ביטוח צד ג
 דריזין ביטוחים

דריזין ביטוחים

ביטוח צד ג' לרכב – למי זה כדאי?

ביטוח צד ג' לרכב איננו חובה על פי החוק, אך הוא נדרש וחיוני מאוד עבור בעלי רכבים מסוימים ומכאן שמוטב לרכוש אותו ולהקדים תרופה למכה.

מטרתו של הביטוח הזה, היא לכסות על נזקים אפשריים שבעל הרכב הפוגע עשה ברכושם של אחרים, בין אם מדובר ברכב אחר שניזוק בשל תאונה, או רכוש נייח שהרכב הפוגע התנגש בו ואפילו במצבים של פגיעה בתשתיות, מבנים או שלטים. פעמים רבות, הפיצוי הנדרש לכיסוי העלות עבור נזקים מסוג זה הוא גבוה מאוד בהיעדר ביטוח שיכסה זאת, כאן שהשקעה ברכישת ביטוח צד ג' היא משתלמת יותר, מאשר לא לעשות את הביטוח כלל ולשלם ישירות על הנזקים.

כאמור, הביטוח מכסה נזקים לרכוש צד שלישי בלבד ואילו רכושו של המבוטח אינו מכוסה. למען הסר ספק  לא כלולים בביטוח הזה נזקי גוף שונים לנהג הרכב הפוגע, או לאדם אחר שנפגע במסגרת התאונה שהתרחשה, נזקים אילו יהיו מכוסים באמצעות ביטוח חובה.

למי כדאי להסתפק בביטוח חובה ובביטוח צד ג'?

חשוב להבהיר כי ללא ביטוח חובה, אסור לנהוג ברכב ממונע בישראל ומכאן שבכל מקרה – כל בעל רכב צריך ביטוח חובה, אך מעבר לכך הוא יכול לבחור האם להשלים את הכיסוי הביטוחי בעזרת ביטוח מקיף, ביטוח צד ג' או שניהם גם יחד. ישנם אנשים הבוחרים לרכוש ביטוח צד ג' לרכב כתוספת לביטוח החובה ולוותר על רכישת הביטוח המקיף.

הסיבות לכך נובעות, בדרך כלל, מחישוב פשוט של עלות ותועלת.
מקובל שבעלי רכב ישן ששוויו הכספי מאד נמוך ירכשו ביטוח צד ג' בלבד ואילו בעלי רכבים יקרים יותר ירכשו ביטוח מקיף הכולל כמובן גם כיסוי ביטוחי ופיצוי כספי בעת תאונה או גניבה לרכבו של המבוטח.

למי כדאי לעשות את הביטוח הזה?

ראשית, מחירו של ביטוח צד ג' לרכב הוא נמוך יותר מאשר ביטוח מקיף, מה שמשפיע באופן טבעי על בחירתם של אנשים עם תקציב מוגבל – לעשות אך ורק פוליסה כזאת ולהסתפק בה, בנוסף לביטוח החובה. שנית,

ישנם בעלי רכבים ישנים שפשוט לא משתלם להם לעשות ביטוח מקיף, כיוון שהרכב וותיק מאוד על הכביש, עלול להתקלקל ולשבוק חיים בקלות ומכאן שלעיתים אפילו לא משתלם יהיה לתקן אותו, במקרה של תאונה.

לעומת זאת, אם אותו הרכב במסגרת התאונה התנגש ברכב חדש ועלות התיקון של הרכב הנפגע גבוהה מאוד – בוודאי שעדיף שהביטוח יכסה זאת, לפחות באופן חלקי,עם השתתפות עצמית נמוכה,לכן במקרים כאלה ביטוח צד ג' ייתן מענה טוב דיו.

לסיכום,יש להקפיד לרכוש לכל הפחות בנוסף לביטוח החובה גם ביטוח צד שלישי אשר ייתן מענה לנזקי רכוש  לצד ג' .יש להקפיד שסכומי הביטוח יהיו ראליים וגבוהים !! יש לזכור כי בכבישי הארץ מסתובבים רכבים יקרים מאד וחלילה אם רכבנו יפגע ברכב יוקרה או נהיה מעורבים בתאונת שרשרת,אנו חשופים לתביעות גבוהות מאד. לדוגמא , אם רכשנו ביטוח צד שלישי עם גבולות אחריות של 300,000 שקל וארעה תאונת שרשרת בה אנו נתבעים על 500,000 שקלים, נאלץ להשלים את החוסר מכיסינו.

קבלו הצעת מחיר לביטוח רכב

1

פרטים ראשוניים

2

פרטי הרכב

3

עבר ביטוחי

השוואת מחירי ביטוח רכב

הרכב הוא אחד הנכסים היקרים והחשובים ביותר של רב האנשים. בשל השימוש היומיומי בו, הוא חשוף לפגיעה ונזקים יותר מכל רכוש אחר.

ביטוח רכב חובה והמקיף שלכם הוא צעד הכרחי, חשוב ונכון, אך בלית ברירה –  גם די יקר.

בדיוק כמוכם, גם אנחנו לא אוהבים לצאת פראיירים, לכן נמליץ תמיד לעשות ביטוח חובה ומקיף לרכב במחירים אטרקטיביים וטובים יותר.

באמצעות השוואת מחירים לביטוח רכב כגון השוואת ביטוח מקיף לרכב או באמצעות השוואת ביטוח חובה לרכב וקבלת הצעת מחיר ביטוח מקיף חובה או צד ג המתאימה עבורכם ביותר.

אל תדאגו, תוכלו לחסוך את כאב הראש באמצעות סוכן הביטוח שייתן לכם הצעת מחיר עבור ביטוח רכב מקיף וחובה מתוך מגוון הצעות ביטוח רכב מקיף חובה וצד ג' עם המחירים והתנאים הטובים ביותר.

מעוניינים לעשות ביטוח חובה, ביטוח צד ג' או ביטוח מקיף לרכב? מעוניינים לדעת מהם מחירי ביטוח רכב כגון מחיר ביטוח רכב מקיף ולקבל הצעות ביטוח מקיף לרכב והצעות לביטוח חובה וצד ג?

כאן באתר דריזין ביטוחים תוכלו לקבל הצעת מחיר לביטוח רכב ולבצע השוואת מחירים בין 9 חברות ביטוח.

אם אתם מעוניינים לדעת מהו מחיר ביטוח מקיף ומחפשים אתר לבצע בו השוואת ביטוח מקיף און ליין.

כאן תוכלו לבצע השוואת ביטוח רכב מקיף ולקבל מגוון הצעות מחיר עבור ביטוח מקיף לרכב ישן או חדש.

אם תרצו לקבל הצעות לביטוח רכב חובה ומקיף, תוכלו לבצע את השוואות המחיר ולקבל הצעת מחיר לביטוח רכב מקיף וחובה.

ואם תרצו לקבל הצעת מחיר על ביטוח חובה וצד ג לרכב תוכלו לבצע השוואת מחיר ביטוח חובה וצד ג.

עוד מאמרים בנושא:

ביטוחי רכב

ביטוח צד ג' לרכב

נהיגה יכולה להיות דבר מפחיד מאוד. כל מי שנוהג בכביש מסתכן וצריך להיות זהיר מאוד ומרוכז באופן מלא. אחד הדברים הכי אחראיים שכל נהג יכול

קרא עוד »

תגיות תוכן

הצעת מחיר