ביטוח מקיף
 דריזין ביטוחים

דריזין ביטוחים

דגשים בביטוח מקיף לרכב

ביטוח מקיף לרכב כולל בתוכו למעשה שני מרכיבי ביטוח מוכרים. האחד ביטוח צד שלישי אשר מטרתו לתת מענה לנזקים שעלולים להגרם עקב רשלנות שלנו לצד שלישי.

ביטוח צד שלישי מכסה אך ורק נזקי רכוש שיגרמו לצד שלישי ואילו נזקים הקשורים בנזקי גוף יכוסו במסגרת ביטוח החובה בלבד.

אם כן מהו ביטוח מקיף ? ביטוח מקיף כולל גם ביטוח לרכב עצמו כלומר נזקים העלולים להגרם בעקבות תאונה, שריפה גניבה ,פריצה לרכב וכד' לרכבו של המבוטח. הנזקים לרכב יכולים להיות נזקים חלקיים או נזקים המוגדרים כאובדן גמור Total lost בנוסף הביטוח כולל נזקים העלולים להגרם לצדדים שלישיים.

פוליסת ביטוח מקיף כוללת גם כיסוי לנזקים שנגרמו לרכב בזדון,אולם מחריגה נזקים שנגרמו ע"י המבוטח.

גם אסונות טבע כגון, שיטפונות, נזקים בעקבות שלגים, ברד כבד וכד' מכוסים בביטוח מקיף.

ישנן פוליסות ביטוח הכוללות כיסוי גם לרעידת אדמה כחלק אינטגרלי מפוליסת הביטוח אולם תמיד ניתן להוסיף את הכיסוי לרעידת אדמה תמורת פרמיה נוספת.

תאונת "פגע וברח"

יש לציין כי אחד היתרונות הבולטים ברכישת ביטוח מקיף בא לידי ביטוי כאשר רכב המבוטח נפגע בתאונת "פגע וברח" ואין לנו יכולת לתבוע את הפוגע מאחר והוא אינו ידוע לנו וכל שנותר לנו הוא לפנות לחברת הביטוח שלנו שביטחה את רכבנו בביטוח מקיף.

מיותר לציין כי ככל וביטחנו את רכבנו בביטוח צד ג' בלבד הרי שהנזק לא יכוסה ויהי עלינו לשאת בכל העלויות על חשבוננו.

ביטוח מקיף לרכב כולל גם כיסוי להוצאות משפט במקרה והמבוטח יזדקק להגנה משפטית.

הרחבות ביטוח מקיף

ניתן לרכוש עם פוליסת הביטוח המקיף גם הרחבות כגון: שרותי גריגה וחילוץ, רכב חליפי במראה של תאונה, גניבה או אובדן גמור, כיסוי לשמשות הרכב, כיסוי לפנסים ומראות הרכב וכד'.

מקובל שרכבים חדשים יחסית שערכם גבוה יבוטחו בביטוח מקיף שכן במקרה של נזק משמעותי לרכב או במקרה של גניבה המבוטח עלול לאבד את כל כספו שהשקיע ברכישת הרכב.

יחד עם זאת יש לקחת בחשבון שגם רכבים שעלותם איננה גבוה במיוחד עלולים להינזק באופן כזה שלא ניתן יהיה לתקנם ובמקרה כזה המבוטח יישאר ללא רכב וללא פיצוי כספי על מנת שיוכל לרכוש רכב אחר.

לסיכום, אנו ממליצים לקחת בחשבון את מכלול המרכיבים, את היתרונות והחסרונות בכל אחד מתוכניות הביטוח.

יש לבדוק היטב את הפרשי העלויות בין ביטוח צד שלישי שלעיתים מאד מפתה לרכוש אותו בגלל מחירו לבין ביטוח מקיף שיגן עלינו בצורה טובה יותר.

קבלו הצעת מחיר לביטוח רכב

1

פרטים ראשוניים

2

פרטי הרכב

3

עבר ביטוחי

השוואת מחירי ביטוח רכב

הרכב הוא אחד הנכסים היקרים והחשובים ביותר של רב האנשים. בשל השימוש היומיומי בו, הוא חשוף לפגיעה ונזקים יותר מכל רכוש אחר.

ביטוח רכב חובה והמקיף שלכם הוא צעד הכרחי, חשוב ונכון, אך בלית ברירה –  גם די יקר.

בדיוק כמוכם, גם אנחנו לא אוהבים לצאת פראיירים, לכן נמליץ תמיד לעשות ביטוח חובה ומקיף לרכב במחירים אטרקטיביים וטובים יותר.

באמצעות השוואת מחירים לביטוח רכב כגון השוואת ביטוח מקיף לרכב או באמצעות השוואת ביטוח חובה לרכב וקבלת הצעת מחיר ביטוח מקיף חובה או צד ג המתאימה עבורכם ביותר.

אל תדאגו, תוכלו לחסוך את כאב הראש באמצעות סוכן הביטוח שייתן לכם הצעת מחיר עבור ביטוח רכב מקיף וחובה מתוך מגוון הצעות ביטוח רכב מקיף חובה וצד ג' עם המחירים והתנאים הטובים ביותר.

מעוניינים לעשות ביטוח חובה, ביטוח צד ג' או ביטוח מקיף לרכב? מעוניינים לדעת מהם מחירי ביטוח רכב כגון מחיר ביטוח רכב מקיף ולקבל הצעות ביטוח מקיף לרכב והצעות לביטוח חובה וצד ג?

כאן באתר דריזין ביטוחים תוכלו לקבל הצעת מחיר לביטוח רכב ולבצע השוואת מחירים בין 9 חברות ביטוח.

אם אתם מעוניינים לדעת מהו מחיר ביטוח מקיף ומחפשים אתר לבצע בו השוואת ביטוח מקיף און ליין.

כאן תוכלו לבצע השוואת ביטוח רכב מקיף ולקבל מגוון הצעות מחיר עבור ביטוח מקיף לרכב ישן או חדש.

אם תרצו לקבל הצעות לביטוח רכב חובה ומקיף, תוכלו לבצע את השוואות המחיר ולקבל הצעת מחיר לביטוח רכב מקיף וחובה.

ואם תרצו לקבל הצעת מחיר על ביטוח חובה וצד ג לרכב תוכלו לבצע השוואת מחיר ביטוח חובה וצד ג.

עוד מאמרים בנושא:

ביטוחי רכב

ביטוח צד ג' לרכב

נהיגה יכולה להיות דבר מפחיד מאוד. כל מי שנוהג בכביש מסתכן וצריך להיות זהיר מאוד ומרוכז באופן מלא. אחד הדברים הכי אחראיים שכל נהג יכול

קרא עוד »

תגיות תוכן

הצעת מחיר