IMG-20161123-WA0004
 דריזין ביטוחים

דריזין ביטוחים

מוקדי השריפות מתרבים ברחבי הארץ – האם התושבים זכאים לפיצוי?

בימים האחרונים ואפילו בעת כתיבת פוסט זה אנו עדים לשריפות רבות באזורים שונים בארץ השריפות הן באזור זיכרון יעקב , הרי ירושלים, בית שמש, משגב בצפון הארץ ועוד.. 

בימים האחרונים ואפילו בעת כתיבת פוסט זה אנו עדים לשריפות רבות באזורים שונים בארץ השריפות הן באזור זיכרון יעקב , הרי ירושלים, בית שמש, משגב בצפון הארץ ועוד.. 
לשמחתנו לא דווחו נזקים לגוף עד כה אולם נגרמו נזקים רבים מאד לרכוש.

אנשים רבים נאלצו לעזוב את בתיהם כאשר כל רכושם נשאר בביתם. בחלק מהאזורים כוחות הביטחון אפשרו לתושבים לחזור לבתיהם ואז נגלתה לעיניהם הקטסטרופה האמתית, כל רכושם הושמד, הבית ששימש עד כה קורת גג עבורם ועבור ילדיהם אינו ראוי למגורים.

מי ישלם עבור הנזקים?

המדינה איננה משלמת לתושבים עבור נזקי שריפה אלה אם יוכח באופן חד משמעי כי מדובר באירוע הצתה על רקע לאומני. בשלב זה הכבאים עסוקים בכיבוי השריפות.

לאחר מכן תוקם ועדת חקירה שלאחריה אם יוחלט שאכן הייתה הצתה על רקע לאומני ייתכן והמדינה בצעד חריג תשלם פיצוי לתושבים.

ברצוני להזכירכם כי בעת השריפה הגדולה הארעה בכרמל נגרמו נזקים גדולים מאד לרכוש (לצערינו גם לגוף ). התושבים נאלצו לנהל מאבק במשך שנים ארוכות ורק לאחרונה כ 5 שנים לאחר השריפה ,נאלצו התושבים להתפשר פשרה כואבת על מנת לקבל את הכספים מהמדינה.

אין ספק שמדובר בתהליך ארוך ומיגע וגם אם יתקבל פיצוי הרי שהוא יהיה מוגבל ובהתאם להארכת שמאי מטעם המדינה.

האופציה הטובה והפשוטה יותר לקבלת פיצוי הינה באמצעות פוליסת ביטוח דירה או ביטוח משכנתא הכולל ביטוח דירה שהמבוטח רוכש באופן עצמאי . במקרה זה ימונה שמאי על ידי חברת הביטוח והמבוטח יוכל להתחיל בשיקום ביתו באופן מידי !
מניסיוננו בנזקים כאלו חברת הביטוח מעבירה מקדמה ממש תוך ימים בודדים למבוטח  דבר אשר מקל מאד על המבוטחים.
הפוליסה התקנית לביטוח דירה אף מרחיבה את הכיסוי ומאפשרת תשלום לדירה חלופית לתקופה של עד 12 חודשים .במצב זה המבוטח יקבל גם פיצוי עבור פרק המבנה ,פרק התכולה ואף כספים שיאפשרו לו לשכור דירה חלופית.

לאור האמור לעיל אנו ממליצים לכל האזרחים אשר טרם רכשו ביטוח לדירתם שלא להמתין ולקבל הצעה לביטוח דירה בשנים האחרונות ביטוח הדירות הוזלו באופן ניכר וניתן לבצע השוואה אשר תכלול את היקפי הכיסוי הביטוחי וכמובן את מחיר ביטוח הדירה.

תגיות תוכן

הצעת מחיר