ביטוח נזקי טבע
 דריזין ביטוחים

דריזין ביטוחים

ביטוח נזקי טבע

מזג האוויר החורפי והסוער מחדד את החשיבות והצורך בביטוח נזקי טבע המעניק כיסוי לנזקי שיטפונות והצפות הן עבור דירות מגורים, רכבים והן עבור עסקים.

הרוחות העזות, הגשמים והשלגים מביאים עמם לא מעט נזקים העלולים להוביל לעלויות תיקון גבוהות וכן לאובדן של רכוש יקר ערך. פוליסת ביטוח נזקי טבע מספקת מענה ביטוחי לדירות ובתי עסק בגין נזקי סערה, שיטפונות והצפות, גשם, שלג וברד.

ביטוח נזקי טבע הינו חיוני וכולל מגוון סעיפים והרחבות בהתאמה לצרכי הלקוח ומאפייני הדירה, המשרד או בית העסק.

הפעלת הביטוח גם במצבים של כוח עליון

על המבוטח חלה חובה ואחריות לביצוע תחזוקה נאותה ותקינה וזאת על מנת ליהנות מכיסוי ביטוחי במקרה הצורך ולצמצם את הסיכון לנזקים העלולים להתרחש כתוצאה מכוחות הטבע.

ביטוח נזקי טבע יכול לכלול הרחבה וכיסוי לנזקי צנרת וקרה וחשוב לציין כי מוטלת אחריות גם על הרשויות המקומיות לדאוג לתקינותן של מערכות התשתית והניקוז ולהבטיח את שלומם של האזרחים.

הטענה כי מדובר בכוח עליון, אינה מסירה אחריות מהרשויות ובתי המשפט קבעו כי על הרשות המקומית להיות ערוכה למצבים של מזג אוויר חריג וכי ההצפות התכופות הפוקדות את רחובות ערינו, אינן מהוות הפתעה שלא ניתן לצפות מראש.

מימוש הכיסוי הביטוחי לנזקי טבע

רובם של נזקי הטבע הינם נזקי מים הנוצרים בשל שיטפונות והצפות. חדירת מים לבית או למקום העבודה, עלולה להוביל להיווצרות נזקים כבדים למבנה ולרכוש וכן לשבש את האפשרות לניהול שגרת החיים באופן תקין.

פוליסות ביטוח לעסקים אינן כוללות באופן בסיסי כיסוי לנזקי טבע ובהחלט מומלץ להוסיף סעיף זה באמצעות הרחבת הפוליסה.

בכל מקרה ביטוחי הכולל נזקי טבע, חברת הביטוח תבדוק מיהו הגורם האחראי והאם התנהלותו הייתה תקינה או שמא הייתה התרשלות והפרה של חובת התחזוקה הנאותה. בכל מקרה של נזקים הנובעים מתנאי מזג האוויר השונים, הרי שיש לעדכן את חברת הביטוח באופן מיידי ולנסות להציל רכוש ולצמצם את מידת הנזק ככל הניתן. חשוב לתעד את הנזקים על מנת לאפשר לשמאי להעריך נכונה את מידת הנזקים.

ביטוח דירות מגורים כולל כיסוי עבור נזקי סערה וזאת למעט מצבים של חדירת מי גשמים מבעד לקירות או לתקרת המבנה שאינם נכללים בפוליסה.

מעטפת ביטוחית מקיפה ורחבה בהתאמה אישית

דריזין ביטוחים הינה סוכנות ביטוח מהמובילות והוותיקות בישראל. אנו מעניקים ללקוחותינו מעטפת ביטוחית מקיפה, מקצועית ומשתלמת וזאת בהתאמה לצרכים האישיים והמאפיינים הספציפיים של הלקוח.

הסוכנות מתמחה במגוון סוגי הביטוח בהם: ביטוח דירות מגורים, ביטוח עסקים חנויות, ביטוח נזקי טבע, ועוד וזאת בדגש על מתן שירות איכותי, אמין ואחראי ביחס אישי.

השווה בין 9 חברות ביטוח!

עוד מאמרים בנושא:

ביטוחי רכב

ביטוח צד ג' לרכב

נהיגה יכולה להיות דבר מפחיד מאוד. כל מי שנוהג בכביש מסתכן וצריך להיות זהיר מאוד ומרוכז באופן מלא. אחד הדברים הכי אחראיים שכל נהג יכול

קרא עוד »

תגיות תוכן

הצעת מחיר