23181049 - empty room of residence with an atrium center and hardwood floors
 דריזין ביטוחים

דריזין ביטוחים

פתרונות ביטוח בהתאמה אישית מלאה

דריזין ביטוחים מציגה:

פתרונות ביטוח בהתאמה אישית מלאה.

למעלה מ-50 שנות ניסיון בענף הביטוח, מעטפת שירותים מורחבת הכוללת בתוכה את כל סוגי הביטוחים ומתן פתרונות ביטוח בהתאמה אישית מלאה לכל לקוח/ה, כל אלו ועוד הופכים אותנו בדריזין ביטוחים לסוכנות הביטוח המובילה בישראל ועל כך יעידו דורות רבים של מבוטחים המלווים אותנו מיום הקמתנו בשנת 1964 ועד היום.

מגוון רחב של מוצרי ביטוח בהתאמה אישית מלאה

הפתרונות הביטוחיים המוצעים לכם על ידינו, משלבים בתוכם את כל סוגי הביטוחים, כאשר לכל לקוח/ה אנו מקפידים להתאים את המעטפת הביטוחית הנחוצה לו וזאת בהתאם למאפייניו הייחודיים ושקלול צרכיו הביטוחיים. בין יתר מוצרי הביטוח המשווקים על ידינו תוכלו למצוא:

בנוסף למוצרי הביטוח המופיעים לעיל, אנחנו בסוכנות הביטוח דריזין ביטוחים, מאפשרים לכל אחד ואחת מלקוחותינו, ליהנות ממוצרי ביטוח נוספים המותאמים לכל צורך ביטוחי כזה או אחר. לרשותנו, הידע, הניסיון והקשרים המקצועיים מול כל חברות הביטוח הגדולות והמובילות ביותר בישראל.

לפרטים נוספים על פתרונות הביטוח שלנו, אנו מזמינים גם אתכם ליצור קשר ישיר עם משרדינו ותהנו מחוויית שירות , מיומנות ומקצועיות ברמה הגבוה ביותר .

עוד מאמרים בנושא:

ביטוחי עסק

ביטוח עסקים וחבויות

בניגוד למקרים מצערים של תאונות או נזק לדירה או בית פרטיים, כאשר בית עסק נפגע הנזק הכלכלי יכול להיאמד בסכומים גבוהים הרבה יותר.

קרא עוד »

תגיות תוכן

הצעת מחיר