ו6
 דריזין ביטוחים

דריזין ביטוחים

ביטוח נהג חדש מקצועי במחיר אטרקטיבי עושים בדריזין סוכנות לביטוח

 מעוניינים לעשות ביטוח נהג חדש או צעיר מקיף, חובה ו/או צד ג במחיר אטרקטיבי? הכנסו לאתר דריזין ביטוחים וצרו קשר עמנו כדי לעשות ביטוח רכב לנהג חדש וצעיר במחירים הוגנים.

בשעה טובה הבן או הבת עברו את הטסט, וקיבלו את רישיון הנהיגה שלהם, ועכשיו אתם מחפשים סוכנות שתוכלו לרכוש בה ביטוח נהג חדש צעיר, שייתן לכם כיסוי הולם, במחיר הוגן? בדריזין ביטוחים תמצאו בדיוק את מה שאתם צריכים. דריזין ביטוחים היא חברה ותיקה ומבוססת, המקפידה על מתן שירות איכותי במחירים הוגנים לקהל לקוחותיה. בדריזין ביטוחים מאמינים בשקיפות, הגינות, ליווי צמוד של הלקוח, הכולל ייצוגו ועמידה על מיצוי זכויותיו מול חברות הביטוח בשעת הצורך.

ביטוח רכב לנהג חדש

על פי החוק, נהג חדש הוא כל מי שמחזיק ברישיון נהיגה פחות משנתיים. משרד הרישוי מחייב להודיע לסוכנות הביטוח כאשר מצטרף לרכב נהג חדש, ורשויות החוק ראו לנכון להשית הגבלות שונות על נהגים חדשים, מתוך כוונה למנוע ולהפחית תאונות עד כמה שניתן. בין ההגבלות נמצאת הדרישה לנהיגה עם מלווה לתקופה של שישה חודשים, תליית שלט נהג חדש, הגבלת מספר הנוסעים שנהג חדש רשאי להסיע, וכיוצא בזה. עם צירופו של נהג חדש לרשימת הנוהגים ברכב, פרמיית הביטוח עולה במאות עד אלפי שקלים. אמנם לביטוח נהג חדש מחיר גבוה, אך לא ניתן לתת לילדכם לנהוג ברכב המשפחתי ללא ביטוח נהג חדש.

ביטוח נהג חדש בדריזין ביטוחים

דריזין ביטוחים היא חברה ותיקה ומנוסה, אשר במהלך למעלה מחמישים שנות פעילות בנתה לה מוניטין וביססה קשרי עבודה עם חברות ביטוח מובילות בארץ. בדריזין ביטוחים מאמינים שהשירות ללקוח לא מסתיים עם חתימת הפוליסה ומעניקים את המירב ללקוחותינו בכל סוגי הביטוח בין אם מדובר בביטוח רכב,ביטוח דירה,ביטוח קבלנים או כל ביטוח אחר. יתירה מכך, בדריזין ביטוחים מאמינים כי תפקידו החשוב ביותר של סוכן הביטוח הוא לעמוד לצד הלקוח כאשר הוא נזקק לכיסוי הביטוחי שהובטח לו. סוכני הביטוח של דריזין יבחרו עבורכם את ההצעות הטובות ביותר לביטוח נהג חדש וצעיר, ויציגו אותן לפניכם תוך מתן הסבר מפורט על יתרונותיה וחסרונותיה של כל פוליסה. בדריזין מאמינים ששקיפות ואמינות הן חלק בלתי נפרד מן השירות, ולכן נקפיד להסביר לכם את כל פרטי הפוליסה, כך שלא תמצאו עצמכם מופתעים בדיעבד.

כיסוי הולם במחיר הוגן

מחיר ביטוח נהג חדש וצעיר אינו עניין של מה בכך, יחד עם זאת אין ברירה אלא לבטח את הרכב ואת הנהג החדש, שכן ללא ביטוח מתאים, לא יוכל ילדכם לנהוג ברכב. ביטוח חובה לנהג חדש הוא הכרחי, ובנוסף, בייחוד כשמדובר בנהג חדש, מומלץ לעשות ביטוח צד ג' וביטוח מקיף. זה הזמן לפנות לדריזין ביטוחים לרכוש פוליסת ביטוח לנהג חדש, שתגן על הילד והרכב. סוכני הביטוח המנוסים של דריזין ביטוחים ימצאו עבורכם את פוליסות ביטוח הרכב המשתלמות ביותר לביטוח נהג חדש או ביטוח נהג צעיר, כך שתקבלו כיסוי ביטוחי מעולה מצד אחד, ומצד שני לא תצטרכו לשבור קופת חיסכון בשביל לממן את הביטוח.

לפרטים נוספים וקביעת פגישה התקשרו 03-6772277 ונציגנו ישמח לעמוד לשירותכם.

תגיות תוכן

הצעת מחיר