ביטוח עסקים
 דריזין ביטוחים

דריזין ביטוחים

ביטוח עסקים – ביטוח אחריות מקצועית

האחריות שבניהול עסק היא רבה וגדולה מאוד. כל בעל עסק חייב שיהיה לו ביטוח אחריות מקצועית.

ביטוח אחריות מקצועית הוא סוג של ביטוח עסקים שנועד לאפשר לנו להיות בטוחים במקרה שלקוח יתבע אותנו תביעת נזקין. ביטוח זה יעניק לנו פוליסה במקרה שלקוח יתבע אותנו בנוגע לעבודה רשלנית או נזק שלכאורה גרמנו לו.

ביטוח זה חשוב מאוד ויש אותו להרבה מאוד בעלי מקצוע פרטיים וגם לחברות גדולות מאוד. מרופאים ובתי חולים ועד פסיכולוגים או מטפלים בדיקור סיני הביטוח של האחריות המקצועית הו הכרח וחובה.

ביטוח עסקים – ביטוח סייבר

ביטוח עסקים יכול לכלול גם ביטוח סייבר. הכוונה בביטוח סייבר היא בביטוח שיפצה אותנו במקרה שהאקרים או גורמים שוחרי רע יפרצו למחשבים של העסק שלנו ויחבלו במידע שלנו.

ביטוח זה חשוב מאוד במיוחד בתקופה בה אנחנו חיים כי הוא יכול לאפשר לנו להיות בטוחים שגם אם הגרוע מכל יקרה ויפרצו למחשב שלנו נוכל לקבל פיצוי כספי ויהיה לנו איך לשקם את הפעילות העסקית שלנו. כל עסק חייב שיהיה לו ביטוח מסוג זה ואסור לזלזל בכך או לא לעשות אותו כי אז אנחנו מסכנים את עצמנו.

ביטוח עסקים – ביטוח חקלאי

ביטוח עסקים יכול להיות גם ביטוח חקלאי לעסקים בתחום החקלאות. עסקים חקלאיים רבים מתמודדים עם הרבה מאוד אתגרים שונים כמו למשל גניבות וטרור חקלאי שנעשה לגידולים ולמפעלים שלהם. התמודדות נכונה עם טרור וגניבות מלבד לפנות למשטרה היא לבטח את העסק שלנו.

ביטוח זה יוכל להעניק לנו פיצוי מלא במקרה בו יגנבו מאתנו סחורה חקלאית או במקרה שיגרם נזק לגידולים שלנו על ידי טרור. הביטוח יוכל לבטח אותנו גם במקרה של אסון טבע כמו שנת בצורת או שנה גשומה במיוחד וקרה אשר הורסים את הגידולים החקלאיים שלנו.

הבחירה לבטח את העסק שלנו היא דבר שאנחנו חייבים לעשות ולא משנה איזה סוג עסק יש שלנו. ביטוח העסק ישמור על היושרה המקצועית שלנו ויאפשר לנו רשת ביטחון במקרה שהבלתי צפוי והנורא מכל יקרה.

עוד מאמרים בנושא:

תגיות תוכן

הצעת מחיר