הצעת מחיר לביטוח עסקים
 דריזין ביטוחים

דריזין ביטוחים

למה סוכן ביטוח?

כל מה שצריך לדעת על ביטוח באמצעות סוכן מקצועי

ביטוח בנייד או ביטוח דרך סוכן ביטוח מקצועי?

השאלה לגבי הנחיצות של התייעצות מקצועית ורכישת ביטוח דרך סוכן ביטוח מוסמך ומנוסה, לעומת רכישה מהירה של כיסוי ביטוחי בכמה דקות דרך הטלפון הנייד או המחשב, דומה לשאלה איך כדאי לפתוח תיק השקעות חדש או לרכוש מניות – האם נסתפק בקריאת פורומים ועצות של "מומחים" באינטרנט ונקנה מניות און ליין, או (לפחות בשלבים הראשונים) נפנה ליועץ השקעות מומחה, נלמד את מצב השוק והאפשרויות השונות ואז נקבל החלטה?

האמת היא שלשני הנושאים (ביטוח והשקעות) יש הרבה מן המשותף- למרות שחלק גדול מהציבור רואה בביטוח כהוצאה כספית, מדובר למעשה בהשקעה חכמה ביותר לטווח ארוך, ולא רק כאשר מדובר בביטוח פנסיוני, ביטוח מנהלים וביטוחים אחרים שיש בהם גם מרכיבים של חיסכון.

במה יכול לעזור לנו סוכן ביטוח מקצועי?

ראשית, חשיבותו העיקרית של סוכן ביטוח מקצועי היא בהתאמת ותפירת חליפת הביטוח המתאימה ספציפית לצרכים שלכם. אתרי הביטוח באינטרנט מבצעים סוג של סטנדרטיזציה מול הלקוחות, כאשר מבחינתם כל קבוצת מבוטחים היא זהה לחלוטין- על פי קריטריונים וחלוקה לקבוצות שנקבעת מראש, ומתבצעת מייד כאשר אתם מקלידים את הנתונים האישיים שלכם.

השיטה אכן מאפשרת חיסכון בזמן ואף הנחה במחיר, אך חשוב לדעת כי אין מדובר בפוליסה ובכיסוי האופטימליים שמתאימים לכם- כיסוי כזה תוכל השיג רק לאחר פגישה עם סוכן ביטוח המתמחה בסוג הספציפי של הביטוח בו אתה מעוניין- פרטי או עסקי, ביטוח חיים או ביטוח רכב, דירה או נסיעות לחו"ל- כל תחום כזה הוא עולם שלם של סיכונים, כיסויים, כללים, מגבלות והזדמנויות, אותם תוכל להבין רק לאחר ישיבה עניינית ומעמיקה עם סוכן ביטוח שיפרוש בפניך לפרטים את התמונה כולה.

אין תחליף ליחס אנושי ואישי

למרות כמות גדולה של קמפיינים תקשורתיים אגרסיביים המייעצים לכם איך לחסוך זמן ועלויות של הביטוחים השונים, בסופו של דבר נמדדת יעילותו של הביטוח רק ברגעי האמת- כאשר מגיע המועד לקבל תשלומים ופיצויים, אם במועד שנקבע מראש או חס וחלילה במקרה של נזק או אסון.

ברגעי משבר אלה, אין תחליף לדמות אנושית ומוכרת היודעת גם לתת מילת עידוד ותמיכה, להקשיב ולתת הסברים וסיוע באורך רוח ואף לדאוג לכם באופן אישי, ולעיתים גם לפנים משורת הדין.

עוד מאמרים בנושא:

ביטוחי רכב

ביטוח צד ג' לרכב

נהיגה יכולה להיות דבר מפחיד מאוד. כל מי שנוהג בכביש מסתכן וצריך להיות זהיר מאוד ומרוכז באופן מלא. אחד הדברים הכי אחראיים שכל נהג יכול

קרא עוד »

תגיות תוכן

הצעת מחיר