ביטוח דירה שכורה |ביטוח נכס| ביטוח לבית| ביטוח תכולה
 דריזין ביטוחים

דריזין ביטוחים

ביטוח דירה

ביטוח דירה שכורה או דירה שברשותך הוא ההגנה החשובה ביותר כנגד פגיעות ונזקים פוטנציאליים. הביטוח אמנם לא יכול למנוע את מה שעשוי לקרות

חס וחלילה, אך הוא בהחלט מגן עליכם מפני נזק כלכלי ומוודא שהשקעה הכספית שעשיתם ברכושכם לא תרד לטימיון.

השוואת מחיר ביטוח דירה – עד כמה הבית שלך חשוב לך?

הדירה, או הבית, היא עבור רוב האנשים הנכס המשמעותי ביותר שבבעלותם. כמו על כל דבר שחשוב לנו, טבעי שנרצה להגן עליו, נכון? הצעה לביטוח דירה שכורה או דירה שברשותך, כמו גם ביטוח חיים ומבנה למשכנתא, הן ההגנות החשובות ביותר כנגד פגיעות ונזקים פוטנציאליים. הביטוח דירה אמנם לא יכול למנוע את מה שעשוי לקרות חס וחלילה, אך הוא בהחלט מגן עליכם מפני נזק כלכלי באמצעות ביטוח תכולת דירה ומוודא שהשקעה הכספית שעשיתם ברכושכם לא תרד לטימיון. 
כאשר תקבלו הצעה לביטוח דירה אחרי שערכתם השוואת מחירים כוללת, תוכלו להבחין בביטוחי הדירה ישנם המון משתנים המשפיעים על המחיר, לכן חשוב לבדוק מה הממוצע במחירי ביטוח דירה ולבצע השוואת מחירי ביטוח דירה לפני הכל.

השוואת מחירי ביטוח דירה בין 9 חברות ביטוח!

אתם לא צריכים מחשבון השוואת ביטוח דירה, בשביל זה יש את דריזין ביטוחים! בונוס מיוחד – לא עוד שיחה עם מוקדנית מתחלפת! מומחים לביטוח דירות אשר ישמרו על ביתך, משפחתך ורכושך. קבל עכשיו הצעת מחיר לביטוח דירה, החסכונית והמשתלמת ביותר עבורך!
צרו קשר עכשיו: 03-677-22-77
קבל הצעה משתלמת:
ביטוח דירה שכורה | השוואת ביטוח דירה למשכנתא | ביטוח דירה מבנה ותכולה

ביטוח דירה – מה הוא כולל?

החשיבות בביצוע השוואת מחירי ביטוח דירה ומחיר ביטוח דירה צד ג' באמצעות מחשבון השוואת ביטוח דירה או דרכנו היא עצומה, שכן עליכם לבדוק מה היחס בין מה שאתם מקבלים לבין מה שאתם משלמים.
ביטוח דירה מתחלק לשני חלקים – ביטוח מבנה וביטוח תכולת דירה*.
ביטוח מבנה – מתייחס לנכס עצמו, הדירה או הבית. מטרתו של הביטוח הנ"ל הוא לספק פיצוי הולם במקרה של נזק למבנה, כתוצאה מאסון או נזקי טבע כגון רעידת אדמה, שריפה, הצפה, נזקי צנרת ועוד. ביטוח מבנה מכסה את כל שטח הדירה כולל מרפסות, וחלקים המחוברים לדירה כמו דוודים, דלתות, חלונות וכו'.
הצעת מחיר לביטוח דירה ותכולת דירה – מתייחסת לרכוש הנמצא בתוך הדירה. נוסף על אסון ונזקי טבע, הצעות לביטוח תכולת דירה מכסות גם מקרים של פריצה וגניבה. מטרת ביטוח הדירה היא לספק פיצוי במקרה נזק או אבדן (גניבה) של חפצים בעלי ערך, למשל – פריטי אמנות, תכשיטים, מוצרי מחשוב ואלקטרוניקה, אופניים ועוד.

* ניתן לרכוש ביטוח תכולה ומבנה או לרכוש כל אחד מהביטוחים בנפרד. צרו איתנו קשר בכדי שנבצע עבורכם השוואת מחירי ביטוח דירה.

האם מי ששוכר או משכיר דירה גם צריך ביטוח דירה?

בוודאי, קיים ביטוח דירה שכורה חשוב מאוד שתבטחו את רכושכם גם אם אתם גרים בשכירות, או משכירים את דירתכם לאנשים אחרים.
שוכרים דירה? באפשרותכם לקבל הצעות לרכישת ביטוח תכולת דירה בלבד ולהבטיח את רכושכם, שנמצא בדירה.
ביטוח תכולת דירה שכורה יכסה את הריהוט שלכם, תכשיטים, מוצרי החשמל ועוד.
אם אתם מתגוררים בשכירות בדירה מרוהטת, גם כדאי לשקול לבטח את תכולת הדירה ולהגן על עצמכם מפני נזק שעלול להיגרם לרכוש המשכיר.
משכירים דירה? גם כאן חשוב לעשות השוואת מחירים בביטוח דירה ובטחו את הנכס שלכם בביטוח מבנה (ביטוח נכס) והגנו על רכושכם. הכיסוי הביטוחי יגן עליכם גם במקרה שיגרם למבנה נזק בעקבות נזילה, למשל, והדיירים ידרשו מכם לתקנו.

ביטוח דירה שכורה |ביטוח נכס| ביטוח לבית| ביטוח תכולה

השוואת מחירים ביטוח דירה – מה חשוב לבדוק?

אז לפני הכל – כשמדובר על מחיר ביטוח דירה או מחיר ביטוח דירה צד ג', כמובן שאנחנו מחפשים ביטוח מעולה במחיר אטרקטיבי במיוחד, השאלה היא איך עושים השוואת ביטוחי דירה? אחד הדברים שהכי חשובים לישראלים לפני שהם מחליטים לבטח את הדירה הוא לבדוק מה השוק מציע ולעשות השוואת מחירי ביטוח דירה. אין ספק שלמחיר חלק נכבד בהחלטה, אך מלבד השוואת מחירים לביטוח דירה מאוד חשוב לבדוק לעומק מה אתם מקבלים בכל ביטוח לבית או הדירה שמציעים לכם, אנו ממליצים לסקור כל סעיף בביטוח כך שתדעו שאתם מקבלים את המחיר הטוב ביותר ביחס למה שאתם מקבלים.
חוק הפיקוח על השירותים הפיננסיים משנת 1981 מחייב את כל חברות הביטוח בתנאים בסיסיים לביטוח דירה כגון ביטוח לנזקי אש, פריצה וגניבה, פיצוץ בדירה ועוד.
כשתבצעו בעצמכם השוואת ממוצע מחירי ביטוח דירה וכן השוואת ביטוח צד ג או כאשר תקבלו הצעת מחיר עבור ביטוח דירה ותכולה תראו שקיימות אין סוף הרחבות מיוחדות לפוליסת ביטוח דירה שכורה או כזו שברשותך, לפי רצונם וצרכיהם של המבוטחים. כאשר ביטוח דירה מחיר משתנה בתאם לסוג הפוליסה והסעיפים שהוא מכיל, לכן בעת ביטוח דירה השוואת מחירים חשוב לתת דגש לכל סעיף בפוליסה. עם זאת, אנו בדריזין ביטוחים ממליצים לוודא כי הביטוח שלכם כולל לפחות את ההרחבות הבאות:
  • ביטוח רעידות אדמהמרבית פוליסות הביטוח כוללות סעיף הגנה מפני רעידות אדמה. במדינת ישראל קיימת סכנה מתמדת להתרחשות רעידת אדמה משמעותית ולכן חיוני לוודא שסעיף כזה קיים בביטוחי הדירה שלכם (ביטוח מבנה וביטוח תכולת דירה).
  • ביטוח דירה צד ג' – מבטח את בעל הנכס במקרה של תאונה או נזק הנגרם לאורח או מבקר בבית (למשל נפילה במדרגות). ביטוח צד ג בדירה שכורה ובדירה חדשה נכלל בדרך כלל בביטוח התכולה, אך כדאי לבדוק ולוודא מאשר להצטער אחר כך. 
    * אגב, אם ביטחתם את המשכנתא שלכם דרך הבנק, סביר שהביטוח שלכם אינו כולל את הסעיף החיוני הזה. כדאי לוודא שהכיסוי קיים.
  • ביטוח חבות מעבידים מעסיקים עובד/ת במשק הבית? אל תוותרו על הרחבה זו של ביטוח אחריות מקצועית וחבויות. זהו כיסוי עבורכם, כמעסיקים, כדי שבמקרה ויגרם לעובד נזק במהלך עבודתו אצלכם, מי שיפצה אותו יהיה חברת הביטוח ולא אתם.
  • ביטוח לאוספים ייחודיים – שעונים, בולים, אמנות, עתיקות, תקליטים, בובות ועוד. אוסף הוא תחביב יקר, תרתי משמע, וחשוב לבטח אותו. מוזמנים להתייעץ איתנו בעניין האוסף שברשותכם.

מדוע כדאי לך לרכוש ביטוח דירה שכורה או כזו שברשתוכם בדריזין ביטוחים?

אנו בדריזין סוכנות לביטוח נבצע בעזרת מחשבון השוואת ביטוח דירה,השוואת מחירים לביטוח דירה כגון ביטוח צד ג' לדירה שכורה וביטוח מבנה באופן אוביקטיבי ומקצועי .סוכנות הביטוח דריזין ביטוחים מעניקה ללקוחותיה הצעות לביטוח דירה ותכולה שהינן הטובות והמשתלמות ביותר עבורם, תוך כדי ביצוע השוואת ממוצע מחירים בביטוח דירה והתאמה אישית לצרכי הביטוח הספציפיים שלהם:
  1. אנו עובדים עם מרבית חברות הביטוח הגדולות בארץ, כך שבין אם אתם עושים השוואת מחיר ביטוח תכולת דירה, מחיר ביטוח דירה שכורה צד ג' או כל ביטוח דירה אחר תוכלו להיווכח שבדריזין ביטוחים התאימו לכם את הפוליסה האיכותית ביותר במחיר האטרקטיבי ביותר.
  2. השירות שלנו הוא אישי וניתן על-ידי סוכן מומחה לתחום ביטוח דירה. ביטוח דירה מחיר / הפוליסה תותאם לצרכיך ותכלול אך ורק את הכיסויים המתאימים לך כמו ביטוח תכולת דירה.
  3. נציגי דריזין ביטוחים עובדים עבורך, ולא עבור חברת ביטוח כזו או אחרת. בכל ביטוח שאנו עושים ללקוחותינו בין אם מדובר בביטוח דירה, ביטוח לעסק ,ביטוח קבלנים, ביטוח רכב או כל ביטוח אחר. במקרה ביטוחי חו"ח, אנו נהיה שם עבורך עד שתקבל את מלוא הפיצוי המגיע לך!
  4. אם אתם מעוניינים לעשות ביטוח דירה למשכנתא אנחנו גם נעשה עבורכם השוואת מחירים ביטוח חיים ומבנה למשכנתא ונעזור לכם למצוא את הביטוח הטוב ביותר במחיר המשתלם ביותר.

תגיות תוכן

הצעת מחיר