ביטוח קבלנים|ביטוח עבודות קבלניות|ביטוח שיפוצים|ביטוח פועלים
 דריזין ביטוחים

דריזין ביטוחים

טיפים לביטוח דירה לשוכרים ומשכירים

ביטוח דירה הוא אולי אחד המקרים היחידים שבהם למשכיר (בעל הדירה) ולדייר שגר בה אינטרס משותף.

כי בין אם יש בבעלותכם דירה פרטית או שאתם גרים בדירה שכורה שמאובזרת בציוד יקר ערך.

ביטוח דירה הוא אולי אחד המקרים היחידים שבהם למשכיר (בעל הדירה) ולדייר שגר בה אינטרס משותף. כי בין אם יש בבעלותכם דירה פרטית או שאתם גרים בדירה שכורה שמאובזרת בציוד יקר הערך שלכם, ביטוח דירה שכורה יספק גם למשכיר וגם לשוכר הדירה שקט נפשי שהנכסים יקרי הערך שלהם מבוטחים על כל נזק שעשוי להיגרם להם.

על ביטוח מבנה וביטוח תכולה
ביטוח דירה וביטוח משכנתא הכולל ביטוח דירה מורכבים משתי תכניות ביטוח נפרדות, ביטוח מבנה וביטוח תכולה, כשבעוד שביטוח מבנה מספק מענה ביטוחי כולל על כל נזק שייגרם לנכס לרבות הצנרת, מערכת מיזוג האוויר ותשתיות התקשורת והחשמל, ביטוח תכולה מאפשר לכם להיות רגועים שגם הציוד יקר הערך שצברתם לאורך השנים מבוטח. בעת בחירת תכנית הביטוח תוכלו להגדיר מראש מפני אילו נזקים אתם מעוניינים ליהנות מכיסוי ביטוחי כאשר מרבית הדירות בישראל מבוטחות כנגד נזקי טבע (סערות וסופות) רעידות אדמה, נזקי אש, תאונות שנגרמות ממעורבות צד ג' וכמובן שגם נגד פריצות וגניבות.חשוב לציין כי הפוליסה כפופה לפוליסה תקנית לביטוח דירה  

כל מה שעליכם לדעת על ביטוח דירה שכורה                      
הייחודיות של ביטוח דירה שכורה טמון בעובדה שלא רק שהיא מקנה כיסוי ביטוחי למבנה ולתכולתו אלא שהיא גם מגדירה את האחריות הביטוחית בין השוכר למשכיר. על מנת לעשות כן יש לוודא בראש ובראשונה ששמם של הדיירים הנוכחיים שמתגוררים הדירה מעודכן בתוכנית הביטוח. בנוסף, חשוב להגדיר בפוליסה מהם תחומי אחריות השוכר ואילו תחומים באחריותו של בעל הנכס, לרבות ההשתתפות העצמית שיש לשלם לחברת הביטוח והגדרת האחריות על נזקים שנגרמים למבנה הדירה. לבסוף, חשוב לוודא שבתוכנית הביטוח שנבחרה מוגדר ויתור על סעיף השיבוב שמונע מחברת הביטוח לתבוע את הדייר בגין נזקים שנגרמו וגררו תשלום פיצויים לבעל הנכס, ולהיפך.

3 טיפים שיקנו למשכיר ולשוכר ראש שקט

  • הגדירו בחוזה השכירות מי נושא באחריות על כל נזק שנגרם "לצד שלישי" שיכול להיות אורח או בעל מקצוע שנפגע במהלך שהותו בדירה.
  • הוסיפו לפוליסה סעיף "אחריות צולבת" שיבטיח כיסוי ביטוחי על כל נזק שנגרם לצד ג' בעקבות רשלנות השוכר או המשכיר.
  • אל תוותרו על סעיף אובדן שכר דירה שמעניק כיסוי למשכיר שעלול לאבד הכנסה כתוצאה מנזק שנגרם לדירה, ולשוכר שעשוי לאבד שכר דירה ששולם מראש.

מוזמנים ליצור קשר עוד היום ולקבל מידע אודות תוכניות ביטוח הדירה שלנו והצעה לביטוח דירה – דריזין ביטוחים 03-6772277

תגיות תוכן

הצעת מחיר