ביטוח תאונות אישיות
 דריזין ביטוחים

דריזין ביטוחים

למה כדאי לעשות ביטוח תאונות אישיות

תאונות אישיות נכללות בין התאונות שאינן מתקיימות במקומות העבודה ותאונות דרכים.

כל תאונה שמתרחשת בבית וברחוב שאיננה תאונת עבודה או תאונת דרכים, נכללות בין התאונות האישיות.

בעוד תאונות עבודה מכוסות על ידי המוסד לביטוח לאומי, תאונות דרכים על ידי חברות הביטוח וחברת אבנר, התאונות האישיות דורשות טיפול נפרד. למשל, בסיוע תובנה.

ביטוח – לא דבר פשוט

  • רוב אזרחי המדינה, בהכירם את המוסדות הציבוריים דואגים לעשות לעצמם ביטוחים בחברות ביטוח פרטיות וכוללים בפוליסה ביטוח תאונות אישיות שבעת הצורך יהיה אפשר לתבוע את חברת הביטוח על גובה הפוליסה. הפוליסה כוללת בין היתר גם ביטוח פציעות קשות, כאלה שבגללן יש אובדן כושר עבודה.
  • מרבית חברות הביטוח מציינות בהבלטה איזה מקצוע יש לבעל הפוליסה ואינן לוקחות סיכון. בניגוד לעובדים שכירים שיש להם ביטוח תאונות במוסד לביטוח לאומי, העובדים העצמאיים צריכים לדאוג לעצמם לפוליסה בחברה פרטית. ביטוח זה אינו מתקזז עם ביטוחים אחרים, דבר שמהווה יתרון במקרים רבים.
  • זוהי גם הדרך הטובה ביותר להשיג ביטוח לאדם שלא יכול לקבל את הביטוח בחברה אחרת, שדורשת אישור רופא. פה, רק הצהרה קצרה מסדרת את העניין.

למה לעשות ביטוח תאונות אישיות?

ביטוח תאונות אישיות הוא גם הדרך להבטיח שבעת צרה, בעת תאונה אישית, המבוטח יוכל להיות רגוע שבכל חודש הוא יקבל הכנסה קבועה עד להחלמה.

אנחנו יודעים שלשלם עבור פוליסה זה דבר קל מאוד אבל כדי לקבל את המגיע  מחברת הביטוח זה תהליך לא נעים. חברות הביטוח בכללן מחפשות דרכים איך לדחות את התביעה ואיך לא לשלם לבעל הפוליסה את המגיע לו.

הביטוי לקורא בין השורות מתאים לעת חתימה על פוליסת ביטוח תאונות אישיות. כדאי לבחור את חברת הביטוח הטובה והאמינה ביותר מאחר ואין כפל ביטוחים, אין כפל מבצעים, גם אם יש מספר ביטוחים במספר חברות בזמן אמת כל הפוליסות מתאחדות לפוליסה אחת.

בנוסף, ביטוח זה אינו עושה הפרדה בין המקצועות, כך שגם מקצוע מסוכן מקבל מחיר פוליסה סביר, וזאת בניגוד לסוגי הפוליסות האחרות שעושות דיפרנציאציה בין סוגי המקצועות ע"פ הסיכון בהם.

עוד מאמרים בנושא:

תגיות תוכן

הצעת מחיר