34035075 - family, business, savings, age and people concept - senior couple with papers and calculator at home
 דריזין ביטוחים

דריזין ביטוחים

ביטוחי חיים, בריאות ופיננסי בהתאמה אישית מלאה

אנחנו בסוכנות הביטוח דריזין ביטוחים, עוסקים ומתמחים בהליכי תכנון והקמה של פוליסות חיים, בריאות וביטוח פיננסי, כבר למעלה מ-50 שנה.

פתרונות הביטוח המוצעים על ידינו בתחומים אלו, מותאמים באופן פרטני לכל מבוטח ומבוטחת והם מבוססים בין היתר על היכרות מקדימה ומעמיקה עם צרכיו הביטוחיים של כל לקוח/ה.

בין יתר פתרונות הביטוח המוצעים על ידינו תוכלו למצוא:

  • ביטוחי מנהלים וקרנות פנסיה- מסלול ביטוחי המיועד למטרות חיסכון פנסיוני  לשכירים ועצמאיים כאחד. מסלול זה מאפשר לכם לבחור בין ביטוח מנהלים לקרן פנסיה כזו או אחרת, כאשר למרכיב החיסכון הפנסיוני מתווספים רכיבים ביטוחיים חיוניים כגון: ביטוח חיים וביטוח אובדן כושר עבודה.
  • ביטוח חיים – לרשותנו, מגוון רחב של מוצרי ביטוח חיים המותאמים באופן פרטני לכל לקוח/ה, כאשר בין יתר סוגי ביטוחי חיים המשווקים באמצעותנו תוכלו למצוא: ביטוח חיים מסוג ריסק במסגרתו המוטבים זכאים לכספי הביטוח רק במקרה של מות המבוטח וביטוח חיים משולב עם חיסכון המיועד למטרות כיסוי ביטוחי גם במקרים של מוות וגם במצבי אובדן כושר עבודה ומצבי נכות.
  • ביטוח מחלות קשות- פוליסה ייעודית המקנה למבוטח תשלום כספי- חד פעמי במקרה של גילוי מחלה קשה. פוליסה זו מאפשרת למבוטח ובני משפחתו להתמודד עם מכלול ההשלכות הכלכליות הנלוות למצבי גילוי מחלה קשה, ובכך למעשה להתמקד רק במאמצים להחלמה.
  • ביטוח סיעוד פרטי- פוליסה מורחבת המספקת למבוטח ובני משפחתו את המענה האידיאלי במקרים בהם קיים הכרח בטיפול סיעודי הכרוך בהוצאות כספיות גבוהות מדי חודש.
  • ביטוח בריאות פרטיפוליסה מורחבת המספקת למבוטח/ת מגוון רחב של כיסויים ופתרונות ביטוחיים בעת התרחשותם של אירועים ומצבים רפואיים שונים.( ניתוחים ,השתלות ,תרופות שאינן בסל התרופות ועוד )

חשוב לנו שתדעו: פתרונות הביטוח המוצעים על ידינו בתחום ביטוחי החיים, הבריאות והביטוח הפנסיוני, מותאמים לכל לקוח/ה בהתאם למאפייניו הייחודיים וצרכיו הביטוחיים הדינמיים וזאת גם במסגרת הליכי תכנון והקמת הפוליסות השונות וגם במסגרת ביצוע התאמות והרחבות ביטוחיות לאורך כל תקופת הפוליסה. למידע נוסף אודות פתרונות הביטוח שלנו בתחומים אלו, צרו איתנו קשר עוד היום.

עוד מאמרים בנושא:

ביטוחי רכב

ביטוח צד ג' לרכב

נהיגה יכולה להיות דבר מפחיד מאוד. כל מי שנוהג בכביש מסתכן וצריך להיות זהיר מאוד ומרוכז באופן מלא. אחד הדברים הכי אחראיים שכל נהג יכול

קרא עוד »

תגיות תוכן

הצעת מחיר