ביטוח גני ילדים
 דריזין ביטוחים

דריזין ביטוחים

ביטוח גני ילדים

ביטוח גני ילדים הינו ביטוח בעל חשיבות רבה וזאת בשל חוק ההתיישנות החל במדינת ישראל בכל הנוגע לפציעות ילדים.

חוק ההתיישנות מביא למצב בו הגננת מוצאת עצמה חשופה לתביעות במשך תקופה ארוכה הן מצד ההורים והן מצדו של הילד. במקרים בהם הילד נפצע במסגרת הפעילות בגן או מחוץ לתחומי הגן, ההורים רשאים לתבוע את הגננת או המטפלת בשמו של הילד עד להגיעו לגיל 18 וכן בהיותו קטין.

בהגיעו של הילד לגיל 18, הוא יכול לתבוע בעצמו את הגננת כמבוגר וזאת עד גיל 25. עובדות אלה ממחישות את אורכה של תקופת ההתיישנות ואת החשיפה הגבוהה של הגננת לתביעות לאורך תקופה זו.

החשיבות בביטוח גני ילדים

ביטוח גני ילדים מתאים גם למשפחתונים, פועוטונים, צהרונים, מרכזי הפעלה וחוגים ועוד. הביטוח מספק לגננת כיסוי הן לשטח הגן והן לפעילות הילדים מחוץ לגן וזאת כאשר מדובר בפעילות הדומה באופייה לזו הנהוגה בגן. ביטוח גני ילדים מבטח את הילד גם בדרך לגן ובמהלך טיול וכל פעילות אחרת הנכללת במסגרת הגן.

ילדים בגיל הגן אוהבים להשתולל ואירועים של נפילות ופציעות הינם שכיחים למדי. האחריות הבלעדית על ילדי הגן הינה של הבעלים של הגן ו/או הגננת וכל מקרה של פציעה של ילד בעת משחק בחצר הגן או כתוצאה מאלימות של ילד אחר, עלולה להוביל לתביעה מצד ההורים כלפי האחראים.

ביטוח מקיף והגנה מפני תביעות

ביטוח גן ילדים כולל פוליסות שונות ומגוונות וזאת בהתאמה לכל גן, צהרון או פעוטון. בביטוחי גני ילדים, ניתן להכליל גם פוליסת הון, ביטוח צד ג' וכן כיסוי לתאונות בהן מעורבים הילדים.

ביטוח גני ילדים מעניק כיסוי ביטוחי מקיף וכולל והרחבות שונות בהתאם לצרכי והעדפות הלקוח בהן: ביטוח תאונות אישיות לגננת, ביטוח להורי הילדים המבקרים בגן, ביטוח לסייעות ועוד. שירותי ביטוח לגני ילדים מציעים בנוסף, ביטוח לליווי משפטי וכן הגנה מפני תביעות פליליות.

ביטוח בהתאמה אישית מידי מומחים

דריזין ביטוחים הינה חברת ביטוח וותיקה ומובילה המספקת מעטפת ביטוחית מקיפה וכוללת בהתאמה לצרכי הלקוח. צוות החברה הינו בעל ניסיון ומומחיות במגוון תחומי הביטוח בהם: ביטוח גני ילדים, ביטוח משרדים, ביטוח לעסקים ועוד וכל זאת מתוך מחויבות מלאה ללקוחותינו והשקעת כל המאמצים הנדרשים על מנת לספק ביטוח מקיף, מקצועי ומשתלם.

קבלו הצעת מחיר לביטוח גני ילדים – השוואת מחיר בין 9 חברות ביטוח!

פרטים אישיים

כיסויים ביטוחיים מבוקשים:

עוד מאמרים בנושא:

ביטוחי עסק

ביטוח מוסך

בעלי מוסכים עוסקים באופן שוטף במתן שירות עבור לקוחות ואנשים המבקרים בתוך המוסך שלהם, על בסיס יום יומי.

קרא עוד »

תגיות תוכן

הצעת מחיר