ביטוח קבלנים
 דריזין ביטוחים

דריזין ביטוחים

ביטוח קבלנים בהתאמה אישית מלאה

דריזין ביטוחים מציגה:

ביטוח קבלנים בהתאמה אישית מלאה.

עוסקים בביצוע עבודות קבלניות? אצלנו ב-דריזין ביטוחים, סוכנות הביטוח המובילה לביטוחי עסקים מכל סוג, תוכלו למצוא מגוון רחב של פתרונות שירות בכל הנוגע להליכי תכנון והקמה של פוליסות ביטוח קבלנים המיועדות ליזמים בתחום הבניה ולקבלני ביצוע של כל סוגי העבודות הקבלניות.

ביטוח קבלנים המשווק באמצעותנו הינו מוצר ביטוחי המיועד לכלל העוסקים במקצועות הבניה והשיפוץ, לרבות, יזמים, קבלנים, חברות הנדסה וכדומה, כאשר הפוליסות המתוכננות ומוקמות על ידינו בתחום ביטוח עבודות קבלניות מותאמות לכל סוגי הפרויקטים בענף הבנייה והשיפוצים, לרבות, עבודות הנדסה ותשתית, עבודות פיתוח, עבודות תכנון ובנייה וכדומה.

ביטוח קבלנים – עיקרי הפוליסה

ביטוחי קבלנים המשווקים באמצעותנו מורכבים משלושה סוגי ביטוח עיקרים:

  1. ביטוח רכושפוליסה המיועדת לצרכי כיסוי נזקים אשר נגמרו באתר העבודה למבנים ולציוד (על כל סוגיו) המשמש לצרכי ביצוע עבודות הבנייה בפרויקט. כמו כן, ביטוח זה כולל בתוכו הרחבה ביטוחית לצרכי כיסוי הוצאות תיקון ו/או שיקום של חלקי מבנה ו/או ציוד אשר ניזוקו במהלך הפרויקט.
  2. ביטוח צד ג'פוליסה המיועדת לצרכי כיסוי נזקי רכוש ו/או נזקי גוף אשר נגרמו לצד שלישי המצוי בקשר ישיר בעבודות הפרויקט.
  3. ביטוח חבות מעבידיםפוליסה המיועדת לצרכי הגנה ביטוחית בפני תביעות של עובדים בפרויקט אשר ניזוקו במהלך עבודות הפרויקט.

פוליסות מסוג ביטוח קבלנים המשווקות על ידינו, ניתנות להרחבה בהתאמה מלאה לכל צרכי הפרויקט ובהתאם לסוג הפרויקט, בין אם מדובר בעבודות תשתית מורכבות ובין אם מדבור בפרויקטים שונים בתחום ההתחדשות העירונית (תמ"א 38 וכו).

ביטוח קבלנים עושים רק עם המומחים של דריזין ביטוחים

כסוכנות ביטוח העוסקות ומתמחה בתחום ביטוחי עסקים בכלל וביטוח קבלנים בפרט מאז שנת 1964, אנחנו ב-דירזין ביטוחים, מאפשרים לכלל לקוחותינו, ליהנות ממגוון רחב של יתרונות ביטוחיים המבוססים בין היתר על הידע המקצועי המורחב העומד לרשותנו ועל ההיכרות המעמיקה שלנו עם כל גורמי הסיכון הנלווים לתחום ביצוע עבודות קבלניות בכל סוגי הפרויקטים האפשריים.

הידע, הניסיון והחשיבה היצירתית שלנו, מאפשרים גם לכם ליהנות מפתרונות ביטוח כוללים לצרכי ביטוח עבודות קבלניות, וכל זאת לצד המחיר המשתלם ביותר בענף.

עוד מאמרים בנושא:

תגיות תוכן

הצעת מחיר