gallery_source_714
 דריזין ביטוחים

דריזין ביטוחים

ביטוח נסיעות לחו"ל

חשבת, תכננת, הזמנת, שילמת, חיכית, ארזת ונסעת.

הציפיה היא ליהנות, כמובן, לטייל, לראות, לחוות. לכך התכוננת ובשביל זה נסעת.

אנחנו מאחלים לך נסיעה טובה, בטוחה ומהנה.

אבל רק למקרה שחס וחלילה משהו ישתבש, חשוב לדאוג לביטוח נסיעות טוב,כדי שבחו"ל ניתן יהיה ליהנות, ללא כל דאגות.

היכן כדאי לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל?

כמו בכל שירות או מוצר, מומלץ לרכוש מגורם אמין וזמין, אשר בשעת הצורך יעמוד לצדכם.

בעת רכישת הביטוח חשוב לוודא:

מענה אנושי זמין 24/7 ובכל ימות השבוע. תקלות יכולות להתרחש בכל שעות היממה וחשוב שיהיה מי שיענה לפנייתכם במהירות גם בערב, בלילה או בסופ"ש.

אפשרות לתקשר באמצעים נוספים מלבד טלפון. למקרה שאין אפשרות להיות זמינים כל הזמן, חשוב שתוכלו לתקשר עם נציג גם בהודעת סמס, וואטסאפ, אימייל ועוד.

כתובת אחת עם כל ידע וניסיון במציאת פתרונות ומענה מהיר. בשעת הצורך, לא תרצו להתחיל לחפש לאן לפנות ומי עושה מה. אתם צריכים לעשות רק פעולה אחת – ליצור את הקשר הראשוני, והאדם שמעבר לקו ייקח את האחריות ויעשה את כל השאר.

אנו בדריזין ביטוחים מספקים ללקוחותינו הנוסעים לחו"ל שירות אישי, אכפתי ומקיף בכל שעות היממה. כן, גם מחוץ לשעות פעילות המשרד. בשעת הצורך אנו זמינים ועונים בטלפון, במייל ובאמצעות אפליקציות כגון WhatsAAp, Viber ודומיהן ומעניקים מענה מהיר ומלווים אתכם עד לפתרון מלא של הבעיה.

ביטוח נסיעות לחו"ל

לתשומת לבכם חוזר חדש לגבי ביטוח נסיעות:
חוזר שפרסם הממונה על שוק ההון, הביטוח וחיסכון קובע כי החל מחודש מאי יאסר על סוכני הנסיעות למכור ביטוח. נשיא הלשכה: "ניצחון גדול למבוטחים שהיו מטופלים על ידי גורם לא מפוקח" – לפרטים נוספים

כיצד בוחרים את ביטוח הנסיעות המתאים?

ביטוח נסיעות צריך להתאים לאופי הטיול שלכם ולהתאים  לנוסעים, ליעד, למשך הנסיעה ולמטרתה. הגיוני שתרמילאי הנוסע לדרום אמריקה, חולה כרוני המטייל בבירה אירופאית, משפחה בחופשת סקי ואשת עסקים בנסיעה למזרח אסיה יזדקקו לפוליסות שונות, לא כך? לכן, חשוב לוודא כי הפוליסה שאתם רוכשים תואמת את הצרכים הספציפיים שלכם!

וקיימים מקרים מיוחדים , המצריכים ביטוח טיסה ייחודי, ביניהם:

ביטוח אקסטרים – למי שנוסעים לחופשת אקסטרים כמו חופשת סקי, חופשת נהיגת מרוצים, ועוד.

ביטוח נסיעות לנשים בהיריון.

ביטוח לחו"ל עבור אנשי עסקים.

סקר שוק

כמו בהרבה מקרים אחרים, גם כשמדובר בביטוח נסיעות לחו"ל, יש לערוך סקר שוק, שכן ביטוח נסיעות כולל הרבה מרכיבים, ולכל חברת ביטוח מספר מסלולי ביטוח אפשריים. חשוב להקפיד להשוות לא רק את מחיר הביטוח, אלא גם את התנאים, המגבלות, ההחרגות וכל הסעיפים כולל אלו עם האותיות הקטנות.

ביטוח נסיעות לחו"ל רפואי

כשמדובר בביטוח רפואי לחו"ל, תנאי הביטוח צריכים לכסות את הצרכים הספציפיים שלכם. בדקו האם הביטוח מכסה טיפולי חירום בחו"ל, כולל ניתוחים, וכן הטסה לארץ. כמו כן, ביטוח בריאות לחו"ל צריך לכלול אפשרות פיצוי במקרה של ביטול או קיצור החופשה עקב מצב רפואי. בנוסף לכך, ביטוח בריאות חו"ל צריך לכלול סעיפים מיוחדים הנוגעים למצב רפואי קיים של אחד המבוטחים, אם יש כאלו, מה שבוודאי יעלה את הפרמיה, אך הוא הכרחי.

ביטוח כבודה

לפני שאתם רוכשים ביטוח כבודה, בדקו את גובה ההשתתפות העצמית מול גובה הכיסוי, בהתחשב בחפצים אותם אתם לוקחים עמכם. לא בכל המקרים משתלם לרכוש ביטוח כבודה, לפעמים גובה הכיסוי פחות ההשתתפות העצמית לא מצדיק את ההשקעה הכספית.

מישהו לפנות אליו

מרכיב חשוב מאוד בביטוח חו"ל הוא אם יש לך כתובת אליה תוכל לפנות בזמן אמת. אם רכשתם ביטוח בריאות מומלץ לחו"ל מחברות גדולה, או מחברה המבצעת ביטוחים דיגיטליים, לא בטוח שברגע האמת יהיה לכם עם מי לדבר. אתם רוצים לרכוש את הביטוח אצל סוכן המכיר אתכם אישית, ובסוכנות המבטיחה לכם טיפול מהיר בכל בעיה שתצוץ בזמן אמת.

האם יש יתרון לרכישת פוליסה דרך קופת חולים?

חשוב לדעת כי קופת החולים אינה מבטחת אלא מוכרת פוליסה של חברת ביטוח. גם אם הביטוח נרכש דרך קופת חולים, חברת הביטוח אינה מעודכנת בפרטי התיק הרפואי שלכם וקופת החולים עצמה אינה מחויבת במקרה של אירוע רפואי בחו"ל, רק מפני שהביטוח נרכש דרכה.

קופות החולים, כמו גם הביטוחים הפרטיים והמשלימים, אינם תקפים בחו"ל ואין יתרון לפוליסה הנרכשת דרכם.

לקראת נסיעה לארץ אחרת מומלץ לרכוש פוליסת ביטוח ייעודית לתאריכי השהות בחו"ל, המותאמת ליעד ולמטרת הנסיעה. במקרה של "הפתעה" בלתי נעימה – מחלה, פציעה או אירוע אחר, יהיה מי שיסייע לכם, ידאג שתקבלו את הטיפול והעזרה הדרושה במקום בו אתם נמצאים וכמובן – ישלם את החשבון.

לרכישת  ביטוח נסיעות  לחו"ל אונליין באמצעות  דריזין ביטוחים לחץ כאן.

מה חשוב לבדוק בעת רכישת ביטוח נסיעות?

הגבלת הכיסוי המקסימלי ומגבלת יום אשפוז

חשוב להבחין בין השניים. ישנן פוליסות המציעות סכום כיסוי מקסימלי גבוה (למשל מיליון דולר), אך הכיסוי בגין יום אשפוז יהיה נמוך יחסית לעלותו במדינת היעד (כ 1500-2000 דולר כיסוי כאשר עלות האשפוז יכולה להגיע ל 5000 דולר). זו אינה הצעה טובה עבור המבוטח, שבמקרה הצורך יאלץ להשלים את הוצאות האשפוז מכיסו. בידקו כי הכיסוי הביטוחי אכן מכסה את העלויות במדינת היעד.

המשך הוצאות רפואיות או אישפוז בישראל

סל הבריאות בארץ אינו מכסה עלויות טיפול המשכי בגין פציעה או מחלה שנגרמה בחו"ל, ושהטיפול בה החל בחו"ל. בדקו והשוו את מגבלת הסכום עבור המשך הוצאות רפואיות בין הפוליסות השונות.

איתור, חילוץ והטסה רפואית

אם אתם נוסעים לאתר נופש מסודר, או לשופינג בעיר גדולה, אתם אולי פחות מוטרדים מהעניין.

לעומת זאת, אם אתם מתכננים פעילות ספורטיבית מאתגרת כגון טיפוס הרים, סקי, טראקים באזורים נידחים וכדומה, כדאי שתקראו טוב טוב את האותיות הקטנות.

ובכל מקרה – סעיף הטסה רפואית רלוונטי לכולם.

כדאי לזכור שחברות הביטוח מעדיפות להטיס ארצה מבוטח הנזקק לניתוח, כדי לחסוך עלויות ניתוח יקר בחו"ל שניתן לקבלו בישראל כחלק מהסל הממלכתי שמעניקות קופות החולים.

בדקו מה מגיע לכם וודאו כי משמעות הסעיפים השונים ברורה ומובנת לכם.

החמרה במצב רפואי קיים

חולים במחלה כרונית או אחרת אשר רכשו ביטוח נסיעות לחו"ל  ולא עדכנו את חברת הביטוח מפורשות אודות מחלתם, אם תחול חלילה החמרה במצבם במהלך ששהותם בחו"ל עלולים למצוא עצמם חסרי כיסוי רפואי.

לכן, דאגו ליידע את חברת הביטוח באפשרות החמרה במצב הבריאותי לפני יציאתכם לחו"ל, גם במחיר של תוספת לעלות הביטוח. הניסיון לחסוך כמה דולרים בודדים ליום בעלות הביטוח עלול להסתיים בנזק כספי רב.

בדקו והשוו בין פוליסות שונות. לעיתים כדאי להשקיע בתוספת כיסוי ביטוחי המבטיחה את המענה הטוב ביותר בשעת הצורך.

לסיכום:

ביטוח נסיעות לחו"ל חייב להיות מותאם לצרכי הנוסע המבוטח ואופי הנסיעה.

דאגו לרכוש פוליסה מתאימה ובדקו את הכיסוי הביטוחי.

ביטוח נסיעות לחו"ל בדריזין ביטוחים

דריזין ביטוחים היא סוכנות ביטוח ותיקה, בעלת מוניטין וניסיון מוכחים בכל תחומי הביטוח כגון ביטוחי רכב,ביטוח רכבי יוקרה,ביטוחי דירה, ביטוח קבלנים, ביטוח לעסקים, ביטוח חקלאי, ביטוח בריאות,ביטוח משכנתא ועוד. בדריזין ביטוחים מאמינים בהענקת שירות אמין ומסור לכל לקוח, בשקיפות והגינות, וביחס אישי. סוכן הביטוח של דריזין יכיר אתכם ואת צורכי הביטוח שלכם, ויתאים עבורכם את פוליסת הביטוח המושלמת לחו"ל, לאחר קבלת הצעות מחיר מחברות שונות ועריכת השוואות ביניהן. בנוסף, סוכן הביטוח שלכם יטפל בכל בעיה שתצוץ בזמן אמת, ויעשה את מיטב המאמצים לדאוג שתקבלו כל פיצוי וסיוע המגיעים לכם. לקביעת פגישה, למענה על שאלות ולמתן ייעוץ, השאירו פרטיכם בטופס יצירת הקשר באתר החברה, או התקשרו לטלפון 03-6772277 ואחד מנציגינו ישמח לענות.

תגיות תוכן

הצעת מחיר