Young man holding a white business card.
 דריזין ביטוחים

דריזין ביטוחים

איך לבחור נכון בסוכן ביטוח שיתאים לנו?

עולם הביטוח לסוגיו השונים הוא עולם מורכב, מקיף ומסובך, אשר רק אנשי ביטוח מקצועיים, וותיקים ומומחים לתחומם מכירים אותו לפרטים ויכולים לסייע לנו בבחירת הפוליסה האופטימלית.

לכסות את מקסימום הסיכונים, ולדאוג לנו בסופו של דבר באופן אישי על מנת שנקבל את התשלומים, ההחזרים והפיצויים המגיעים לנו במקרי הצורך. השאלה היא כיצד נדע לבחור בסוכן ביטוח מתאים לנו מבין שלל החברות, סוכנויות הביטוח והנציגים הרבים- כזה שנוכל לסמוך עליו שאכן ימצא ויתאים לנו את הפוליסה המשתלמת ביותר, ושידאג לאינטרסים שלנו כמבוטחים בעת צרה.

מה החשיבות של סוכן ביטוח מקצועי?

סוכן ביטוח מקצועי טוב הוא כזה היודע להתאים ולתפור לכם חליפת ביטוח מותאמת אישית- על פי  מצבכם המשפחתי, הרפואי והפיננסי, הסיכונים שאתם מוכנים ורוצים לקחת ושיקולים רבים אחרים. חשוב לחפש ולבחור בסוכן ביטוח המתמחה בתחום הביטוח הספציפי אותו אתם מחפשים- ביטוח עסקי או אישי, פנסיה, רכוש או בריאות-  כל תחום כזה הוא עולם שלם של חוקים וכללים, סיכונים, כיסויים, מגבלות והזדמנויות, ואין סוכן ביטוח יחיד המתמחה בכולם. יש לציין כי ניתן, ואפילו מומלץ, לרכז את הביטוחים בסוכנות ביטוח אחת בה פועלים מספר מומחים בתחומים השונים.

בדקו רישיון, הסמכה וניסיון

ככל שהביטוח שאתם מחפשים הוא משמעותי יותר עבורכם, בעל משמעות וחשיבות כספית גדולה ולטווח יותר רחוק- כך גדלה החשיבות בבחירת סוכן ביטוח מתאים. רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל לנסיעה של כמה ימים אינה דומה לביטוח פנסיוני או לביטוח הדירה שלכם, ובמקרים חשובים אלה רצוי לנסות ולקבל המלצות על סוכן ביטוח המוכר לבני המשפחה, לחברים או לעמיתים לעבודה.
לפני סגירה על פוליסת ביטוח משמעותית, על תתביישו לבקש פגישת היכרות עם הסוכן, כדי שתוכלו להתרשם ממנו באופן אישי ומהסוכנות עצמה. בררו לגבי ההסמכה וההכשרה של סוכן הביטוח, ובנוסף וודאו כי יש לו רישיון לעסוק בתחום בו אתם מעוניינים.
בסופו של דבר, סוכן הביטוח שלכם הוא האדם עליו תצטרכו לסמוך בעת צרה- מעבר למקצועיות ולניסיון, חשוב שתבחרו בסוכן שאתם נותנים בו אמון, ושידע לעזור ולתת תמיכה ויחס אישי גם ברגעי משבר.

עוד מאמרים בנושא:

ביטוחי רכב

ביטוח צד ג' לרכב

נהיגה יכולה להיות דבר מפחיד מאוד. כל מי שנוהג בכביש מסתכן וצריך להיות זהיר מאוד ומרוכז באופן מלא. אחד הדברים הכי אחראיים שכל נהג יכול

קרא עוד »

תגיות תוכן

הצעת מחיר