ביטוחים
 דריזין ביטוחים

דריזין ביטוחים

מבולבלים מרוב ביטוחים?

רוב האנשים אינם מודעים לביטוחים שיש להם, או שצברו במהלך החיים. חלקנו מבוטחים בכמה ביטוחים אצל כמה חברות ביטוח.

את הניירת שנשלחת אלינו אחת לכמה חודשים אנחנו אפילו לא פותחים והיא עוברת כלאחר כבוד למגירה. רק בעת הצורך אנחנו חשים כמה אנחנו מבולבלים מרוב ביטוחים. אחת לכמה זמן אנחנו עושים סדר ומגלים שיש לנו כמה פוליסות פתוחות עליהן אנחנו משלמים פרמיה חודשית. כל זמן שהכול בסדר אנחנו לא מיחסים חשיבות לסדר ולרישום אבל ביום פקודה כשחס וחלילה קורה משהו וצריך להפעיל את הפוליסה אנחנו מרגישים את הצורך בארגון הניירת.

מה עושים כדי למנוע בלבול?

  • כדי למנוע את הכפילות כדאי לעשות רישום ידני או במחשב של כל הביטוחים האלמנטריים והבריאותיים וכך נמנע כפל ביטוחים. גם במקרה שיש כמה ביטוחים בזמן אמת כל הפוליסה הופכות לפוליסה אחת אין כפל תשלומים בנושא הביטוחים בארץ.
  • כדי למנוע בלבול ותשלומים כפולים עושים סדר פעם אחת ומקפידים לשמור עליו ובכל פעם שמתקבל דו"ח מחברת הביטוח מעדכנים את הרשימה. את המסמך אפשר לסרוק במחשב ולהשמיד את המקור כך אנחנו מונעים את ערימות הניירות המגיעים אלינו ושלרוב אנחנו לא מתייחסים אליהם.

כמובן קיימת אפשרות הר הביטוח – האתר של משרד האוצר שמרכז עבורכם את כל המידע במקום אחד וברור. אפשרות נוספת היא ייעוץ של חברת תובנה.

למה חשוב לוודא שישנו סדר?

הבלבול אינו רק בתחום הפוליסות הבריאותיות שלנו.

עצמאיים שיש להם עסק, גדול או קטן, חייבים לשמור על ארגון הניירת. ברוב העסקים יש מחלקת הנהלת חשבונות שהיא אמונה על הרישומים ותיוק הפוליסות ועל עדכון כרטיס הביטוחים במחשב. כך בעת הצורך בלחיצת כפתור אפשר להוציא את הדו"ח המתאים. כבר הוכח לא פעם כפל ביטוחים אינו ערובה לקבלת תשלום כפול במקרה של צורך בהפעלת הפוליסה. יש מידע זורם בין חברות הביטוח ובעת הצורך הן מתאגדות ופועלות יחד נגד בעל הפוליסה.

חברות ביטוח מגיעות לבית שלנו או לעסק באמצעות סוכנים ומשכנעים אותנו שיש פוליסות ביטוח חדשות שכדאי לרכוש אותן כדי להבטיח את העתיד ואנחנו לא תמיד בודקים עד הסוף ולרובנו יש כפילות בביטוחים. אנחנו נמצאים בבלבול עד שמגיע הזמן ואנחנו עושים סדר.

 

עוד מאמרים בנושא:

ביטוחי רכב

ביטוח צד ג' לרכב

נהיגה יכולה להיות דבר מפחיד מאוד. כל מי שנוהג בכביש מסתכן וצריך להיות זהיר מאוד ומרוכז באופן מלא. אחד הדברים הכי אחראיים שכל נהג יכול

קרא עוד »

תגיות תוכן

הצעת מחיר