ביטוח עסקים (2)
 דריזין ביטוחים

דריזין ביטוחים

ביטוחי חיים, בריאות ופיננסים

לפניכם מידע כללי אודות שלושה תחומי ביטוח חיוניים (ואף הכרחיים) לכל אחד ואחת מאיתנו: תחום ביטוחי הבריאות, תחום ביטוחי החיים ותחום השירותים הפיננסיים המוצעים לכם כיום על ידי חברות הביטוח השונות.

ביטוח חיים

ביטוח חיים הינו מוצר ביטוחי המיועד למקרים בהם המבוטח אינו יכול לעבוד עקב נכות, זקנה או מוות. מוצר ביטוחי זה כולל מספר סוגי ביטוח שונים כגון:

  • ביטוח ריסק למקרה מוות – מוצר ביטוח המבטיח ביטחון כלכלי לבני משפחתו של המובטח במקרה מוות של המבוטח
  • ביטוח אובדן כושר עבודה – מוצר ביטוחי המבטיח למבוטח פיצוי חודשי במקרים בהם הוא אינו יכול לעבוד עקב בעיה רפואית בגינה הוא איבד את כושר עבודתו
  • ביטוח פנסיוני– מוצר ביטוחי המיועד לצרכי חיסכון לגיל פרישה. מוצר ביטוחי זה משלב בין מרכיב החיסכון לגיל פרישה לבין ביטוח ריסק למקרה מוות, כאשר ניתן להוסיף אליו גם הרחבה לביטוח אובדן כושר עבודה.

ביטוח בריאות פרטי

מוצר ביטוחי שמטרתו לספק למבוטח את המענה הביטוחי המורחב ביותר בכל אותם מקרים בהם הוא אינו יכול להסתייע בשירותיה של מערכת הבריאות הציבורית והביטוחים המשלימים המוצעים על ידי קופות החולים.

ביטוח זה משלב בתוכו מספר כיסויים למקרים בהם תדרשו לניתוחי השתלת איברים ו/או ניתוחים מורכבים, למקרים בהם תדרשו לרכישת תרופות יקרות אשר אינן נכללות בסל הבריאות וכיסויים ביטוחיים למגוון רחב של טיפולים ושירותים רפואיים נוספים.

שירותים פיננסים

הרפורמה בענף הביטוח והתקנות החדשות בחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים (עיסוק בייעוץ פנסיוני ושיווק פנסיוני), מאפשרים ליותר ויותר חברות ביטוח וסוכנויות ביטוח להעמיד לרשותכם מגוון רחב של שירותים פיננסיים הנחוצים לצרכי תכנון פנסיוני ופיננסי לטווח הבינוני והארוך כאחד.

כאשר בין יתר השירותים הפיננסים המוצעים לכם כיום על ידי חברות הביטוח וסוכנויות הביטוח תוכלו למצוא שירותים בתחום קופות הגמל וקרנות ההשתלמות, שירותים פיננסיים בתחום החיסכון הפנסיוני, שירותים לצרכי העמדת חסכונות מנוהלים  ושירותים נוספים.

כל אחד מתחומי הביטוח  והשירותים הפיננסיים הנ"ל, חייב להיות מוצע לכם על ידי סוכנויות ביטוח שנציגיהן עוסקים ומתמחים בכל אחד מהנושאים הנ"ל באופן מקצועי ורב שנים.

עוד מאמרים בנושא:

ביטוחי רכב

ביטוח צד ג' לרכב

נהיגה יכולה להיות דבר מפחיד מאוד. כל מי שנוהג בכביש מסתכן וצריך להיות זהיר מאוד ומרוכז באופן מלא. אחד הדברים הכי אחראיים שכל נהג יכול

קרא עוד »

תגיות תוכן

הצעת מחיר