ביטוח עסקים
 דריזין ביטוחים

דריזין ביטוחים

עשרת הדיברות בביטוח עסק

הקמת וניהול עסק מחייבים השקעת משאבים ומאמצים רבים בדרך לקצירת הפירות והגעה ליעדים ורווחיות.

אחד הצעדים החשובים והחיוניים בעת הקמת עסק, הינו רכישת ביטוח שיספק עבורכם כיסוי לכל מקרה ומענה לכל צורך עסקי וניהולי, על מנת להבטיח ניהול תקין ונכון של העסק.

הצעת מחיר לביטוח עסקים
הצעת מחיר לביטוח עסקים
ביטוח עסקים
נגן וידאו

לפניכם עשרת הדיברות בביטוח עסק וכל מה שחשוב לדעת ודורש התייחסות במהלך רכישת ביטוח עסקי.

  • תכולת העסק – ביטוח תכולת עסקים חשוב שיכלול את כל מגוון סוגי הרכוש הנכללים בעסק ושאינם מוגדרים כמקרקעין. מומלץ ורצוי כי פוליסה זו תתייחס ותספק כיסוי גם לרכוש שאול או שמור המוחזק בידי המבוטח. ביטוח תכולת עסק יכלול ריהוט, חפצי אמנות, כלים ומכונות, שטיחים, ציוד ניקיון וכל רכוש קבוע או זמני שנמצא מחוץ לעסק.
  • גבולות הביטוחבמידה וברשותכם ציוד ורכוש הנמצא בחו"ל, חשוב להרחיב את הפוליסה ולכלול כיסוי גם לרכוש שנמצא מחוץ לגבולות הארץ.
  • אחריות – נושא אחריות מקצועית זוכה לחשיבות רבה בשנים האחרונות וביטוח מסוג זה נועד לאפשר לבעלי מקצוע חופשיים לעסוק בתחום התמחותם ללא חשש מפני תביעות משפטיות על רקע מקצועי.
  • התאמה אישית לצרכי העסק – חברות הביטוח מציעות קשת רחבה של פוליסות ביטוח בהתאמה לתחום העיסוק כגון ביטוח עבודות קבלניות, ביטוח ציוד מכני, ביטוח אחריות מוצר ועוד. בדיקה יסודית תאפשר לכם לבנות חליפה התפורה באופן אישי לצרכיכם.
  • סוכנות ביטוח מקצועית ואמינה – ישנם פרמטרים שונים ורבים הקובעים את הרכב הכיסויים בפוליסת ביטוח לעסקים, ייעוץ מקצועי של סוכן ביטוח מנוסה יבטיח לימוד הסיכונים היומיומיים ומתן כיסויים רלוונטיים לכל בית עסק באופן ספציפי.
  • מענה למגוון תרחישים – פוליסת ביטוח לעסקים טוב שתכלול כיסוי לכל מקרה העלול להתרחש: נזק למלאי, לסחורה וציוד, לרכבים, למסמכים, פריצה, תביעות, תאונות אישיות ועוד.
  • הרחבות על פי מאפיינים אישיים – על העסק לבחור בהרחבות המתאימות לו באופן ספציפי בהתאם למאפייניו האישיים.
  • ביטוח מבנה – יספק עבורכם כיסוי לכל נזק למבנה שנגרם בשל תקלה, תאונה או כוח עליון.
  • אובדן הכנסה ורווחים – מענה וכיסוי לכל מקרה בו העסק נאלץ לשבות מעבודתו באופן זמני או כללי.
  • חבות מעביד – כל עסק מחויב לדאוג לבריאות ושלומם של עובדיו. ביטוח חבות מעביד מעגן כספית מצבים של פציעה, תאונה וכל פגיעה שאירעה במקום העבודה.

דריזין סוכנות ביטוח מתמחה בביטוח עסקים למגוון צרכים ומצבים וכל זאת על סמך ניסיון רב שנים בתחום ומתוך ידע מקצועי רחב. אנו מספקים ללקוחותינו העסקיים מעטפת ביטוחית רחבה, מקצועית ומשתלמת בהתאמה אישית לצרכי הלקוח והעסק.

קבלו הצעת מחיר לביטוח עסקים

פרטים אישיים

כיסויים ביטוחיים מבוקשים:

עוד מאמרים בנושא:

ביטוחי רכב

ביטוח צד ג' לרכב

נהיגה יכולה להיות דבר מפחיד מאוד. כל מי שנוהג בכביש מסתכן וצריך להיות זהיר מאוד ומרוכז באופן מלא. אחד הדברים הכי אחראיים שכל נהג יכול

קרא עוד »

תגיות תוכן

הצעת מחיר