ביטוח צד ג
 דריזין ביטוחים

דריזין ביטוחים

ביטוח צד ג' לרכב

נהיגה יכולה להיות דבר מפחיד מאוד. כל מי שנוהג בכביש מסתכן וצריך להיות זהיר מאוד ומרוכז באופן מלא. אחד הדברים הכי אחראיים שכל נהג יכול לעשות לרכב שלו הוא ביטוח צד ג' לרכב.

ביטוח זה בשונה מביטוח חובה לרכב הוא לא חובה לפי חוק והוא נתון לבחירה של כל נהג ונהג.

ביטוח צד ג' נועד לבטח אותנו נגד תאונות צד שלישי, כלומר נגד תאונות בהם צד שלישי נפגע. ביטוח זה חשוב מאוד והוא יכול לחסוך לנו הרבה כסף במקרה שנהיה מעורבים חס וחלילה בתאונת דרכים.

מעורבות בתאונת דרכים יכולה להיות דבר מפחיד מאוד וקשה וחשוב מאוד שיהיה לנו את כל הביטוחים האפשריים שיאפשרו לנו להרגיש בטוח מאוד בכביש ביום ובלילה.

ביטוח צד ג' לרכב – למה זה חשוב?

ביטוח צד ג' לרכב חשוב מאוד אם אנחנו רוצים להרגיש בטוחים במאה אחוז בכביש. נהיגה בכבישי ישראל היא פעולה מסוכנת וכל מי שנוהג צריך לקחת שבמקרה הכי גרוע הוא יכול להיות מעורב בתאונה. כאשר יש לנו ביטוח צד ג' אנחנו יכולים להיות בטוחים יותר שגם אם חס וחלילה נהיה מעורבים בתאונה יהיה לנו איך לשלם לנהגים אחרים פיצוי כספי.

ביטוח צד ג' לרכב – האם כדאי לעשות אותו?

ביטוח צד ג' לרכב הוא ביטוח שמומלץ וכדאי לכל נהג לעשות. ביטוח זה יכול לאפשר לנו להיות רגועים בכביש גם אם אנחנו נוהגים שעות רבות מדי יום. חוץ מביטוח זה אנחנו יכולים לעשות לרכב שלנו גם ביטוח מקיף. בסופו של דבר הרכב שלנו צריך להיות בטוח עבורנו וכאשר אנחנו עולים על הכביש חשוב שנרגיש בטוחים.

נהיגה היא עסק רציני מאוד וחשוב מאוד לנהוג באחריות רבה בלי לעשות שטויות. כאשר אנחנו עושים את כל הביטוחים האפשריים לרכב שלנו אנחנו יכולים להרגיש הרבה יותר בטוחים כאשר אנחנו נוהגים. ביטוח צד ג' יכול להתאים לכל סוג רכב והיתרונות שלו הם רבים. יתרונות אלו מאפשרים לנו להרגיש בטוחים יותר כאשר אנחנו נוהגים בכבישים השונים בישראל.

ביטוח צד ג' מכסה אותך במקרה של תאונה בה גרמת נזק לרכוש של אדם אחר, בין אם מדובר ברכב בו פגעת, בפנס רחוב, או בגדר של בית. להבדיל מביטוח חובה, אותו מחויב כל נהג לרכוש, ביטוח צד שלישי הוא ביטוח אופציונאלי, ואינך חייב לרכוש אותו. יחד עם זאת, הסכומים שתתבקש לשלם במקרה של פגיעה ברכוש צד ג' עלולים להיות כה גבוהים, עד כי משתלם וכמעט הכרחי לכל נהג לרכוש ביטוח צד ג'.  ביטוח רכב צד ג' הוא זול יותר מביטוח מקיף לרכב, וניתן להוסיף לו הרחבות כגון ביטוח שמשות, ביטוח רדיו, שירותי גרירה ועוד.

 

קבלו הצעת מחיר לביטוח רכב, השוואה בים 9 חברות ביטוח!

1

פרטים ראשוניים

2

פרטי הרכב

3

עבר ביטוחי

עוד מאמרים בנושא:

ביטוחי רכב

ביטוח צד ג' לרכב

נהיגה יכולה להיות דבר מפחיד מאוד. כל מי שנוהג בכביש מסתכן וצריך להיות זהיר מאוד ומרוכז באופן מלא. אחד הדברים הכי אחראיים שכל נהג יכול

קרא עוד »

תגיות תוכן

הצעת מחיר