ביטוח מסעדות
 דריזין ביטוחים

דריזין ביטוחים

דגשים בביטוח מסעדות, מזנונים וקייטרינג

עסקים לממכר מזון ובניהם גם מסעדות, מזנונים וקייטרינג דורשים התייחסות מיוחדת וזאת על מנת לצמצם את הסיכונים אליהם חשופים בעלי המסעדות.

עסקים לממכר מזון ובניהם גם מסעדות, מזנונים וקייטרינג דורשים התייחסות מיוחדת וזאת על מנת לצמצם את הסיכונים אליהם חשופים בעלי המסעדות.

ביטוח מסעדות, ביטוח קייטרינג וביטוח מזנונים דורש ניהול סיכונים בביטוח. המשמעות של ניהול הסיכונים הינה לסקור את אותם הסיכונים אליהם עלול להיחשף בעל המסעדה ותת עבורו מענה ביטוחי בצורה הטבה ביותר.

יש לציין כי גם אם בעל המסעדה יבחר לותר על כיסוי מסוים הוא יעשה זאת לאחר שיקול דעת והבנה לרמת בסיכון והמשמעויות שלהן.

בביטוח עסק אנו דואגים לבטח את המבנה וצמודותיו, השקעות שבוצעו בו וכד'.  בביטוח עסק אנו דואגים לבטח את התכולה של בית העסק , הכוונה היא לציוד שרכש בעל המסעדה לצורך תפעולה.
הציוד יכול לכלול, תנורי, מקררים, מערבלים, שולחנות, כסאות, תאורה, קופות וכד'.
בנוסף יש לדאוג במסגרת ביטוח המסעדה לכלול גם את המלאי העסקי שלעיתים עשוי להיות בסכומים לא מבוטלים.

לאחר שטיפולנו בנושאים "הסטנדרטים" יש לתת את מלוא תשומת הלב לנושאים הבאים:

  • ביטוח צד שלישיביטוח זה חשוב ביותר שכן מטרתו לתת מענה לנזקים העלולים להיגרם לרכוש או לוף של צד שלישי. למען הסר ספק האורחים, הספקים, השכנים יחשבו במסגרת ביטוח זה כצד שלישי.
    ראוי לתת את הדעת לכיסוי חשוב זה ולרכוש סכומי ביטוח נאותים שכן הנזקים עלולים להיות גבוהים במיוחד וזאת לאור אופי הפעילות של המסעדה בה קיימים בלוני גז, מכשירי טיגון, אורחים רבים ועוד.
  • ביטוח חבות מעבידים – אופי הפעילות במסעדות, קייטרינג ובמזנונים מצריך התייחסות לעובדים העוסקים בתחום זה.
    ידוע כי תחום זה מרובה בתביעות ובנזקים שנגרמים לעובדים.
    ישנן מספר דרכים לבטח את העובדים במסגרת ביטוח חבות מעבידים כגון על פי מספרם ואופי פעילותם בעסק (מלצרים, טבחים, אחרי משמרת וכד) דרך נוספת לבטח את עובדי המסעדות הינה ע"פ שכ"ע שנתי של כלל העובדים.
  • ביטוח אובדן רווחיםביטוח אשר נותן מענה בעת שהעסק לא יכול להמשיך ולפעול כתוצאה ננזק המכוסה תחת פוליסת הביטוח.
    כיסוי זה מאד חשוב שכן מרבית בעלי המסעדות לוקחים מימון מבנקים וההתחייבויות שלהם כלפי הבנקים והספקים גדולים מאד ובעת ארוע ביטוחי הם עלולים להיקלע לחדלות פירעון.
  • ביטוח חבות המוצרביטוח זה חשוב ביותר שכן מזון הינו מוצר.
    ביטוח זה נותן מענה לאחר שהמזון יצא מחזקתו של בעל המסעדה.
    ככל ואדם יפגע מהמזון לאחר ושהמזון יצא משליטתו ומחזקתו הרי שפוליסה זו תיתן מענה. הביטוח הנ"ל מאד רלוונטי למסעדות אשר משווקות את המזון באמצעות משלוחים לבתי הלקוחות, משלוחים למשרדים וכד'.
    מאידך, ביטוח חבות המוצר פחות רלוונטי למסעדות יוקרה, מסעדות שף מאחר והמזון לא יוצא מחזקתו של בעל המסעדה מאחר והלקוחות אוכלים את המזון בשטח המסעדה בלבד.
    לא פעם המבוטח, בעל המסעדה מסתפק בביטול חריג הרעלה בפוליסת צד שלישי (בפוליסות אשר עדיין מופיע  חריג זה), לדעתנו ,אל לנו להסתפק באופן אוטומטי בביטול החריג לבד ויש לבדוק ולהבין לעומק את כלל הפעילויות של המסעדה, הקייטרינג ו\או דוכן המזון  שכן לכל אחד מאלה צרכים ביטוחיים שונים.

לסיכום, ביטוח מסעדה, ביטוח קייטרינג, ביטוח דוכן מזון מהיר וכד' דורשים התייחסות ספציפית לאופי הפעילות והתאמת הביטוחים הנדרשים בהתאם לפעילות הספציפית של כל עסק.

לקבלת הצעת מחיר לביטוח מסעדות, השוואה בין 9 חברות ביטוח!

פרטים אישיים

כיסויים ביטוחיים מבוקשים:

עוד מאמרים בנושא:

ביטוחי עסק

ביטוח סייבר

במהלך שני העשורים האחרונים משתנה לנגד עיננו הדרך בה מתנהל העולם – כאשר תחום הסייבר מתפתח בעקביות ובהתמדה ומשנה את הדרך בה אנו מתקשרים, עובדים,

קרא עוד »

תגיות תוכן

הצעת מחיר