סוכן ביטוח
 דריזין ביטוחים

דריזין ביטוחים

למה צריך סוכן ביטוח מקצועי ומנוסה?

רבים מאיתנו מתלבטים בין רכישה מהירה של פוליסת ביטוח דרך אתרי האינטרנט (מהנייד,  מהמחשב או בשיחת טלפון מול נציג לא מוכר של חברת ביטוח ישירה), לבין רכישת פוליסת ביטוח דרך סוכן ביטוח מקצועי הדורשת השקעה של מעט זמן, מחשבה ותכנון.

חשוב להבין כי חשיבותו העיקרית של סוכן ביטוח מנוסה היא בידע המקצועי הרחב שלו בעולם המורכב והמסובך של ענפי הביטוח השונים, וכן ניסיונו ויכולתו להתאים ולתפור את חליפת הביטוח המתאימה לכם באופן אישי. רכישה מהירה במחשב או בטלפון אכן מאפשרת חיסכון בזמן ואף מחיר זול במעט, אך חשוב לדעת כי אין מדובר בפוליסה ובכיסוי המיטבי שיתאימו לכם, ושלא בהכרח יגנו עליכם בעת הצורך.

במה יכול לעזור לנו סוכן ביטוח מקצועי?

סוכן הביטוח הוא למעשה איש הקשר שלנו לחברת הביטוח הגדולה, שהיא חברה פיננסית ענקית שאינה מכירה, בפועל, את לקוחותיה. סוכן ביטוח קשור ועובד במקרים רבים מול כמה חברות ביטוח גדולות, ורק לאחר שיבצע בדיקה ובירור מעמיקים, יציע לכם פוליסה מתאימה של אחת מחברות הביטוח שפועלות בתחום, שהיא באמת המיטבית והמשתלמת ביותר עבורכם.

אילו יתרונות מקצועיים יש לסוכן ביטוח?

לסוכן ביטוח מקצועי יש יכולת  לרכז את כלל הביטוחים שלכם (מכמה תחומים שונים) ולהכיר את מכלול הבעיות והצרכים, כך שברגע של משבר לא תצטרכו להתרוצץ בין כמה נציגים של חברות ביטוח שכלל אינם מכירים אתכם.

סוכן ביטוח מקצועי יבדוק תמיד האם יש לכם כפילויות בביטוחים (עליהן אנו מוציאים סכומים נכבדים מבלי להיות מודעים לכך)- קחו בחשבון כי נציג חברת ביטוח גדולה לא יגלה לכם זאת, לעיתים, אפילו במקרים בהם  אתם משלמים פעמיים לאותה חברה…

אין תחליף ליחס אנושי ואישי

כאשר אתם מחפשים איש מקצוע להתייעץ עמו לגבי כיסוי ביטוחי הדרוש לכם, תוכלו תמיד להשוות ולבחור בסופו של דבר בסוכן ביטוח הנראה לכם מקצועי, אמין ורציני. מנגד, אי אפשר לבחור את נציג חברת הביטוח הגדולה מולו תצטרך לעבוד או את נציג חברת הביטוחים הישירים המדבר עמכם בטלפון, מה גם שסביר להניח שנציג זה יוחלף בפעם הבאה כשתזדקקו לשירות מחברת הביטוח

זכרו כי היתרון הגדול של סוכן ביטוח (כמו כל שירות מקצועי אחר) הוא ההכרות האישית, האפשרות לשבת בסבלנות ולקבל הסברים על כוס קפה, וגם מילת עידוד ותמיכה אישית כאשר תזדקקו לה- בסופו של דבר, בשביל מצבי משבר כאלה אנו עושים את הביטוח.

עוד מאמרים בנושא:

ביטוחי רכב

ביטוח צד ג' לרכב

נהיגה יכולה להיות דבר מפחיד מאוד. כל מי שנוהג בכביש מסתכן וצריך להיות זהיר מאוד ומרוכז באופן מלא. אחד הדברים הכי אחראיים שכל נהג יכול

קרא עוד »

תגיות תוכן

הצעת מחיר