש את ביטוח המשאיות הטוב ביותר עבור העסק שלכם, אתם צריכים סוכן ביטוח מקצועי שיעשה עבורכם את העבודה, ויאתר הצעות מובילות מחברות ביטוח שונות, המתאימות לכם. חשוב שמי שמטפל בביטוח המשאית שלכם יהיה בעל ניסיון ומומחיות בתחום, וכדאי שלסוכנות אליה אתם פונים תהיה מחלקה מיוחדת המתמחה בביטוח משאיות ומובילים. כך תוודאו שאתם מקבלים את ההצעות הטובות ביותר עבורכם. בנוסף, חשוב שמי שמטפל בביטוח המשאית שלכם יהיה זמין עבורכם בזמן אמת, כך שכאשר תזדקקו לשירות, תוכלו להיות בטוחים שתקבלו אותו. בדריזין ביטוחים תקבלו שירות אישי ומסור מסוכני ביטוח מנוסים ומקצועיים, אשר יעמדו לצידכם גם בשעות הקשות של תביעות, תאונות, ותקלות. יתירה מכך, בדריזין ביטוחים רואים בייצוג האינטרסים של הלקוח מול חברות הביטוח חלק חשוב ומשמעותי בתפקידו של סוכן הביטוח בין אם מדובר בביטוח משאיות,ביטוח רכב, ביטוח עבודות קבלניות או כל ביטוח אחר, ולכן הסוכנים של דריזין יעמדו לצידכם ויגנו על האינטרסים שלכם מול חברת הביטוח בשעת הצורך.

לבירור פרטים נוספים וקבלת הצעה לביטוח משאית  או פוליסה למוביל חייגו עכשיו >> 03-6772277

או מלאו את פרטיכם בטופס שבעמוד זה ואנו ניצור איתכם קשר בהקדם האפשרי.

1

פרטים ראשוניים

2

פרטי הרכב

3

עבר ביטוחי

עוד מאמרים בנושא:

ביטוחי רכב

ביטוח צד ג' לרכב

נהיגה יכולה להיות דבר מפחיד מאוד. כל מי שנוהג בכביש מסתכן וצריך להיות זהיר מאוד ומרוכז באופן מלא. אחד הדברים הכי אחראיים שכל נהג יכול

קרא עוד »

תגיות תוכן

הצעת מחיר