חברת ביטוח
 דריזין ביטוחים

דריזין ביטוחים

מהם ההבדלים בין סוכן ביטוח לחברת ביטוח ישירה?

עולם הביטוח ותחומי הביטוח השונים הם תחום מקצועי מסובך, מקיף ומורכב, שמרבית הציבור ורוב המבוטחים אינם מכירים אותו לעומק, ולמרבה הצער אפילו אינם יודעים עד כמה חסר להם ידע מקצועי בנושא.

מרבית הלקוחות מכירים את עולם הביטוח משני קצותיו- רכישת הפוליסה והתשלומים השוטפים אותם אנו משלמים מצד אחד, ומקרי תביעה או קבלת פיצויים ותשלומים מצד שני.

בין לבין, קיים עולם שלם של מידע מקצועי, נהלים ותקנות, אפשרויות עסקיות ואפשרויות השקעה, סיכונים והזדמנויות- אותם איננו מכירים כלל, ורק אנשי ביטוח מקצועיים, וותיקים ומומחים כל אחד לתחום הספציפי שלו, יכולים לסייע לנו לבחור את הביטוח הנכון, למזער ולכסות את כל הסיכונים ולדאוג לנו, בסופו של דבר באופן אישי, על מנת שנקבל את התשלומים, ההחזרים והפיצויים המגיעים לנו.

אין תחליף ליחס אנושי ואישי

בשנים האחרונות אנו נחשפים בתקשורת לקמפיינים פרסומיים המייעצים לכם איך ניתן לחסוך זמן, ובעיקר עלויות של פוליסות ביטוח מסוגים שונים, על ידי ביצוע הזמנה מהירה דרך המחשב או הטלפון הנייד.

חשוב להבין כי החשיבות של פוליסת הביטוח ויעילותה נמדדות, בסופו של דבר, רק ברגעי האמת- כאשר מגיע המועד לקבל תשלומים ופיצויים במועד שנקבע או חס וחלילה במקרה של נזק או אסון.

ברגעי משבר אלה, אין תחליף לפנים אנושיות ומוכרות שיודעות להתייחס אליכם בכבוד ובאורך רוח, לתת מילת עידוד ותמיכה, ולדאוג לכם באופן אישי.

סוכן הביטוח– עובד בשבילך, ולא בשביל הפירמה

לקוחות רבים אינם מודעים לעובדה כי סוכן הביטוח הוא מעין מתווך ביניהם לבין חברת הביטוח, שהיא חברת ענק פיננסית.

תוכלו תמיד לבחור סוכן ביטוח הנראה לכם מקצועי, אמין ורציני- אי אפשר לבחור את נציג חברת הביטוח הגדולה מולו תצטרך לעבוד, בוודאי לא כאשר מדובר בחברת ביטוח ישירה.

סוכן ביטוח אישי עובד במקרים רבים מול כמה חברות ביטוח גדולות, ויציע לכם את הפוליסה של החברה המציעה את הכיסוי האופטימאלי והמשתלם ביותר.

הסוכן גם יכול לרכז את כל הביטוחים שלכם ולהכיר את כלל הבעיות, כך שברגע של משבר לא תצטרכו להתרוצץ בין כמה חברות ביטוח מול נציגים שכלל אינכם מכירים.

עוד מאמרים בנושא:

ביטוחי רכב

ביטוח צד ג' לרכב

נהיגה יכולה להיות דבר מפחיד מאוד. כל מי שנוהג בכביש מסתכן וצריך להיות זהיר מאוד ומרוכז באופן מלא. אחד הדברים הכי אחראיים שכל נהג יכול

קרא עוד »

תגיות תוכן

הצעת מחיר